Bekijk volle/desktop versie : Msn 9.0



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

06-11-2009, 10:33
Ik krijg steeds dit ik heb alles verwijderd opnieuw maar toch walo
8.5 wil niet starten


06-11-2009, 10:36


heb je de laatste nog op je pc ???

zo ja VERWIJDER HEM NIET , ik kreeg ook net de melding , maar wat maakt mij khataarlijk als ik daar geen oplossing voor heb



Ghir tand7ak m3ak , maar als je hem niet hebt verwijderd heb ik een oplossing voor je

06-11-2009, 10:38
Ik kan ook msn niet gebruiken.....krijg steeds de melding dat ik de nieuwe versie MOET installeren, maar dat wil ik niet...want de nieuwe versie is een en al ellende...

06-11-2009, 10:38
je moet ook kijken hoeveel geheugen je hebt , want ik had ook mijn oude verwijderd en kreeg weer die zelfde melding

06-11-2009, 10:39


Ik heb de oude weer geinstalleerd maar ik krijg ook deze melding

Al druk ik op nee en probeer ik opnieuw aan te melden blijft hetzelfd

06-11-2009, 10:42

Citaat door nesma:
Ik heb de oude weer geinstalleerd maar ik krijg ook deze melding

Al druk ik op nee en probeer ik opnieuw aan te melden blijft hetzelfd


Dit probleem heb ik dus ook...

06-11-2009, 10:42

Citaat door ladyjamila007:
je moet ook kijken hoeveel geheugen je hebt , want ik had ook mijn oude verwijderd en kreeg weer die zelfde melding


Mijn pc is nog nieuwe

06-11-2009, 10:43

Citaat door Desolate:
Ik kan ook msn niet gebruiken.....krijg steeds de melding dat ik de nieuwe versie MOET installeren, maar dat wil ik niet...want de nieuwe versie is een en al ellende...


Citaat door nesma:
Ik heb de oude weer geinstalleerd maar ik krijg ook deze melding

Al druk ik op nee en probeer ik opnieuw aan te melden blijft hetzelfd




Ok dat is een goed teken

je gaat naar de icoon van je msn , klikt er RECHTS op , dan doe je EIGENSCHAPPPEN , vervolgens klik je op COMPATIBILITEIT , daarna vink je het hokje : compatibiliteitmodus , dan zie je dat je net eronder windows xxxxx hebt staan , kies daar WINDOWS 2000 , doe dan toepassemn en dan ok .


LET OP , als je dan op de icoon van je msn klikt komt er een venster tevoorschijn met windows installer , annuleer dit als het goed is komt dan je oude msn venster tevoorschijn , log je dan gewoon in.


laat me weten of het is gelukt


(heb het een half uur geleden ook gedaan dus MOET lukken)

06-11-2009, 10:44
Desolate en Nesma het is geen probleem maar zo dwingen zij mensen om gebruik te maken van de nieuwe software , die dus naar hun zeggen beter is veiliger ets

06-11-2009, 10:45

Citaat door nesma:
Ik krijg steeds dit ik heb alles verwijderd opnieuw maar toch walo
8.5 wil niet starten




weet je wat je moet doen instaleer alleen windows live en mail want aan het begin heb je toch een keuze wat je kunt instaleren

zonder die foto gallery en family

06-11-2009, 10:45
Yallah serbiwna , tal9ou ryouskoum , ik moet weg , wacht enkel of het is gelukt , waa serbiwwwwwwwwwwwww

oula tkhalsou rfissa



EDIT : gewoon een paar keer klikken op je icoon , en die installer annuleren (na 2 keer komt het venster naar boven)

06-11-2009, 10:48

Citaat door AbouRfissa:
Yallah serbiwna , tal9ou ryouskoum , ik moet weg , wacht enkel of het is gelukt , waa serbiwwwwwwwwwwwww

oula tkhalsou rfissa



EDIT : gewoon een paar keer klikken op je icoon , en die installer annuleren (na 2 keer komt het venster naar boven)



moet je ergens heen

06-11-2009, 10:49



Citaat door ladyjamila007:
moet je ergens heen


ja opzich ben ik vrij tot over 2 weken , maar wil een opdracht op school maken kan ik de docent een beetje lastigvallen als ik vragen heb

plus moet wat bankzaken fixen

06-11-2009, 10:50

Citaat door AbouRfissa:
Yallah serbiwna , tal9ou ryouskoum , ik moet weg , wacht enkel of het is gelukt , waa serbiwwwwwwwwwwwww

oula tkhalsou rfissa



EDIT : gewoon een paar keer klikken op je icoon , en die installer annuleren (na 2 keer komt het venster naar boven)



Is niet gelukt....heb nog steeds hetzelfde probleem....ik ga het straks nogmaals uitproberen....

06-11-2009, 10:51
Seer a abou reffisa allah ye3teek chi mra li teb9a tederlek refissa kol semana

Allah ye3teek matemanaa amin

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12