Bekijk volle/desktop versie : '' Op weg naar perfectie ''.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

05-11-2009, 09:51

Dit is mijn eerste verhaal, dus wees lief Haha!
Ik schrijf graag omdat ik dan helemaal in een ander wereldje leef. Ben ook van een aantal meiden hier een groot Fan.

Als je het niets vind zou ik dat willen weten, vind je het leuk '' ook erg leuk omdat te weten''.

Ik weet bijna zeker wel dat je er van zult genieten,!

Lady's and Gentleman Enjoy!


Een hele goede dag jongenlui. Mijn naam is Amani ik ben niet volbloedig van Marokkaanse afkomst. Ik ben Half Marokkaans half Nederlands. Ik zit nu al meer dan een half jaar in de gevangenis. Ik voel mij net een crimineel of beter gezegd ik ben een crimineel anders zat ik hier niet. Ik was ze bijna ontkomen, helaas werd ik toch verklaard als ‘’ schuldige’’. Maar gelukkig mag ik er alweer over een maand uit dat scheelt toch een hoop. Nadat ik de gevangenis uit ben is het alweer Juli. Ja ja, zomervakantie ‘’ Eindelijk ’’ lekker ver weg van hier. Dat is ook bijna het enige wat mijn hoop geeft, zomervakantie ( zee, zon, familie en rust). Ik ben 18 jaar oud bijna 19 jaar, in de zomervakantie ben ik jarig, 21 augustus dan is deze crimineel jarig.
Ik heb veel mee moeten maken in mijn leven ik heb banken beroofd, gevochten, diefstal, mensen bedreigd, je zou vast denken dat is dan je eigen schuld klopt ook, maar ben ook mijn ouders verloren daar heb ik niets aan kunnen doen toch? Ik was ook de jongste bij mijn celgenoten dat was in het begin wennen maar was gauw de populairste. Ik heb goed nagedacht in die 8 maanden, ik weet nu ook precies wat ik ga doen en hoe ik het ga aanpakken zodra ik hier uit ben.



In deze cellen zit je gemengd zowel met jongens als met meiden. In elk gevangenis haast wel. Ik ben bevriend met iedereen, kan het met iedereen dus goed vinden. Ik heb 2 geweldige meiden mogen leren kennen Lamis en Alaysa. Beide prachtige dames, Lamis heeft pikzwart stijl haar met vel groene ogen. Zodra ze een jongen aankijkt en dat dan nog wel onbewust dan weetje meteen dat ze verkocht zijn door haar spectaculaire spuwende ogen. Lamis is 20 jaar oud en zit hier wegens beroving. Je zou het nooit van haar kunnen verwachten. Ze zit hier omdat haar ‘’beste’’ vriendinnen, haar erin hebben geluisd. Zij moest al het werk doen en de andere 3 meiden stonden op de uit kijk. Geloof je het zelf, 1 iemand moet al het werk doen en de andere 3 staan op de uit kijk , klopt natuurlijk geen worst van. Daardoor zit Lamis nu ook hier, ook zij wanneer haar rechtszaak is geweest mag ze eindelijk weg. Nu over mijn andere prachtige vriendin Alaysa. Alaysa is 19 jaar oud en word binnenkort 20. Ze is een slank prachtige donkere blondine. Als je haar zou zien zou je denken dat ze ‘’ THE PERFECTE’’ Top model is. Haar golvend haar met haar donker oceanen kleur ogen zijn erg mysterieus. Alaysa kreeg een keer bezoek van een vriend van haar ze had zich zelf zo mooi gemaakt alleen om te laten zien dat ze het super goed heeft, zag ze er TE mooi voor woorden uit. Normaal heeft ze zo een slordig T-shirt aan met een joggingbroek aan, het interesseert haar niet hoe ze er uit ziet. En dat maakt haar extra leuk. Vreemd he, dat zulke mooie meiden in de gevangenis zitten. En dat allemaal wegens Jan alleman ’s wil. ( Behalve bij mij dan).


