Bekijk volle/desktop versie : Wat trekt men aan onder bruidsjurken?



Pagina's : [1] 2

06-11-2009, 23:29
Salaam moe3alikoem,

Ik vraag me af wat je aantrekt onder je jurken? Ik zie het niet zitten om half naakt bij de negaffa te gaan zitten. Ik hoorde van een negaffa dat er meiden waren die gewoon pyama's onder hun jurken aan hadden omdat ze het koud hadden maar dat vond ik weer een beetje te ver gaan. Ik denk meer aan een korte broek en een hempje of zo. Bruidjes die getrouwd zijn vertel eens. Trouwens panty's dragen onder je jurken is dat oke?

Ma3a Salama

06-11-2009, 23:36


Ja vrouwen moeten overal aan denken pff.

06-11-2009, 23:48
ik had een short met een hemd aan want had het zo warm door al die jurken

06-11-2009, 23:48
Denk meer aan een korte shortje en een hempje.. verder is het altijd slim om een satijne witte badjas tot de knieen mee te nemen.. tijdens het wisselen van kleding hoef je niet daar in je ondergoed te zitten.. Kan ze nog aan je haar werken bijvoorbeeld.. als jij gewoon je badjas aan hebt.

06-11-2009, 23:50



Citaat door Henna_ihsane:
Denk meer aan een korte shortje en een hempje.. verder is het altijd slim om een satijne witte badjas tot de knieen mee te nemen.. tijdens het wisselen van kleding hoef je niet daar in je ondergoed te zitten.. Kan ze nog aan je haar werken bijvoorbeeld.. als jij gewoon je badjas aan hebt.


Ja dat was ik ook van plan om een badjas mee te nemen. Ja ik d8 ook aan een broekje en een hempje. Met mijn bruidsjurk doe ik mijn hempje gewoon uit.

06-11-2009, 23:53
gewoon een witte setje had ik er onder aan en bij de nefaffa deed ik iedere keer mijn badjas aan tijdens de make upen

en toen ik thuis was die avond lekker gedoucht andere sexy setje aangedaan en toennnnnnnnnnnnnnnnnn......................









































Zijn we gaan slapen hahahahaha

06-11-2009, 23:54

Citaat door jessie_chai:
gewoon een witte setje had ik er onder aan en bij de nefaffa deed ik iedere keer mijn badjas aan tijdens de make upen

en toen ik thuis was die avond lekker gedoucht andere sexy setje aangedaan en toennnnnnnnnnnnnnnnnn......................









































Zijn we gaan slapen hahahahaha





Hahah gekkerd

07-11-2009, 00:03
whahahahahahahaha geweldig!!


Citaat door jessie_chai:
gewoon een witte setje had ik er onder aan en bij de nefaffa deed ik iedere keer mijn badjas aan tijdens de make upen

en toen ik thuis was die avond lekker gedoucht andere sexy setje aangedaan en toennnnnnnnnnnnnnnnnn......................









































Zijn we gaan slapen hahahahaha

07-11-2009, 00:13
hihi

en weet je al wat je aantrekt

07-11-2009, 00:14
Denk dat het inderdaad een korte broek word met een hempje. Maar panty's is dat wel handig?? Tell me.

07-11-2009, 00:16
waarom pantys, aan mij moet je niet vragen ik ben niet voor de pantys

07-11-2009, 00:17

Citaat door jessie_chai:
waarom pantys, aan mij moet je niet vragen ik ben niet voor de pantys



Hahaha weet ik veel. Ik trouw midden in de winter. Koud brrrrrrrrrrr. En ik heb het altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel koud.

07-11-2009, 00:24



Citaat door moslima_1983:
Hahaha weet ik veel. Ik trouw midden in de winter. Koud brrrrrrrrrrr. En ik heb het altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel koud.



hahahahhaa geloof me de dag wanneer je trouwd ga je het echt warm hebben dan ga je echt niet denken van..... oowwwwwwww wat is het koud had ik maar panty aan gedaan

dan denk je alleen maar aan je mannetje die naast je zit en je familie die zo blij voor jou zijn

en als je echt koude kikker bent doe onder je panty van die dikke witte panty aan, witte laarzen en een witte body

07-11-2009, 00:26

Citaat door jessie_chai:
hahahahhaa geloof me de dag wanneer je trouwd ga je het echt warm hebben dan ga je echt niet denken van..... oowwwwwwww wat is het koud had ik maar panty aan gedaan

dan denk je alleen maar aan je mannetje die naast je zit en je familie die zo blij voor jou zijn

en als je echt koude kikker bent doe onder je panty van die dikke witte panty aan, witte laarzen en een witte body




Hahahaha ik zie het al helemaal voor me. Handschoenen sjaal laarzen alles erop en eraan. Hahahah.

Het zijn ook gewoon de zenuwen je wilt niks vergeten. Alles voorbereiden.

07-11-2009, 00:29
Ik had laatst hier ook een topic geopend zie link

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2885663

Ik ben iemand die altijd alles op netjes geregeld wilt hebben ik hou er niet van om op laatste moment te gaan haasten. Nu lekker op mijn gemak.

Pagina's : [1] 2