Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft zijn vriend wel eens inelkaar geslagen ?



Pagina's : [1] 2

07-11-2009, 16:26
Gewoon van de trap naar benden geduwt ? of met je slipper geslagen ... share it !

07-11-2009, 16:35


Trala lala laaa

07-11-2009, 17:26
ja hij ging van de roltrap naar beneden glijden sprong ik op het allerlaaste moment ervoor toen kwam hij zo hard tegen mij aan dat hij een beetje terugvloog en met als zijn gewicht tegen die roltrap aan kwam met zijn knie

heel zijn knie lag open bloed overal enzo

07-11-2009, 18:07

Citaat door sowieso888:
ja hij ging van de roltrap naar beneden glijden sprong ik op het allerlaaste moment ervoor toen kwam hij zo hard tegen mij aan dat hij een beetje terugvloog en met als zijn gewicht tegen die roltrap aan kwam met zijn knie

heel zijn knie lag open bloed overal enzo


jou homo vriendje

07-11-2009, 18:15



Citaat door Halima_Metalsia:
Ik heb hem een keer keihard in zijn ballen getrapt wou kijken of het pijn deed bij hem hij lag half uur op de grond te kreunen van de pijn



en hij dee vervolgens niks?

07-11-2009, 18:21
Ik ga nog wel proberen.

07-11-2009, 18:23
Mss gwn voor de grap een tik geven ofzo, maar ik zou er niet aan denken hem te slagen

07-11-2009, 18:24
we liepen gezellig op de stand boulevard, hij vertelde me een leuk verhaal over toen hij klein was en een klap had gekregen van zijn oom.

Ik stond half voor hem en zei hoe heeft ie je geklapt? Zo?? En t was de bedoeling dat ik hem een zachte klap zou geven in zn gezicht. Buiten mij wils om gaf ik hem een mega harde klap in zijn gezicht, hij trok vervolgens helemaal wit, vele mensen om ons heen keken zo....

T enige wat ik kon zeggen is "Sorry, sorry, t was niet de bedoeling. Echt niet.''

Hij trok me bij mn arm en we liepen richting de parkeerplaats. hij deed de deur van de auto open en vroeg me in te stappen en niks meer te zeggen. Hij was woest.... Ik bleef maar sorry zeggen en hij zweeg, hij maakte een aantal rondjes en we gingen vervolgens een restaurantje binnen. Hij begon weer met te praten en deed net alsof er niks was gebeurd...

(ik heb me zoooo ingehouden die dag, ik barste bijna in lachen en tranen uit. nou dan had ik het echt verpruts)

07-11-2009, 18:25

Citaat door yasminne:
we liepen gezellig op de stand boulevard, hij vertelde me een leuk verhaal over toen hij klein was en een klap had gekregen van zijn oom.

Ik stond half voor hem en zeg hoe heeft ie je geklapt? Zo?? En t was de bedoeling dat ik hem een zachte klap zou geven in zn gezicht. Buiten mij wils om gaf ik hem een mega harde klap in zijn gezicht, hij trok vervolgens helemaal wit, vele mensen om ons heen keken zo....

T enige wat ik kon zeggen is "Sorry, sorry, t was niet de bedoeling. Echt niet.''

Hij trok me bij mn arm en liep richting de parkeerplaats. deed de deur van de auto open en vroeg me in te stappen en niks meer te zeggen. Hij was woest.... Ik bleef maar sorry zeggen en hij zweeg, hij maakte een aantal rondjes en we gingen vervolgens een restaurantje binnen. Hij begon weer met te praten en deed net alsof er niks was gebeurd...

(ik heb me zoooo ingehouden die dag, ik barste bijna in lachen uit. nou dan had ik echt verpruts)



!!

07-11-2009, 18:27
Binnenkort, heel spoedig.

07-11-2009, 18:28

Citaat door yasminne:
we liepen gezellig op de stand boulevard, hij vertelde me een leuk verhaal over toen hij klein was en een klap had gekregen van zijn oom.

Ik stond half voor hem en zei hoe heeft ie je geklapt? Zo?? En t was de bedoeling dat ik hem een zachte klap zou geven in zn gezicht. Buiten mij wils om gaf ik hem een mega harde klap in zijn gezicht, hij trok vervolgens helemaal wit, vele mensen om ons heen keken zo....

T enige wat ik kon zeggen is "Sorry, sorry, t was niet de bedoeling. Echt niet.''

Hij trok me bij mn arm en we liepen richting de parkeerplaats. hij deed de deur van de auto open en vroeg me in te stappen en niks meer te zeggen. Hij was woest.... Ik bleef maar sorry zeggen en hij zweeg, hij maakte een aantal rondjes en we gingen vervolgens een restaurantje binnen. Hij begon weer met te praten en deed net alsof er niks was gebeurd...

(ik heb me zoooo ingehouden die dag, ik barste bijna in lachen uit. nou dan had ik echt verpruts)



Hoe bedoel je spugen in iemands gezicht

07-11-2009, 18:28

Citaat door yasminne:
we liepen gezellig op de stand boulevard, hij vertelde me een leuk verhaal over toen hij klein was en een klap had gekregen van zijn oom.

Ik stond half voor hem en zei hoe heeft ie je geklapt? Zo?? En t was de bedoeling dat ik hem een zachte klap zou geven in zn gezicht. Buiten mij wils om gaf ik hem een mega harde klap in zijn gezicht, hij trok vervolgens helemaal wit, vele mensen om ons heen keken zo....

T enige wat ik kon zeggen is "Sorry, sorry, t was niet de bedoeling. Echt niet.''

Hij trok me bij mn arm en we liepen richting de parkeerplaats. hij deed de deur van de auto open en vroeg me in te stappen en niks meer te zeggen. Hij was woest.... Ik bleef maar sorry zeggen en hij zweeg, hij maakte een aantal rondjes en we gingen vervolgens een restaurantje binnen. Hij begon weer met te praten en deed net alsof er niks was gebeurd...

(ik heb me zoooo ingehouden die dag, ik barste bijna in lachen uit. nou dan had ik echt verpruts)


07-11-2009, 18:31


Ja meerdere keren zelfs, gewoon een duw of een trap
of een klap (maar dat durf ik nooit te hard anders word ie boos)

07-11-2009, 18:48
Ken genoeg dames die daartoe in staat zijn.

07-11-2009, 18:49

Citaat door Halima_Metalsia:
Jaah hij was wel boos



Wow boos? safi?

Ik zou je kaal scheren mesgota

Pagina's : [1] 2