05-11-2009, 09:57


Youssef? Ja Amani? Weetje wat ik het aller aller maar dan ook het aller eerste ga doen als ik hier uit ben? Vertel het eens meid. Ik ga mensen om vergevenis vragen. Waarom Amani, je hebt toch fouten gemaakt in je leven en heb er nu al die maanden lang voor moeten boeten, waarom dan nog vergevenis aan ze vragen? Zoals je merkt is Youssef een keiharde persoon, alhoewel hij ook een zachtaardige kant heeft waarvan zelden mensen vanaf weten. Ik ga dat doen Youssef omdat ik het aan mij zelf te danken heb. Ze hebben mij niet gevraagd om een pistool tegen hun hoofd aan te klemmen, ze hebben mij niet gevraagd om ze vast te binden ik heb alles gedaan wegens agressie. Mijn eigen problemen reageerde ik op hun af en dat terwijl ik ze niet eens ken, dat is onmogelijk ik moet ze om vergevenis vragen punt. Youssef keek mij aan met een opgetrokken wenkbrauw, en liet mij rustig los. Amani daar kun jij ook niets aan doen begon Youssef met een luidende stem. Ik stond op en keek hem aan, Youssef dit is wat ik wil dit is waar ik over nagedacht heb. Ik heb die mensen te veel pijn gedaan en ga ze om vergevenis vragen. Stel ze accepteren het niet? Wat, dat ik om vergevenis vraag? Ja, zegt Youssef luid. Nou dan heb ik gedaan wat ik moest doen, ik ga het vragen dat is het minste wat ik kan doen Youssef, ik heb mij zelf verplaatst in die mensen ze moeten wel zo bang zijn geweest dat ze dachten dat ze dood zouden gaan. Althans zo zou ik hebben gedacht als ik een pistool tegen mij hoofd kreeg gericht. Youssef stond op en keek mij doordringend aan en zei, waarom ben ik zo een goed persoon tegen gekomen in dit leven? Blozend keek ik naar de grond en zei heel nonchalant je kan nog wat van mij leren Youss.
Lachend bleef hij mij aan staren. Ik heb jullie nog helemaal niet verteld hoe deze knapperd eruit ziet, nou als volgt. Hij is 23 jaar hij is 1.85 lang, hij heeft een breed postuur, hij scheert zijn strakke koppie dus meestal kaal, en als hij het laat groeien steekt hij het naar boven, echt ‘’wauw’’ gewoon. Hij heeft donkerbruine ogen bijna zwart zoals je eerder hebt kunnen zien, zijn haar komt echt goed overeen met zijn twinkelende ogen. En om niet te vergeten hij heeft ‘’ De’’ perfecte kaaklijn. Het mooie aan Youssef is dat alles strak is, zijn mooie face zijn lichaamspostuur en zijn houding. Zeg eerlijk ‘’ De Perfecte man’’.


