Bekijk volle/desktop versie : salaam wat vinden jullie van mijn nieuwe buggy die andere is te koop als iemand



Pagina's : [1] 2 3

05-11-2009, 18:27
als iemand interesse heeft mag ie het laten weten
http://www.youtube.com/watch?v=5M3NC03RtqI&feature=related

heeft iemand met deze ervaring???


ik verkoop mijn zwarte xplory stokke met alle benodigdheden

05-11-2009, 18:32


Ow die is superrrrr leuk jah, heb je 2 kleine kids?

05-11-2009, 18:33

Citaat door Love_Ismael:
Ow die is superrrrr leuk jah, heb je 2 kleine kids?



ik ben zwanger van mijn 3de jongetje mijn 2de jongste is nog geen 2jaar nu ben ik al onverwachts terug zwanger

05-11-2009, 18:34

Citaat door Love_Ismael:
Ow die is superrrrr leuk jah, heb je 2 kleine kids?



aah ok dus heb ik geen miskoopje gedaan want ik ben zo snel ontevreden als ik iets koop

05-11-2009, 18:39


hoe bedoel je onverwachts zwanger? Door de pil heen?

05-11-2009, 18:45
oh deze is wel heel gaaf maar heb er verder geen verstand van wat ik ook ooit zag is een kinderwagen netals deze maar dan heeft ie zo'n opstapje waar de wat oudere kind op kan staan want een kind van 2jr zal echt niet lang erin blijven zitten of is dat ook niet de bedoeling?

05-11-2009, 18:46

Citaat door PoetsFreak:
hoe bedoel je onverwachts zwanger? Door de pil heen?




ik heb een spiraal en geef borstvoeding en toch ben ik zwnager geraakt

05-11-2009, 18:47

Citaat door At-Work:
oh deze is wel heel gaaf maar heb er verder geen verstand van wat ik ook ooit zag is een kinderwagen netals deze maar dan heeft ie zo'n opstapje waar de wat oudere kind op kan staan want een kind van 2jr zal echt niet lang erin blijven zitten of is dat ook niet de bedoeling?


meen je dat een kindje zit toch tot zn 3 jaar in een buggy of niet?

05-11-2009, 18:47

Citaat door randdebiel:
ik ben zwanger van mijn 3de jongetje mijn 2de jongste is nog geen 2jaar nu ben ik al onverwachts terug zwanger

Oww oke meid, nam ke de pil?

Oja vraagje; kan een baby er dan in liggen? Laag verstelbaar enzo? K zag m in de winkel staan maar t leek erop alsof het niet echt babybestendig was, meer voor 2 peuters ofso? K kan t mis hebben heb verder niet goed gekeken hoe t pcies zit.

K vind t iig mooi en handig voor 2, bassa77a

05-11-2009, 18:49

Citaat door randdebiel:
meen je dat een kindje zit toch tot zn 3 jaar in een buggy of niet?



Meid ik heb daar weinig verstand van maar 2jr is toch best wel oud?ik weet niet hoop dat je meer reacties van moeders gaat krijgen hier.

05-11-2009, 18:49

Citaat door Love_Ismael:
Oww oke meid, nam ke de pil?

Oja vraagje; kan een baby er dan in liggen? Laag verstelbaar enzo? K zag m in de winkel staan maar t leek erop alsof het niet echt babybestendig was, meer voor 2 peuters ofso? K kan t mis hebben heb verder niet goed gekeken hoe t pcies zit.

K vind t iig mooi en handig voor 2, bassa77a



ja ik dacht het ook met heb het met alles erop en eraan gekocht dus ook met een cocoontje (wiegje) waar de baby in kan zitten van boven of van onder waar je het zelf leuker vind

je kan er zoveel mee doen en zeker als ej 2 kapoentjes hebt

05-11-2009, 19:21

Citaat door randdebiel:
als iemand interesse heeft mag ie het laten weten
http://www.youtube.com/watch?v=5M3NC03RtqI&feature=related

heeft iemand met deze ervaring???


ik verkoop mijn zwarte xplory stokke met alle benodigdheden


Eeen hele mooie kinderwagen,rijdt ie ook lekker?dat vindt ik wel belangrijk..ennuh Je verkoopt je stokke kinderwagen?voor hoeveel en hoe lang is ie gebruikt alle vragen ik 1 keer..

groetjes

05-11-2009, 19:26


Die is leuk ja. Ik vraag me wel af of het leuk is voor het achterste kindje om daar te zitten. Ziet hij/zij dan nog wel wat?

05-11-2009, 19:38

Citaat door Leeuwin_:
Die is leuk ja. Ik vraag me wel af of het leuk is voor het achterste kindje om daar te zitten. Ziet hij/zij dan nog wel wat?


Mijn kids wilden juist allebei achterin

05-11-2009, 19:40

Citaat door Tijgertje:
Mijn kids wilden juist allebei achterin



Echt? Voorin lijkt me leuker.

Leuke wagen hoor! Beter dan die tram-wagens of die hele brede waardoor je nergens naar binnen kunt.

Pagina's : [1] 2 3