Bekijk volle/desktop versie : Wie herkent dit eeuwige strijd....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-11-2009, 20:47
met die kilo´s

Ben deze week begonnen met `gezond´te eten, eerste dag was ik enthousiast en daarna werd het al wat minder voor ik het wist liet ik mezelf iets lekkers toe daarna werd het nog iets en nu ben ik weer niet meer te stoppen....

kan het gewoon niet laten ik hou teveel van lekker eten , nou is het niet zo dat ik echt heel dik ben maar ja na een tweede bevalling (3 mnd geleden) voel ik me niet lekker woog ervoor 58 nu 66.......en mijn borsten die zijn huuuuuuuuuugeeeeeeeeeee

Wie herkent dit

06-11-2009, 20:48


Heel herkenbaar jaa :-)

06-11-2009, 20:53
Heel herkenbaar, met mijn eerste zwangerschap 30 kg aangekomen....ik was alles kwijt zelfs twee kg extra....i was working my ass off hahahaha...ik heb me daar toch gesport en nu ben ik hmdl weer zwanger en ik ben nu alweer extreem aan het uitdijen....dit komt echt nooit meer goed....

voor de positieve dames......het gaat jullie lukken, gezond eten en sporten!!!

06-11-2009, 20:55
join the club en heb niet eens een bevalling gehad heb iets van Inet gedownload (23euris) ga morgen maar beginnen want mn buik damzzzzz voel me net zo'n worst

06-11-2009, 20:58


ja mijn probleemzone is de buik en boobies zone echt terrible, en het verandert met de dag de ene keer denk ik ach ik ben gelukkig en ik geniet bla bla bla, de volgende dag wil ik maatje 34.....dan weer sonja bakker dan denk ik ga meer sporten en blijven eten dan denk ik minder sporten en minder eten soms denk ik

NIET SPORTEN EN BLIJVEN ETEN aaaaaaaaaaaahhh pure frustratie bestaat er geen wondermiddel.....

06-11-2009, 21:00

Citaat door stresskip:
ja mijn probleemzone is de buik en boobies zone echt terrible, en het verandert met de dag de ene keer denk ik ach ik ben gelukkig en ik geniet bla bla bla, de volgende dag wil ik maatje 34.....dan weer sonja bakker dan denk ik ga meer sporten en blijven eten dan denk ik minder sporten en minder eten soms denk ik

NIET SPORTEN EN BLIJVEN ETEN aaaaaaaaaaaahhh pure frustratie bestaat er geen wondermiddel.....


Ach meskina....vaak als je het loslaat dan gaat het qua gevoel beter.

Waarom ga je niet naar een dietiste....nee geen sonja bakker boeken dat zijn stomme crash dieeten. Als zij jou nog een schema voorlegt en je gaat naar de sportschool en vraagt om een sportschema voor je probleemzones dan ben je echt veel kilos kwijt....

06-11-2009, 21:01
Ik ben ook van plan as maandag te beginnen met gezonder te gaan eten en vaker te gaan sporten.
Ben sinds maart dit jaar bijna 9 kg aangekomen, mijn man zit dit niet zo zitten..

06-11-2009, 21:02
ja die mannen moeten wel, ze zeggen ooh schat ik hou van je zoals je bent omdat ze weten dat wanneer ze zeggen je bent dik geworden dat de hel breekt............

06-11-2009, 21:04

Citaat door Najlaa:
Ik ben ook van plan as maandag te beginnen met gezonder te gaan eten en vaker te gaan sporten.
Ben sinds maart dit jaar bijna 9 kg aangekomen, mijn man zit dit niet zo zitten..



Gaat je man toch gezellig meesporten om je aan te moedigen
Maar ff serieus...doe je dit alleen voor je man of ook voor jezelf???

06-11-2009, 21:05

Citaat door moonlight:
Gaat je man toch gezellig meesporten om je aan te moedigen
Maar ff serieus...doe je dit alleen voor je man of ook voor jezelf???

Doe het ook voor mezelf, mn kleren zitten strak en ben niet iemand die een maatje groter gaat kopen..

Hij sport ook, haast elke dag maar ga liever met een vriendin dan met hem.

06-11-2009, 21:08
ik ook. Heb een supermooie jas gezien maar hij past me niet

en de andere grotere maten zijn te groot bij me armen

Ajammaaaaaa ik kan wel janken. ben nu ook aan het dieeten. krijg soms hoofdpijn van de honger.

06-11-2009, 21:11
op het moment heb ik een gezond gewicht alhamdoulilah..ik wil er nog wel 3 kilo af inshaAllah en daar werk ik ook aan.

Maar weet je wat mij depri maakt: dat ik de rest van mijn leven moet letten op wat ik eet!!! Ja ik weet af en toe wat lekkers is niet erg, maar ik heb soms buien je wilt niet weten!!!! Enne ik hoef maar naar chocola te kijken en ik kom aan bij wijze van

het leven is gewoon niet eeeeeeeeeeerlijk

06-11-2009, 21:13



Citaat door verhaalmaakster:
ik ook. Heb een supermooie jas gezien maar hij past me niet

en de andere grotere maten zijn te groot bij me armen

Ajammaaaaaa ik kan wel janken. ben nu ook aan het dieeten. krijg soms hoofdpijn van de honger.



jezelf uithongeren werkt alleen maar averechts meid, zodra je stopt krijd je het dubbele aantal kilo's terug!! het verstandigst is gezond en regelmatig te eten, niet te snoepen, genoeg te drinken en lekker veel te bewegen!!!

06-11-2009, 21:14
Leest alle berichten en 'vreet' intussen een zak met snoepgoed weg...xzuchtx......dames het is dat nu zwanger ben maar ik had graag hier een dieetclubje willen beginnen om elkaar dagelijks te motiveren....wie wil dit van mij overnemen.......kom op meiden...ik doe ergens volgend jaar zomer met jullie mee..........xzuchtx vreet weer gerust verder en duwt haar hand nog eens dieper in de zak met snoepgoed xzuchtx

06-11-2009, 21:16
Moonlight, ik zie dat je zwanger bent van een tweeling.. tbark-allah, moge je zwangerschap voorspoedig verlopen inshallah.

Bij mij begint het ook te kriebelen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5