05-11-2009, 10:19

( Op de trap)
Pssst pssst, ik hoorde gegiechel maar dacht wil je wat weten kom je maar gewoon naar mij toe.
Opeens voelde ik 4 armen om mij heen, en ze knuffelde mij zo hard dat ik zelfs bijna geen adem kon halen. Ik herkende meteen aan de stemmen wie het waren, ja ja het waren Alaysa en Lamis. Ga weg gestoord stel dat jullie zijn, jullie worden nog eens mij dood. Lamis stond tegen over mij en keek met haar donker blauwe oceanen ogen mij aan en zei ‘’you love me’’ net dat ze wou zeggen you love me, tuitte ze haar lippen en haar wenkbrauwen gingen op en neer. Alaysa en ik schoten in de lach en gingen haar achterna rennen. Wacht maar jij kreng dat je bent, en zo rende Alaysa en ik achter haar aan.
Lamis struikelde over een hoekig steen en viel op de grond, Alaysa en ik remde snel en keken of Lamis zich bezeerd had. Ze boog overeind en ging recht zitten en hield haar handen voor haar gezicht. Lamis Lamis, zei Alaysa bezorgd gaat het? Ja het gaat wel antwoordde Lamis kreunerig. Kunnen we wat voor je doen Lamis? Nee joh het gaat wel weer. Toen ik op mijn knieën ging zag ik een lachje op haar gezicht te voorschijnen komen. Haaaaaaaaa gefopttttt! Met open mond keken Alaysa en ik elkaar aan en gaven haar een mep voor der kont. Jij ongelofelijke trut dat je bent zei Alaysa luid. Lacherig zegt Lamis hoezo omdat ik jullie in de maling heb genomen? Lamis stond op en lachte naar ons. Alyasa en ik liepen weg en lieten Lamis daar achter met haar stomme lachje die ze tevoorschijn had gehaald. Aaah toe nou Alaysa en Amani, ik wist toch ook niet dat jullie zoveel van mij hielden. Met getrokken wenkbrauwen keek ik naar haar en zei, wie zegt dat wij van jou houden? Ja inderdaad wie zegt dat wij van jou houden Lamis, zegt Alaysa gemeen. Nou nou nou, meiden ik wist niet dat jullie mij ook nog eens zo snel konden haten, zeg eerlijk jullie doen zo omdat jullie gewoon te veel van mij houden? Ga toch weg kind, zei ik boos. Oke oke het spijt mij ik wist toch ook niet dat jullie boos zouden worden. Voordat Alaysa wat wilde zeggen onderbrak Youssef haar. Heeey meiden hoe is het met jullie? En waarom kijk jij zo boos Amani zei Youssef met een verbaasd gezicht. Vraag dat maar aan Lamis Youssef, zei Alaysa geirriteerd. Lacherig keek Youssef naar Lamis, en zei wat heb je gedaan jij stiekemerd, zo te zien kon hij het van haar gezicht af lezen. Ik heb helemaal niets gedaan, ik heb de meiden gefopt en nu zijn ze boos op mij. Wat heb je gedaan waardoor ze boos zijn geworden? Nou eigenlijk helemaal niets, ik heb gedaan alsof ik viel en deed toen alsof ik dood ging van de pijn en uiteindelijk zei ik GEFOPTTT. Youssef keek lacherig onze kant op en zei; meiden jullie kennen haar toch, ze had mij de vorige keer ook voorschut gezet. Ow ja zegt Lamis vragend? Weetje dat niet meer zegt Youssef met een lach. Nee vertel glimlachte Lamis.
We gingen een keer samen naar de kantine, het was pas in het begin je had een scheetkussen meegenomen van huis, dat vertelde je mij toen. Oow zegt Lamis lacherig ik weet het alweer je ging bij een groep jongens zitten en had die scheet kussen daar neer gezet zonder dat je het door had, hoe dom kun je zijn Youss? Normaal zou ik het gezien hebben mafkees maar jij deed alsof je een knuffel van mij wou, wat ik al absurd vond en legde die daar neer. Alaysa en ik keken henn aan en begonnen stiekem toch te grinneken. Lamis zag het en kwam met geopende armen naar ons toe en gaf ons beide een dikke knuffel. Groepsknuffel zei Lamis met geopende armen en met een brede glimlach op haar gezicht.


05-11-2009, 10:28
Ik ga pas verder als ik wat van jullie hoor, :$

05-11-2009, 12:26


Alvast up, ff lezen honey.

05-11-2009, 12:28
Jij bent de eerst,

05-11-2009, 12:33
Up, I read it! It's lovely, go on.

05-11-2009, 12:39

Een vervolg erbij!

