Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Varkensbloed in MEX.griepvirus



Pagina's : [1] 2

06-11-2009, 00:24
Dit krijg je ingespoten bij een griepvaccin.
Kippeeieren-eiwit incl. verontreinigde voegel- en/of andere virussen.
Cellen van dierlijk weefsel: varkensbloed[/SIZE], schapenbloed, paardenbloed, konijnenhersenen, apen- en hondennieren, runderfoetussen, kalverserum, [SIZE="6"]varkenspancreas.
Cellen van menselijke foetussen.
Mononatriumglutomaat (MSG ofwel E621).
Fenoxyyethanol (antivries).
Sorbitol en sacharose.
Een water- of zoutoplossing met een weefselfixatief (fomaldehyde, aluminiumfofaat, aluminiumhydroxide).
Het conserveermiddel thimerasol dat voor 50% uit kwik bestaat.
Het conserveermiddel polysorbaat 80 (Tween 80)
Triton X 1000, een sterk soort zeepsop.
MF59 (in het nieuwe griepvaccin van Novartis) is gebaseerd op olie en samengesteld uit Tween 80 en het giftige Squaleen.

Klopt dit?

06-11-2009, 00:46


Ik ga die prik helemaal niet nemen. Allah maakt mij ziek en hij maakt mij beter. Daar kan een prik niks aan veranderen

06-11-2009, 08:43
Helemaal mee eens


Je mag best genezing zoeken maar dit is wel heel erg twijfelachtig.

06-11-2009, 11:15

Citaat door nana_:
Dit krijg je ingespoten bij een griepvaccin.
Kippeeieren-eiwit incl. verontreinigde voegel- en/of andere virussen.
Cellen van dierlijk weefsel: varkensbloed[/SIZE], schapenbloed, paardenbloed, konijnenhersenen, apen- en hondennieren, runderfoetussen, kalverserum, [SIZE="6"]varkenspancreas.
Cellen van menselijke foetussen.
Mononatriumglutomaat (MSG ofwel E621).
Fenoxyyethanol (antivries).
Sorbitol en sacharose.
Een water- of zoutoplossing met een weefselfixatief (fomaldehyde, aluminiumfofaat, aluminiumhydroxide).
Het conserveermiddel thimerasol dat voor 50% uit kwik bestaat.
Het conserveermiddel polysorbaat 80 (Tween 80)
Triton X 1000, een sterk soort zeepsop.
MF59 (in het nieuwe griepvaccin van Novartis) is gebaseerd op olie en samengesteld uit Tween 80 en het giftige Squaleen.

Klopt dit?


Varkensbloed in MEX.griepvirus
Dit staat in je topic. Zit er nu varkensbloed in het virus of in het vaccin????

07-11-2009, 11:23



Citaat door Manal456:
Varkensbloed in MEX.griepvirus
Dit staat in je topic. Zit er nu varkensbloed in het virus of in het vaccin????



Ik wil het ook weten?
Maar ik denk dat ze in het vaccin bedoelt

07-11-2009, 16:13
Ik had ook gehoord dat er mensen zijn overleden aan het vaccin, omdat men in shock kan raken. Hierna zou deze persoon kunnen overlijden aan deze shock, mits diegene meteen na het krijgen van de shock een adrenaline spuitje krijgt toegediend (ofzoiets).

Ik moest mijn prik donderdag halen, maar ik ben mooi niet geweest!!
Wij zijn immers ook maar proefkonijnen. Deze hele ziekte en het vaccin zijn totaal nieuw voor iedereen! Dus wie zegt wat voor effect het vaccin met zich mee zal brengen!

En zoals experience zei, Allah maakt mij ziek en maakt mij beter.

07-11-2009, 16:18

Citaat door Experience:
Ik ga die prik helemaal niet nemen. Allah maakt mij ziek en hij maakt mij beter. Daar kan een prik niks aan veranderen




zoiets mafs heb ik nog nooit gelezen. Natuurlijk maakt Allah swt je beter (hmdl)
Allah swt heeft je ook hersenen gegeven, die je moet gebruiken. of behoor je tot de groep "dieren"?? of hersensloze wezens??

Ben je ziek, dan moet je ook de genezing zoeken. In dit geval ben je niet ziek, en heb je de genezing niet nodig. Het is alleen om het te voorkomen. Ook zit er veel nadelen in t prikje dan voordelen. Dat is de redenen dat velen het niet willen.


07-11-2009, 22:03
Ah joh, volgens mij is het in zulke gevallen wel toegestaan om die prik te gaan halen. Het is hier wel een kwestie van leven of dood, ja I know heel dramatisch klinkt t', maar toch is het zo.
De mexicaanse griep is écht een verschrikkelijke griep, je kan er zelfs aan doodgaan. In zulke gevallen is het wel noodzakelijk om die prik te gaan halen.
Voorkomen is beter dan genezen. Of heb ik het fout, en mag je als nog die prik niet gaan halen omdat er varkensbloed in zit? Want zoiets heb ik toch echt gehoord, dat het dan wel mag..

