Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen



07-11-2009, 14:36
Als ik mijn laptop opstart en bijvoorbeeld msn of hotmail open krijg ik eenmalig een melding met daarin HI en dit kan je dan weg klikken. Het lijkt net alsof ik word bespioneerd?? Of iemand mij groet .. Moet ik mij nou zorgen gaan maken dat het een virus is? Ik heb het namelijk al een aantal keren gecheckt en hier kwam niets negatief naar voren.

Wie heeft dit eerder gehad of kan mij er meer over vertellen?


Fatima

07-11-2009, 14:50


Ik heb dit probleem ook een keer eerder gehad, dit gebeurt door microsoft zelf.

07-11-2009, 18:45

Citaat door fatima_1986:
Als ik mijn laptop opstart en bijvoorbeeld msn of hotmail open krijg ik eenmalig een melding met daarin HI en dit kan je dan weg klikken. Het lijkt net alsof ik word bespioneerd?? Of iemand mij groet .. Moet ik mij nou zorgen gaan maken dat het een virus is? Ik heb het namelijk al een aantal keren gecheckt en hier kwam niets negatief naar voren.

Wie heeft dit eerder gehad of kan mij er meer over vertellen?


Fatima

je hoeft je geen zorgen te maken alle mensen die gisteren tussen 6 en 9 online waren op hotmail hebben die bericht gehad inclusief mij het blijkt dat microsoft bezig was met testen en dat per ongeluk een bericht werd gestuurd

07-11-2009, 20:04
dat heb ik nu ook jemig wat irritant

07-11-2009, 22:14


Sinds ik die nieuwe msn heb geinstalleerd heb ik dat ook en als ik onderin de taakbalk klik op het pictogram geeft ie een foutmelding aan dat er iets mis is met de pagina.

10-11-2009, 14:58
Super bedankt voor de reacties en @wickedman:
KLopt!! Ik heb het niet meer..

Bedankt