Amani Amani, schreeuwde Youssef aan de overkant. Ik keek vervreemd om mij heen en zag Youssef zwaaien. Kom eens. Ik liep naar hem toe en zag Amien, dat is een goede vriend van Youssef en ook nog eens een ongelofelijk lekkerding. Wij hebben altijd oogcontact, ik heb het gevoel dat hij mij leuk vind, op 1 of ander manier heb ik dat gevoel ook bij hem maar laat het absoluut niet merken. Straks denkt hij nog dat hij lekker is, dat moet ik niet hebben. Dat is niet eens het ergste, Youssef maakt mij dood. Met die gedachte liep ik naar Youssef en grinnikte. Waarom grinnik jij vroeg Youssef vervreemd? Ik grinnik helemaal niet ik moest gewoon even aan iets denken mag ik? Ja van mij mag je, ik vroeg het je alleen maar. Nee dan is het goed zei ik dapper en gaf hem een zetje met mij schouder. Maar Youssef je riep mij vertel het eens broer? Youssef lachte en zei ja klopt wat wil je eten? Ik keek hem aan en moest lachen, Youssef heb je niets te doen of zo? Ik ben helemaal naar je toe komen lopen omdat ik dacht dat er wat aan de hand was sukkel. Youssef keek met een opgetrokken wenkbrauw en zei heb je dan geen honger? Ik deed mijn handen in mij zij en zei zie ik eruit dat ik honger heb dan? Youssef gaf mij een zetje en zei ik wou alleen maar aardig zijn, maar als je niet wil ga dan maar zitten. Ik keek hem aan en zei, doe mij maar een croissantje en een dubbelfris. Nee nee, nu krijg je niets ga maar naar je cel toe en ga geld halen zei die met een iets luider stem. Ik draaide me om en keek hem aan. Hey Youssef hoorde ik Amien zeggen. Ik herstelde snel en liep verder. Amani Amani, hoorde ik Youssef zeggen. Ik keek achterom en zei bitsherig ja wat moet je? Niet naar je cel gaan ik heb al voor je besteld. Ik lachte naar hem en zei is je geraden ook jongen en met een bitsherige houding liep ik weg.
Is het nou geen heks Amien? Zei Youssef lachend. Amien lachte en reageerde er niet op. Hey Youssef wanneer ben jij hier uit vroeg Amien vragend? Ik ben hier gauw uit, ik moet nog samen met de meiden 1 maand. En jij? Ik moet nog 3 weken dan ben ik hier weg en ziet niemand mij meer. Hoe bedoel je? Vroeg Youssef zich vragend af?
Zoals ik het zeg zei Amien lachend. Ik wil gewoon carrière maken ik wil mijn school afmaken ik wil gaan werken ik wil een vrouw zodat ik een huisje kan gaan inrichten. Gewoon huisje, boompje beestje zei Amien gemeend. Ik begrijp wat je bedoelt zei Youssef en gaf hem een schouderklop. Samen liepen ze pratend naar Amani toe.


05-11-2009, 12:47

( Aan tafel)

Alsjeblieft Amani, hier is je croissantje en je dubbelfris. Dankjewel lieverd. Ik schrok van mijn woorden en keek hem met grote ogen aan. Het grappige was dat hij het niet in de gaten had alleen ik zelf had het door. Amien lachte en zei Amani gaat het? Ik dacht heeft hij mij nou gezien, heeft hij het gehoord? Nee toch het zal wel niet? Ik keek hem aan en met moeite zette ik een lachje op mijn gezicht. Amani is er iets, vroeg Youssef verbaasd? Nee, helemaal niet stotterde ik. Amien en Youssef lachte naar elkaar en aten verder.