08-11-2009, 17:53
wat moeilijk zeg... pff . Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen.
Mijn moeder meskiena wilt hem zsm gaan halen

09-11-2009, 19:35
ik doe niet

11-11-2009, 17:57
Ik ga de prik a.s maandag halen omdat ik in de zorg werk en dan is het noodzakelijk, ben ook ingeent tegen Hepatitis B...

15-11-2009, 23:07
wat reageert het gros hier overdreven. Het vaccin is echt wel medisch verantwoord. Over de hele werel wordt het al toegediend. Wat dacht jezelf dat ze mensen gaan vaccineren zonder dat ze weten wat ze doen. Ze zijn al zo lang bezig met het maken van het vaccin. Dit is heus niet van de eenop de andere dag geproduceerd.

Weet je wat erg is dat een van je kinderen de ziekte krijgt en eraan overlijdt. Dan pas voel je je levenlang schuldig. Geloof aub de vele indianenverhalen op internet niet.

Ik heb zelf twee kinderen van 3 en 2 jaar waarvan een een kippenei eiwit allergie heeft. Dit is ook nog eens verwerkt in het vaccin en haar ga ik zelfs in laten enten op advies van de ggdarts en de huisarts.

Dus kortom laat je niet gekmaken. Omdat het nieuw is zijn heel veel mensen bang. Je weet toch ook niet wat er allemaal in die andere vaccins zitten die ze bij het consultatieburo krijgen.

16-11-2009, 01:09


Salaam oe aliakoem

De keuze blijft natuurlijk bij jezelf of je je in laat enten of niet maar wat ik effe wou zeggen .....

is waar blijft onze vetrouwen op Allah swt in wiens handen ligt onze ziel en dat van onze dierbaren? als jou tijd is gekomen dan ontkom je er niet aan....je tijd staat geschreven ...je gaat niet een seconde eerder dood en niet later

waarom moeten we ons zo bang laten maken van oooh we gaan dood als we die vaccin niet halen etc ook al haal je die vaccin als je tijd is gekomen dan ga je.....

tuurlijk moet je ook medicijnen innemen etc maar niet met een risico en maar blindelings volgen.....we zijn geen proefkonijntjes

Als er later ernstige bijwerking zijn dan zeggen ze : ja sorry foutje

Girr inshAllah

Vetrouw op Allah

Salaam oe alaikoem

16-11-2009, 13:30

Citaat door 25101996:
wat reageert het gros hier overdreven. Het vaccin is echt wel medisch verantwoord. Over de hele werel wordt het al toegediend. Wat dacht jezelf dat ze mensen gaan vaccineren zonder dat ze weten wat ze doen. Ze zijn al zo lang bezig met het maken van het vaccin. Dit is heus niet van de eenop de andere dag geproduceerd.

Weet je wat erg is dat een van je kinderen de ziekte krijgt en eraan overlijdt. Dan pas voel je je levenlang schuldig. Geloof aub de vele indianenverhalen op internet niet.

Ik heb zelf twee kinderen van 3 en 2 jaar waarvan een een kippenei eiwit allergie heeft. Dit is ook nog eens verwerkt in het vaccin en haar ga ik zelfs in laten enten op advies van de ggdarts en de huisarts.

Dus kortom laat je niet gekmaken. Omdat het nieuw is zijn heel veel mensen bang. Je weet toch ook niet wat er allemaal in die andere vaccins zitten die ze bij het consultatieburo krijgen.


Ik ben het helemaal met je eens, er doen verhalen de ronde niet normaal meer.
Ik heb mijn vacc. voor de mex.griep al gehaald en heb nergens last van gehad geen ene bijwerking.
Als de mensen zo tegen deze vaccin zijn waarom gaan we wel allemaal met onze pasgeboren baby's naar de consultatiebureau om die vaccins te halen.
Daar zit volgens heel veel websites ook ontzettend veel troep in, maar daar hebben we nooit stil bij gestaan onze ouders deden het en nu doen wij het ook allemaal.
Met de mex.griep wordt alles zo erg opgeblazen , maar wij doen daar net zo hard aan mee door al die indianenverhalen er over te plaatsen en lezen.

Ik heb zeker vertrouwen in Allah, ik zie het zo als er tegen een bepaalde ziekte geen medicijn of een vaccin is so be it.
Maar nu hebben we een vaccin wat in ieder geval zorgt voor minder verdere verspreiding van de griep en het zou voor 70% werken tegen de griep dan neem ik het voor mezelf en mijn kinderen.

16-11-2009, 17:06
dat heb ik ook gelezen. kzou die prik ook niet nemen als ik jou was.
ik heb hem jammer genoeg gehad, tegen m'n wil in en voel me sindsdien heel duizelig & slap

Pagina's : [1] 2