Bekijk volle/desktop versie : Traiteur Layali ----JULLIE MENING



05-11-2009, 22:28
Salaam Bruidjess,

Ik ga Traiteur Layali nemen, maar graag jullie eeerlijk mening horen over hun!! heb je traiteur layali meegemaakt laat dan een berichtje achter.....

05-11-2009, 22:31


Ik heb ze op 17 oktober meegemaakt het eten was lekker.
aardige mensen.

mvg Dounia

05-11-2009, 22:39

Citaat door zianaDounia:
Ik heb ze op 17 oktober meegemaakt het eten was lekker.
aardige mensen.

mvg Dounia



Ok, soekran....

05-11-2009, 23:32
ik heb er 31 okt gewerkt

Mooie zaal,
Mooie deken.

Belangrijkste:
GOEDE SERVICE, klantvriendelijk, echt een dikke 10

het eten was heerlijk!!!

Gr Ziana Ilham

05-11-2009, 23:36


Sallem meid,

Wij hebben vaker met Layali gewerkt. Het zijn echt proffesionials en altijd vriendelijk en open voor je mening. Ze zijn altijd ook heel flexibel en alles zit er op en top uit. Ik zou zeggen doen!

Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.
Kijk ook even op: http://link.marktplaats.nl/220515639

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

05-11-2009, 23:37
mooie zaal
mooie deco
goeie serveerders

maar het eten vond ik niet egt denderend ofzo

06-11-2009, 00:12

Citaat door DJBASMA:
Sallem meid,

Wij hebben vaker met Layali gewerkt. Het zijn echt proffesionials en altijd vriendelijk en open voor je mening. Ze zijn altijd ook heel flexibel en alles zit er op en top uit. Ik zou zeggen doen!

Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.
Kijk ook even op: http://link.marktplaats.nl/220515639

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...



sorry dat ik het zeg maar jij bent egt overdreven met je reclamen die je overal maakt ! je reageert op elke topic en dan plaats je er nog zo een waslijst bij pff

06-11-2009, 00:37
Hoe kun je als eigen ondernemer, overdreven reclame maken.??
Maar goed dat ze reclame maakt voor d'r zelf, zolang haar reactie niet word verwijderd, leren mensen zo wel de naam DJBASMA kennen. Ik vind het raar dat jij het raar vind dat ze reclame voor zichzelf maakt. Of het hier mag is iets anders. Maar zolang de honden slapen zou ik zeggen, niet misgunnen, en maak ze vooral niet wakker.

06-11-2009, 00:42
Bedankt voor jouw reactie meid.

Aan de andere kant kan ik het mij wel voorstellen dat je niet staat te
wachten op een reclamepraatje van een bedrijf in zo groot formaat.

Onze excuses aan iedereen die onze reclame-uitingen vervelend vind.

Nogmaals bedankt voor je lieve reactie.

Groetjes DJ BASMA



Citaat door CocaCola_chick:
Hoe kun je als eigen ondernemer, overdreven reclame maken.??
Maar goed dat ze reclame maakt voor d'r zelf, zolang haar reactie niet word verwijderd, leren mensen zo wel de naam DJBASMA kennen. Ik vind het raar dat jij het raar vind dat ze reclame voor zichzelf maakt. Of het hier mag is iets anders. Maar zolang de honden slapen zou ik zeggen, niet misgunnen, en maak ze vooral niet wakker.