Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid zijn er mensen met mexicaansegriep



Pagina's : [1] 2

05-11-2009, 19:35
salam allemaal

ik vroeg me af of hier mensen zijn die de mexicaansegriep
hebben,mijn dochtertje van 2 en half heeft het we zijn bij de
dokter geweest.
ze heeft er medicijnen voor gekregen .

ik heb ook griepverschijnselen en heb de dokter hierover gebeld
ze zei dat ik pas moest bellen zodra ik koorts heb.
nu heb ik sinds 6uur koorts en heb net gebeld en ze zou overleggen
en mij terug bellen ivm me zwangerschap

05-11-2009, 19:37


Ik heb het gehad maar niets ingenomen. Zielig dat je dochter het heeft, mijn kleine heb ik bij mijn moeder laten logeren totdat ik genezen was.

05-11-2009, 19:38
Moge Allah (sw) jou en jouw dochter snel genezen!
Houd het goed in de gaten!

05-11-2009, 19:42
Allah safiekoem.

05-11-2009, 19:44



Citaat door ikkemaar:
Ik heb het gehad maar niets ingenomen. Zielig dat je dochter het heeft, mijn kleine heb ik bij mijn moeder laten logeren totdat ik genezen was.


het is inderdaad wel beter om bij je moeder te laten maar
bij mijn dochtertje is het eerst begonnen heb wel de peuterspeelzaal
op de hoogte gebracht.

05-11-2009, 19:45

Citaat door juf.:
Moge Allah (sw) jou en jouw dochter snel genezen!
Houd het goed in de gaten!


amien ik hoop dat het niet erger wordt aangezien mij
dochtertje astma heeft

05-11-2009, 19:45

Citaat door moslima_1983:
Allah safiekoem.


amien,zuster

05-11-2009, 19:48

Citaat door najat20:
het is inderdaad wel beter om bij je moeder te laten maar
bij mijn dochtertje is het eerst begonnen heb wel de peuterspeelzaal
op de hoogte gebracht.


In dat geval zou ik haar de medicijnen geven hoor, ik heb er ook longontsteking door gehad en hevige hoestbuien, verkoudheid ook dus voor astmapatienten is dat niet makkelijk en zeker niet voor haar leeftijd.
Houd zeker haar koorts bij en die van jou ook. Allahi shafikoem. Als ze tamiflu krijgt dan is ze de volgende dag weer beter.

05-11-2009, 20:04
ally shafiekoem!

05-11-2009, 20:16

Citaat door najat20:
amien ik hoop dat het niet erger wordt aangezien mij
dochtertje astma heeft


ook nog!

zou zij dan niet beter kunnen worden opgenomen, zodat zij haar goed in de gaten houden? vooral omdat jij ook ziej bent.

06-11-2009, 10:11

Citaat door juf.:
ook nog!

zou zij dan niet beter kunnen worden opgenomen, zodat zij haar goed in de gaten houden? vooral omdat jij ook ziej bent.



elhemdoulileh doet zei het goed ik denk dat de medicijnen
bij haar wel goed werken.ik heb gistereavond ook de medicijnen
gekregen maar ik kan ze niet binnen houden.ik moe elke keer braken

06-11-2009, 22:33
ik versta dat je zwanger bent? Ik ben 37 weken zwanger en heb de mexicaanse griep. Heb eerst 2 dagen tamiflu genomen maar werd niet beter..Ben op controle moeten gaan int ziekenhuis. Heb daar te horen gekregen dat tamiflu heel slecht is voor de baby. Dat het de hartritme kan verstoren en verzwakken. Dus heb ik de hele dag aan de monitor gehangen. Dan ben ik begonnen met Relenza sinds gisteren. Ben nog steeds goed ziek maar elke dag een beetje beter. Wil wel goed genezen voor ik beval. Ik heb ookal een dochter van 3 die alhamdoelilah het niet over heeft gekregen.

06-11-2009, 22:36


Ik heb het ook gehad.Maar ben elhamdoelilah goed genezen...

07-11-2009, 17:56

Citaat door Trotse_mama:
ik versta dat je zwanger bent? Ik ben 37 weken zwanger en heb de mexicaanse griep. Heb eerst 2 dagen tamiflu genomen maar werd niet beter..Ben op controle moeten gaan int ziekenhuis. Heb daar te horen gekregen dat tamiflu heel slecht is voor de baby. Dat het de hartritme kan verstoren en verzwakken. Dus heb ik de hele dag aan de monitor gehangen. Dan ben ik begonnen met Relenza sinds gisteren. Ben nog steeds goed ziek maar elke dag een beetje beter. Wil wel goed genezen voor ik beval. Ik heb ookal een dochter van 3 die alhamdoelilah het niet over heeft gekregen.


ooh wat goed dat je dat zegt meid ik ben nog steeds niet lekker en
eerst een medicijn gekregen die ik niet binnen kon houden ben gisteren na de apotheek geweest want had het verhaal aan mijn huisarts vertel en zegt ze ja dan moet je met de apotheek contact opnemen dat je het niet binne kunt houden.de apotheekr heeft mij tamiflu voorgeschreven en die moet ik ook elke keer overgeven.

07-11-2009, 19:16
Najat ik zou gewoon uitzieken, dat heb ik ook gedaan. Slik die medicijnen niet tenzij je echt bijna halfdood ligt maar dat ben je gelukkig niet.

Pagina's : [1] 2