Amani Amani, hijgde Alaysa en Lamis. Ik moest lachen en zei wat is er aan de hand meiden? Je raad nooit wie mij net gebeld had? Ik lachte naar Lamis en vroeg vervreemd wie heeft je gebeld? Je weet wel, Zayd mijn oude klasgenoot hij is erachter gekomen waar ik nu zit. Hij heeft mij meer als een half jaar lopen zoeken is dat niet lief? Ik schoot in de lach en zei waarom is hij op zoek naar jou? Youssef en Amien keken elkaar aan, stonden op. Youssef stond op en zei wij gaan wel ergens anders eten. Alaysa, Lamis en ik keken Youssef en Amien aan en moesten lachen. Lamis lachte en zei verlegen sorry was jullie helemaal vergeten. Amien lachte gaf een knipoog en zei maakt niet uit. Ik zie jullie straks meiden en zo liepen ze samen naar een andere tafel.

Vertel vertel, zei ik met een big smile. Lamis begon te vertellen dat ze hem vroeger altijd al zag staan, hij haar ook alleen hij was altijd erg bang om afgewezen te worden vanwege het feit dat zij hem zou afwijzen. Hij wist uiteraard dat ze een bloedmooie was en dat ze de populairste was. Hij had zoiets van wat moet zo een bloedmooie meid met een sukkel als ik? Het mooie wat Lamis aan hem vond was dat hij zichzelf niet uitsloofde ondanks dat het toch een zeer aantrekkelijke jongen is. Al zou je denken dat het een jongen is die onzeker was omdat hij het lef niet had om naar haar toe te gaan. Of was Lamis juist daar bang voor?


05-11-2009, 12:56

Samen aten we en kletsten we verder over koetjes en kalfjes.
Jongens en meiden allemaal naar jullie cellen toe! Dat was onze leider Marcel. Van hem moesten we altijd 10 rondjes rennen
als je te laat was bij een training. En het waren geen kleine 10 rondjes, vergeet dat maar het was 1 rondje van 1 km. We gingen met zijn alle naar onze cellen toe. Bij mij op de kamer slapen Alaysa en Lamis. Naast mij is de cel van Youssef en Amien. Ook zij slapen in 1 kamer samen.
Uiteraard heeft ieder zijn bed. Moet je je voorstellen dat je samen met iemand anders in bed zou moeten slapen. Moet er niet aan denken.

05-11-2009, 13:00

( In de cel)

Ieder van ons was bezig. Alaysa lag in bed een tijdschrift te lezen. Lamis was bezig met wat draden bij elkaar te fixen, echt typisch Lamis die van creatieve dingen houd en ik was bezig met een boek . Niet lezen nee ik ben begonnen met een boek schrijven dat over mijn leven gaat. Iedereen vind dat ik veelste veel heb meegemaakt wat uiteraard ook zo is. Geschrokken stonden we op en zagen we Youssef die van plan was naar het toilet te gaan opeens ruzie maken met zijn celgenoot Chris. Ze waren erg aan het ruzien en de politieagenten kwamen tussen hen in staan en duwde hun weg en grepen ze beide bij hun armen en bracht ze naar hun cel. Alaysa Lamis en ik keken elkaar vervreemd aan en zagen Youssef weer naast onze cel binnen gaan. Wat is er gebeurd Youssef? Vroeg Amien, Youssef. Niks joh, die sukkel van een Chris wou weer eens ruzie uitlokken en het is hem gelukt ook. De volgende keer als hij ruzie uitlokt dan breek ik zijn kaaken. Amien lachte en zei a joh laat hem, wij zijn binnenkort toch hier weg. Hij kan het niet hebben dat wij er eerder uit zijn dan hij. Dat intresseerd mij niet zei Youssef opgefokt. Hij moet normaal gaan doen punt. Amien lachte, Youssef, Youssef, Youssef zei Amien met een diephalende zucht. Ja wat joh, zei Youssef Geirriteerd ? Hij begon en dat zag jij ook Amien. Amien ging liggen op zijn bed en liet Youssef verder praten.
Youssef plofte zelf ook neer op bed en begon te praten over vroeger, over hoe vervelend hij was. Over hoe gek hij zijn broers en ouders gek had gemaakt. Hij vertelde en vertelde en vertelde, Amien kon maar niet bij komen van het lachen, omdat hij ook vaak voor kwam in zijn verhalen.
Bij Amien dachte beide ouders dus die van Youssef en die van Amien dat Youssef alles had gepland omdat ze dachten dat Amien het lieverdje was, wat absoluut niet zo was.
Amien en Youssef waren zo moe van het praten en lachen totdat ze in slaap vielen. Netzoals de meiden Amani, Lamis en Alaysa.

