Bekijk volle/desktop versie : Relatie met een dom wijf..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

06-11-2009, 10:50
[Ik wil hier effe testen of het aan mij ligt of dat het echt aan haar ligt. Ik denk namelijk zelf dat het met haar te maken heeft. Ik hou namelijk van vrouwen die een grap snel begrijpen. Gisteren was het druppeltje die de emmer deed overlopen.

Gisteren was ik dus met haar naar de film Up geweest. Op een gegeven moment kwam er een scene langs waarbij de oude man, het mollige kindje en een hond die kan praten. Ze waren auto's aan het tellen waarbij elk een eigen kleur heeft. Blauw voor de bejaarde, rood voor Dikkertje Dap en grijs voor de hond. Op een gegeven moment ging ik lachen waarna ze ook ging lachen. Ik vroeg haar toen of zij het wel begreep en ze zei nee.

What the Fuck lach je dan voor? Zouden jullie die scene wel begrijpen?

Ik ben van plan om haar te dumpen ]

06-11-2009, 10:54


ik begrijp hem wel..maar tsja ik ben ook slim..

06-11-2009, 10:54
Ik lach altijd....Ik doe me altijd dom voor. Ik vind dat echt leuk om te doen velen irriteren zich daar echt aan

06-11-2009, 10:56

Citaat door Mister_020:
ik begrijp hem wel..maar tsja ik ben ook slim..


Tjah, jij bent ook een grappenmaker.


Citaat door IkGaJouHelek:


Begrijp jij het

06-11-2009, 10:57


ik zou niet om die grap lachen, slaat gewoon nergens op

06-11-2009, 10:58
Ik ben ook traag van begrip maar zeker niet dom

06-11-2009, 10:58
heb je haar kaartje betaald?

06-11-2009, 10:59

Citaat door BANDI3T:
ik zou niet om die grap lachen, slaat gewoon nergens op

de vraag was of je die grap snapt

06-11-2009, 10:59

Citaat door Tawesad:
Ik lach altijd....Ik doe me altijd dom voor. Ik vind dat echt leuk om te doen velen irriteren zich daar echt aan


Beter dan die arrogante meiden die om niets kunnen lachen. Vind het alleen jammer dat vrouwen lachen om grappen die ze zelf niet eens begrijpen.


Citaat door aardappeltje19:


Om wat lach jij?

06-11-2009, 10:59
Het is niet eens grappig. Ik vind dat jij gedumpt moet worden, want het is een afknapper om op een dergelijke grap te lachen.

06-11-2009, 11:01
ja wat is de grap.. en what the f.. is dat voor fillm met dikkertje dap??? dan


ikzou jou dumpen alleen al om t feit dat je me naar zo film brengt :

06-11-2009, 11:01

Citaat door BANDI3T:
ik zou niet om die grap lachen, slaat gewoon nergens op

Slaat wel ergens op, alleen zit jij op het niveau van dat wijf


Citaat door aminamien:
Ik ben ook traag van begrip maar zeker niet dom


Oke. En nu de grote vraag. Zou jij die scene begrijpen?


Citaat door n2srina:
heb je haar kaartje betaald?


Nee. Ze heeft een Pathe-pas. Als ik dat had gedaan, dan zou ik haar gisteren al gedumpt hebben.

Wat denkt ze wel niet

06-11-2009, 11:01



Citaat door Pedrobear:



Begrijp jij het



Ik heb de film niet gezien, en uit jou korte samenvatting is ook niets grappigs te lezen, ..

06-11-2009, 11:01

Citaat door Pedrobear:
[Ik wil hier effe testen of het aan mij ligt of dat het echt aan haar ligt. Ik denk namelijk zelf dat het met haar te maken heeft. Ik hou namelijk van vrouwen die een grap snel begrijpen. Gisteren was het druppeltje die de emmer deed overlopen.

Gisteren was ik dus met haar naar de film Up geweest. Op een gegeven moment kwam er een scene langs waarbij de oude man, het mollige kindje en een hond die kan praten. Ze waren auto's aan het tellen waarbij elk een eigen kleur heeft. Blauw voor de bejaarde, rood voor Dikkertje Dap en grijs voor de hond. Op een gegeven moment ging ik lachen waarna ze ook ging lachen. Ik vroeg haar toen of zij het wel begreep en ze zei nee.

What the Fuck lach je dan voor? Zouden jullie die scene wel begrijpen?

Ik ben van plan om haar te dumpen ]


ik vondt die scene vooral lief omdat die kleine jongetje dat weleens met zijn vader deed en nu deed hij het met die opaatje

06-11-2009, 11:01

Citaat door Pedrobear:
Slaat wel ergens op, alleen zit jij op het niveau van dat wijf



Oke. En nu de grote vraag. Zou jij die scene begrijpen?



Nee. Ze heeft een Pathe-pas. Als ik dat had gedaan, dan zou ik haar gisteren al gedumpt hebben.

Wat denkt ze wel niet



Goedzo! Jij bent kapot slim man!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7