Bekijk volle/desktop versie : Waar kan je goedkope mooie keukens halen????



08-11-2009, 13:31
Ik heb gehoord in duitsland.

Heeft iemand sites of tips/???

08-11-2009, 14:13


Ik heb laatst een keuken gekocht bij Grando Arena in Amsterdam, ik ben top geholpen door een marokaanse man, een mooie prijs en hij heeft ook van alles geregeld met de montage/monteurs,,.. Als je in duitsland koopt heb je geen goeie service/garantie duss als er iets mis gaat kan je nergens terecht.... ik zou dat niet doen...

08-11-2009, 19:45
hoe duur was die keuken???

08-11-2009, 19:47
Ja idd in Duistland!Maar hier in NL heb je ook een winkel die heel vaak acties heeft weet de naam ff niet meer iets met keuken nog wat?

08-11-2009, 19:52


keukenconcurrent???

Weet je die naam van duitsland misschien???

08-11-2009, 20:10
Ikea heeft hele mooie

08-11-2009, 20:51
Marktplaats in de gaten houden..echt je staat versteld, goede kwaliteit soms echt weinig gebruikt en voor een leuk prijsje..

09-11-2009, 09:45
Ik heb mijn keuken gekocht voor 6000 met alles erop en eraan...incl montage en tegels..

Keukenconcurrent slecht ervaring mee (mijn broer heeft daar een keuken gekocht) ze zijn doordrammers en als je uiteindelijk hebt gekocht ben je niks meer waard, ikea is zo'n rompslomp, je moet van alles regelen, als je daar een kast koopt krijg je al hoofdpijn laatst staan een keuken...

09-11-2009, 09:55

Citaat door miss1980:
Ik heb laatst een keuken gekocht bij Grando Arena in Amsterdam, ik ben top geholpen door een marokaanse man, een mooie prijs en hij heeft ook van alles geregeld met de montage/monteurs,,.. Als je in duitsland koopt heb je geen goeie service/garantie duss als er iets mis gaat kan je nergens terecht.... ik zou dat niet doen...


zware bullshit is dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
service is daar zo en je hebt gewoon net zoveel garantie als hier in NL. en hoezo kan je bij evt. problemen/vragen nergens terecht???????
je koopt niet van een stelletje kampers



Citaat door miss1980:
Ik heb mijn keuken gekocht voor 6000 met alles erop en eraan...incl montage en tegels..

Keukenconcurrent slecht ervaring mee (mijn broer heeft daar een keuken gekocht) ze zijn doordrammers en als je uiteindelijk hebt gekocht ben je niks meer waard, ikea is zo'n rompslomp, je moet van alles regelen, als je daar een kast koopt krijg je al hoofdpijn laatst staan een keuken...
wallah illa
heb er tijdje terug iets gekocht en had achteraf zo'n spijt van de aankoop omdat het zo'n rompslomp was met vervoer regelen en in elkaar zetten etc
ik neem aan dat als je daar een keuken koopt het mogelijk is dat zij het in elkaar zetten etc... maar toch...