05-11-2009, 13:06

( 2 weken later)

Youssef, Lamis, Amien en ik zaten aan tafel te ontbijten in de vroege ochtend. Na het ontbijten moesten we altijd gaan trainen. Vandaar dat ik nu ook in top conditie ben samen met mijn maatjes. Alleen Alaysa houd er niet echt van om te trainen. We noemen haar ook altijd luilakje. Youssef, Youssef!!! Schreeuwde Alaysa. Ow daar komt ze hoor zei Lamis lachend. Hijgend stond ze bij ons aan tafel en zei Youssef met een opgetrokken wenkbrauw, joh doe eens even rustig jij, je hoeft niet zo hard te schreeuwen ik sta voor je. Lachend en hijgend moest Alaysa lachen en gaf Youssef een duw. Youssef nam een laatste hap van zijn broodje en stond op. Waar ga je heen vroeg Lamis, Youssef vragend ? Ik ga even naar boven, mijn mam’s bellen. We keken Youssef allemaal aan en dachten jij je moeder bellen? Youssef keek ons allemaal aan en lachte. Jullie kijken mij aan alsof jullie een spook hebben gezien. Hallo het is wel mijn moeder die ik ga bellen. Amien gaf hem een knipoog en zei, ga je moeder bellen. Daar achterna zei Alaysa, ja Youssef ga je moeder bellen. En toen knikte wij met zijn alle en liep Youssef weg. Lamis zei, ik vind het een beetje vreemd dat hij zijn moeder nu opeens wel gaat bellen terwijl hij al 2 maanden niets van zich heeft laten horen. Amien keek Lamis aan en zei, we hadden het gisteren over ons verleden gehad toen we klein waren en onwetend. Hij is denk ik ook na gaan denken wat ik ook ben gaan doen. Het is en blijven je ouders. Lamis keek hem begrijpend aan en zei je hebt gelijk. Alaysa begon te snotteren, wat is er aan de hand vroeg ik? Ik heb ook lang niets van mij laten horen, mijn ouders zouden vast dood ongerust zijn. We keken Alaysa aan en we begrepen er niets van. Alaysa begon te vertellen dat ze tegen haar ouders heeft verteld dat ze op vakantie is terwijl ze naar de gevangenis moest.
Amien keek boos en zei tegen Alaysa, waarom heb je daar over gelogen tegen over je ouders? Ze zijn nu vast dood ongerust over je Alaysa. Zo iets kun je niet maken. Alaysa keek Amien met volle tranen aan en zei, ik wou ze gewoon geen pijn doen. Ik wil niet dat ze weten dat hun bloed eigen dochter een crimineel is. Amien zuchtte diep, en zei ik begrijp dat het moeilijk is maar je had eerlijk moeten zijn. Amien stond op en zei, je gaat nu je moeder bellen en haar vertellen dat het goed met je gaat. Anders doe k het voor je. Alaysa kon niet geloven dat hij dit allemaal zei. Meestal was Amien iemand die zoiets had van je zoekt het maar uit, maar bij Alaysa toen ze over haar ouders begon werd hij helemaal gek.
Lamis en ik stonden versteld en keken met open mond naar Amien.
Alaysa stond op en ging richting de telefooncel.
Heey dames. Heey die Youssef. En hoe was je gesprek met je ma gegaan. Youssef lachte en zei, ja het ging goed. Mijn ouders kunnen niet wachten wanneer ik weer thuis ben. Zelfs mijn vader had ik gesproken en was opgelucht toen hij hoorde dat ik over een week hier weg ben. Lamis en ik waren blij voor hem, maar dan ook echt blij. Waar zijn Amien en Alaysa vroeg Youssef terwijl hij om zich heen keek. Alaysa is even haar ouders gaan bellen net zoals jij net heb gedaan. En Amien dan? Vroeg Youssef. Die is met haar mee. Begrijpend keek Youssef, Lamis en mij aan.
We zagen dat Alaysa en Amien al aan kwamen lopen. Alaysa had een glimlach op haar gezicht, maar Amien niet. En hoe is het gegaan vroeg ik Alaysa. Ja het is goed gegaan, ik heb ze verteld waar ik zit en dat ze niet ongerust hoeven te zijn, ik heb ze verteld dat ik hier binnen 2 weken weg ben. Ze waren heel blij ook om mijn stem te horen. Alaysa keek Amien aan en gaf hem een kus op zijn wang waar door hij in shock was en mij met grote ogen aan keek. Ook ik schrok hier van en keek de andere kant op. Dit is niets voor Alaysa zei ik in mij zelf, ze geeft nooit maar dan ook nooit iemand zomaar een kus. Of was het slechts omdat hij met haar mee is gegaan. Want toen ze de kus op zijn wang gaf stond ze meteen op. Ik werd gek met die gedachtes stond op en ging naar de trainingzaal.


