Bekijk volle/desktop versie : gevoelens, is dat wel belangrijk?



Pagina's : [1] 2 3

07-06-2004, 12:57
Als je gaat trouwens, is het dan belangrijk dat je houdt van degene waarmee je gaat trouwen, of niet?

07-06-2004, 13:00



Citaat:
Origineel gepost door meghrebi
Als je gaat trouwens, is het dan belangrijk dat je houdt van degene waarmee je gaat trouwen, of niet?
Ik vind wel dat het belangerijk is dat je iets voelt voor diegene...
Ik bedoel als ik totaal niets voor diegene voel...
Dan kan ik ook niet met diegene trouwen.

Voorbeeld als ik zeg maar met jou ga trouwen...
En ik voel gewoon helemaal niets voor jou.
Dan ga ik niet met je trouwen, echt niet


07-06-2004, 13:00

Citaat:
Origineel gepost door meghrebi
Als je gaat trouwens, is het dan belangrijk dat je houdt van degene waarmee je gaat trouwen, of niet?
Niet expleciet, maar is wel een fijne bijkomstigheid

07-06-2004, 13:02
saliha, dus je zopu nooit met iemand trouwen die gewoon om je hand vraagt zonder dat je iets met m hebt

07-06-2004, 13:05



Citaat:
Origineel gepost door meghrebi
Als je gaat trouwens, is het dan belangrijk dat je houdt van degene waarmee je gaat trouwen, of niet?
Sallaam,

Tuurlijk moeten er gevoelens zijn, je gaat toch niet trouwen met iemand waar je geen gevoelens voor hebt? en nog samen in 1 bed slapen?????Als je geen gevoelens voor elkaar hebt, zal je huwelijk nooit stand kunnen houden.

07-06-2004, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam,

Tuurlijk moeten er gevoelens zijn, je gaat toch niet trouwen met iemand waar je geen gevoelens voor hebt? en nog samen in 1 bed slapen?????Als je geen gevoelens voor elkaar hebt, zal je huwelijk nooit stand kunnen houden.
Ik ben het met je eens.. Ik zou nooit met iemand onder 1 dak kunnen leven als man en vrouw zonder van diegene te houden.. Of in ieder geval hele sterke gevoelens te hebben..


.:UcA:.

07-06-2004, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door meghrebi
saliha, dus je zopu nooit met iemand trouwen die gewoon om je hand vraagt zonder dat je iets met m hebt
Dat is niet wat ik zeg...
Maar gevoelens groeien tijdens je verloving.
Geloof ik.

Tuurlijk kun je niet meteen een speciale gevoel voor iemand hebben.
Maar het moet geleidelijk aan komen...
En daar heb je de tijd voor tussen... de hand vragen en de dag van je huwelijk.

En relaties...
Daar wil ik niet aan beginnen.

07-06-2004, 13:09
Eu....... Er moet wel meer zijn dan gevoelens vooraleer je met iemand de rest van je leven gaat delen. Waarom zou je trouwen als je niet diep van elkaar houdt, en niet mekaars soul mate bent? Lijkt me nogal een verspilling van je eigen leven

07-06-2004, 13:10
jIk zie dat je een gelovig meisje bent. Je zet namelijk allah op je avatar. Jij weet waarschijnlijk ook dat een relatie haram is. Hoe kan je dan gevoelens voor die persoon krijgen? En hoe zit het met het verleden waar de mensen nooit met elkaar triouwden om gevoelens?

07-06-2004, 13:11
ik denk dat dat voor iedereen anders is maar ik zelf vind het best wel belangerijk dat je om die gene geeft of van hem houdt anders is het niet prettig als je met diegene zou trouwen en in een huis zou moeten wonen in 1 bed dus voor mijn gevoel is dat heel belangerijk maar nogmaals dat is verschillend voor iedereen..

07-06-2004, 13:11
saliha, je zegt verloving. Hoe weet dat je gevoelens tijdens de verloving kruijgt? Of verbreek je alles als die gevoelens niet komen?

07-06-2004, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door meghrebi
saliha, je zegt verloving. Hoe weet dat je gevoelens tijdens de verloving kruijgt? Of verbreek je alles als die gevoelens niet komen?
Ik denk als je iemand ziet die om je hand komt vragen...
Dan voel je wel ergens een fonkje...
Als je koud blijft...
Dan denk dat het dan moeilijk word.

07-06-2004, 13:22


nee dat bedoel ik niet. Tuurlijk moet je wel iets in die persoon zien, maar ik bedoel echt gevoelens

07-06-2004, 13:24
Aahh Baby!
Wie heb je op het oog?
Gewoon doen, ze weigert je vast niet.

07-06-2004, 13:26
Ik vind wel dat je gevoelens moet hebben voor je aanstaande. Of dat weten dat je gevoelens voor haar kunt krijgen. Je type...
Als je met iemand trouwt waar je totaal geen gevoelens voor hebt, hoe ga je met haar slapen? Intieme dingen delen? Geen spijt hebben wanneer je een andere knappe goeie vrouw ziet?
Ik zou dat in geen geval kunnen...

Pagina's : [1] 2 3