Bekijk volle/desktop versie : Weet je dames er moet me wat van het hart.....



Pagina's : [1] 2

05-11-2009, 21:29
Ik vind DWVDMV niet meer zo leuk als vroeger. Er waren vandaag allerlei leuke topics geopend die naar onzinhoek weg zijn gebonjourd. En nee het betrof niet mijn eigen topics. Zelfs een vaste lid die afscheid wil nemen is naar het onzinhoekje gestuurd.

Mogen we niet meer socializen hier? Mogen we in deze wereld onze ei niet kwijt d.m.v. luchtige topics? Zijn de moderators van meninig dat vrolijkheid en zusterschap geen onderdeel is van De wereld van de Echte Marokkaanse vrouw?





Dit moest ik kwijt. Ik heb voldoende topics geopend op feedback, maar geen moderator die wat met die feedback doet. Daarom vraag ik het jullie wat jullie leden van DWVDMV vinden.

05-11-2009, 21:32


Dat vind ik dus ook. Daarnaast moeten sommige leden zich extra bewijzen, zehma stoer doen en schelden en je hoort erbij

Volwassen vrouwen die niet normaal kunnen reageren en schelden. Echt jammer!

05-11-2009, 21:33
inderdaad!! erg jammer

05-11-2009, 21:36
wie neemt er afscheid?

05-11-2009, 21:36


Whow, dat een een lid afscheid wilde nemen, dmv een topic en die naar de onzinhoekje werd geplaats??!

Maar goed, ook dat je het oplucht!

05-11-2009, 21:37

Citaat door oegt_sara:
Dat vind ik dus ook. Daarnaast moeten sommige leden zich extra bewijzen, zehma stoer doen en schelden en je hoort erbij

Volwassen vrouwen die niet normaal kunnen reageren en schelden. Echt jammer!



Er was een dame die een vraag had over sex met haar man en die is verwezen naar meest puberale topic van M.nl >>> Marokkaanse jongeren en sexualiteit. Terwijl ze een serieuze klacht had.

Begrijpen ze dan niet dat er dames zijn die behoefte hebben aan raad van DE VROUW?

05-11-2009, 21:37

Citaat door oegt_sara:
Dat vind ik dus ook. Daarnaast moeten sommige leden zich extra bewijzen, zehma stoer doen en schelden en je hoort erbij

Volwassen vrouwen die niet normaal kunnen reageren en schelden. Echt jammer!



klopt, en ook nog stoer doen en heel bot reageren tegen iemand die je een doodnormale vraag stelt

waar gaat het toch heen?? waar zijn de goeie mensen gebeleven?? waar zijn de mensen die liefde en vrees voor Allah hebben en liefde voor elkaar omwille van Allah??


05-11-2009, 21:39

Citaat door -Louisa:
Whow, dat een een lid afscheid wilde nemen, dmv een topic en die naar de onzinhoekje werd geplaats??!

Maar goed, ook dat je het oplucht!



Ik begrijp jouw reactie eerlijk gezegd niet.

Het gaat me niet zo zeer om het afscheid dat had iedereen kunnen zijn.

05-11-2009, 21:48
Soufou Maskiena


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2901400

05-11-2009, 22:01
Ik ben het helemaal met je eens!!!

05-11-2009, 22:14

Citaat door oegt_sara:
Dat vind ik dus ook. Daarnaast moeten sommige leden zich extra bewijzen, zehma stoer doen en schelden en je hoort erbij

Volwassen vrouwen die niet normaal kunnen reageren en schelden. Echt jammer![/SIZE]


[SIZE="2"]Sooo true!
En dit zijn dus getrouwde vrouwtjes met een paar kinderen.

Nou, ze lijken soms echt 13!

05-11-2009, 22:40
Ik zal toPic verwijderen. Gelukkig zijn er dames het met me eens.

05-11-2009, 22:42


ik vind het allang niet meer leuk hier,
en als er al eens een leuke topic wordt geopend is ie opeens 'foetsie'

05-11-2009, 22:43
het is weinig gezellig meer en het komt ook een beetje dordat er t'veel NET hun woord als laatste willen hebben en zij krijg je rwiena al zou je over een pak zout praten

05-11-2009, 22:45
Inderdaad. Ik heb gekeken op andere rubrieken, en bij dwvdmv is het 'moderator-zijn' echt streng. Andere rubrieken kunnen bullshit praten zoveel als ze maar willen, en hier is da niet mogelijk door één of andere stomme regel.

Pagina's : [1] 2