05-11-2009, 13:45


Toen ik op stond en naar mijn cel liep om mijn sportkleding te halen liep Lamis mijn achterna. Ze zag dat ik schrok en dat ik er nogal verward uit zag. Amani Amani riep Lamis luid. Ik liep door, totdat ik een hand voelde trekken aan mij arm. Amani waarom liep je weg? En waarom keek je Alaysa zo aan toen ze Amien een kus gaf? Ik keek haar verward aan en zei dapper, helemaal niet, ik keek heel normaal en we moeten trainen dus ik weet niet waar je het over hebt Lamis. Lamis glimlachte en ook zij pakte haar spullen. Ik keek lamis aan. Lamis waarom lach je zei ik vervreemd. Ik lach om jou. Om mij? Zei ik verbaasd. Ja om jou ja zei Lamis lachend. O vertel jij mij maar eens waarom jij om mij lacht. Ik lach om jou Amani, omdat ik denk dat jij Amien leuk vind. Ik keek haar met grote ogen aan en zei geïrriteerd, ik vind hem helemaal niet leuk waar heb je het over Lamis? Vind je hem niet leuk? Zei Lamis met haar handen in der zij. Ook ik deed mijn handen in mij zij en zei dood leuk nee ik vind hem niet leuk en stak mijn tong naar der uit.
Ze deed haar arm om de mijne en liepen naar de kleedkamers om ons om te kleden om te gaan sporten. Wij zagen Youssef, Amien en Alaysa al in de zaal. Ze waren erg druk bezig. Amani wat ga je als eerst doen? Ik ga even op de loopband, even wat rennen en daarna zie ik wel. Wat ga jij doen Lamis? Ik ga ook even op de loopband. Kom we nemen die, zei Lamis luid tegen mij. Samen huppelent gingen we naar de loopbanden. Youssef zag ons en kwam naar ons toe. Dag meiden, wat gaan de dames vandaag doen? Ik lachte en zei we gaan even op de loopband. Kom ook zei Lamis. Youssef lachte en ook hij ging naast ons op de loopband rennen. Er stonden 4 apparaten naast elkaar. Ik ging op de eerste Lamis ging in het midden en daar naast liep Youssef en naast Youssef liep Daan. Youssef en Daan waren aan het praten over wie het hardst en het langst vol zou kunnen houden. Uiteraard had Youssef het lichaam ervoor en zou hij ook gaan tot het uiterste vooral als je hem zou uitdagen en dat deed Daan bewust. Ik moest lachen, en begon langzamerhand te rennen en ook Lamis ging steeds sneller en sneller rennen. Ik hoorde gelach aan mijn linkerkant en ging weer wat rustiger rennen en keek om. Het waren Alaysa en Amien. Heel vreemd dat ik er niet tegen kon dat die 2 het opeens heel goed met elkaar konden vinden. Ik zou toch eigenlijk blij voor haar moeten zijn? En voor Amien natuurlijk ook. Alleen kon ik er niet echt goed tegen.

