Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoordaanslagen!!!!



Pagina's : [1] 2

08-11-2009, 02:05
Sheikh Bin Baaz rahimahu Allah





Sheikh 'Utaymeen rahimahu Allah




Sheikh Fawzaan hafidahu Allah


09-11-2009, 17:41



Citaat door Selefie_Utrecht:
Sheikh Bin Baaz rahimahu Allah





Sheikh 'Utaymeen rahimahu Allah




Sheikh Fawzaan hafidahu Allah



..

09-11-2009, 17:47
Zo makkelijk ligt dat niet.
Waarom steken deze ulamaa's al hun moeite niet om be3da eerst hun corrupte regimes omver te werpen. Zodat we samen 'legitiem' kunnen vechten.

09-11-2009, 17:57

Citaat door Mhmd:
Zo simpel ligt dat niet.
Waarom steken deze ulamaa's al hun moeite niet om be3da eerst hun corrupte regimes omver te werpen. Zodat we samen 'legitiem' kunnen vechten.



Wolahila! Dat vraag ik me ook af

09-11-2009, 18:00



Citaat door mocroroosje15:
Wolahila! Dat vraag ik me ook af


zwijg gij voor ik u neersteek.

09-11-2009, 18:01

Citaat door Mhmd:
zwijg gij voor ik u neersteek.





09-11-2009, 18:03

Citaat door Mhmd:
zwijg gij voor ik u neersteek.



Dus u bent khawaridjie?

09-12-2009, 11:31

Citaat door Mhmd:
Zo makkelijk ligt dat niet.
Waarom steken deze ulamaa's al hun moeite niet om be3da eerst hun corrupte regimes omver te werpen. Zodat we samen 'legitiem' kunnen vechten.

Hoe ligt 't dan, Shaykh Mhmd?

09-12-2009, 14:03
Bismillaah.

09-12-2009, 14:20
Als iemand zichzelf tussen 40.000 soldaten werpt aan hun kant van het slagveld, is dit dan ook een vorm van zelfmoord?

09-12-2009, 14:29

Citaat door Prodigy:
Hoe ligt 't dan, Shaykh Mhmd?


Ik ben geen "Sjeikh" en dat weet je. Sterker nog, ik heb een vraag gesteld. "zo gemakkelijk ligt dat niet" is gericht naar de topicstarter. Wat me stoort is dat hij (de topicstarter) komt met antwoorden van een minuut op zo'n belangrijke kwestie. Dat laat zien dat hij op voorhand al een positie heeft ingenomen.
Bedankt Prodigy om mijn vraag weer naar voren te brengen.

09-12-2009, 14:45

Citaat door Mhmd:
Ik ben geen "Sjeikh" en dat weet je. Sterker nog, ik heb een vraag gesteld. "zo gemakkelijk ligt dat niet" is gericht naar de topicstarter. Wat me stoort is dat hij (de topicstarter) komt met antwoorden van een minuut op zo'n belangrijke kwestie. Dat laat zien dat hij op voorhand al een positie heeft ingenomen.
Bedankt Prodigy om mijn vraag weer naar voren te brengen.


Hier:



!!

09-12-2009, 15:27



Citaat door Mhmd:
Zodat we samen 'legitiem' kunnen vechten.


Goed dat je begrijpt dat dit niet de juiste manier is.

09-12-2009, 15:57
Wat een leugenaar.

Genesis 1: de mens heeft gegeten van kennis van goed en kwaad

Moslims willen voor god spelen en denken te kunnen beschikken over dood en leven...

De wet van Mozes is heel simpel: gij zult niet doden.

Waarom maakt mohamed 1001 excuusjes en smoesjes wanneer je wel en niet doodt: omdat hij een ...vxxx profeet is

Moge de ware God deze mensendoders, inclusief de valse profeten rechtvaardig VERoordelen

09-12-2009, 16:09

Citaat door gielander5:
Wat een leugenaar.

Genesis 1: de mens heeft gegeten van kennis van goed en kwaad

Moslims willen voor god spelen en denken te kunnen beschikken over dood en leven...

De wet van Mozes is heel simpel: gij zult niet doden.

Waarom maakt mohamed 1001 excuusjes en smoesjes wanneer je wel en niet doodt: omdat hij een ...vxxx profeet is

Moge de ware God deze mensendoders, inclusief de valse profeten rechtvaardig VERoordelen


Wat denk je te bereiken met het aanhalen van zogenaamde Evangelistische bewijsvoeringen? Je weet toch dat deze boeken reeds achterhaald zijn en alles behalve een bron van kennis vormen voor de moslims? Probeer je nu de moslims te overtuigen met je eigen boek? Lachwekkend haast, kennelijk heb geen koek gegeten van het verspreiden van God's woord. Ik hoef je toch niet te vertellen dat je hier absoluut NIEMAND mee bereikt.

Sinds wanneer kun je spreken van dé moslims? Deze uitspraak alleen al bewijst jouw kortzichtigheid en klaarblijkelijke rancune. Succes ermee zou ik zeggen: wrok en rancune zijn niet schadelijk jegens wie deze gevoelens koestert maar elke dag en nacht knagen ze aan jezelf. : )

Moge de Enige Ware God jou leiden op de juiste weg, Ameen.


P.S. Ik dacht dat Christenen zo vredelievend waren, kennelijk heeft 'de boodschap' van Jezus jou nog niet bereikt. Practice what you teach my friend.

Pagina's : [1] 2