(Alaysa)
Amien is zo lief voor mij dat ging er in het kopje van Alaysa. We hadden zoveel gelachen, en door hem heb ik mijn ouders weer opgebeld. Toen ik Amien vanochtend een kus had gegeven deed amani nogal raar. Vind ze het erg? Wat denk jij? Ik hoop van niet want ze is mijn beste vriendin, en tenslotte Amien en ik zijn alleen vrienden meer niet. Alhoewel als ik in zijn duistere ogen kijk dat ik van binnen smelt maar het niet aan hem laat zien. En de manier hoe hij naar mij kijkt. Ik word er gek van. Dit moet ik aan de dames vertellen. En al helemaal Amani, zij is een goed luisterend persoon waar je alles aan kunt vertellen.

Na het sporten en het douche moesten we allemaal naar onze cellen toe voor 2 uurtjes. Daarna mochten we vaak naar buiten gaan om frisse lucht te halen. Toen we ons aan het omkleden waren zag ik Amien half naakt, de deur stond op een kiertje dus ik zag het onbewust. Hij had zijn T-shirt uit maar hij had wel een kort broek aan. Hij was niet zo breed als Youssef. Youssef was vergeleken met Amien een echte man. Amien was wat mager maar ook hij mag er 1 wezen hij was juist weer heel licht hij had donkerblond haar licht bruine ogen en was ook rond de 1.85. Toen ik dat zag werd ik helemaal gek. Ik trok snel mijn truitje aan en liep naar mijn cel.
Amani, Amani hoorde ik Alaysa roepen. Ik draaide mij om en zei heel vriendelijk dag meid hoe is het met je? Ja gaat hartstikke goed. Ik keek Alaysa vervreemd aan en zei hartstikke goed? Oehh vertel. Alaysa lachte en werd verlegen. Ik moet je wat vertellen ik denk dat ik verliefd ben. Ik kreeg een brok in mijn keel en ik kon niet uit mijn woorden komen. Amani gaat het wel, vroeg Alaysa bezorgd. Ik herstelde mijzelf snel en zei met een lach ja ja het gaat goed. Ik zei tegen Alaysa dat ik heel blij voor haar was en hoopte dat het wederzijds was, wat volgens Alaysa zo is. Alaysa zei kom dan lopen we een stukje samen verder dan vertel ik je alles. Ik keek haar met grote ogen aan en moest snel een smoes zien te bedenken dus zei ik maar dat ik op Lamis moest wachten. Alaysa keek verbaasd maar begreep het wel en liep verder. Ik zie je zo Amani. Is goed Alaysatje zei ik en gaf haar een knipoog en bleef wachten op Lamis. Lamis kwam de kleedkamer uit en keek mij verbaasd aan. Amani waarom sta je hier? Ik zette een lachje op mijn gezicht en zei ik wachtte op jou Lamis. Lief van mij he. Lamis lachte en zei stiekemerig, of wou je Amien zien. We brulde en lachte en ik zei nee Lamis. Lamis ik moet je wat vertellen. Lamis keek mij aan met haar prachtige blauwe zee ogen en ik vertelde haar over wat Alaysa mij vertelde. Lamis keek mij vragend aan en zei, ga je haar niet vertellen dat je iets voor hem voelt? Ik duwde Lamis op zij en zei ben je gek of zo, ik gun hun elkaar. Maar Amani ben je dan echt niet verliefd op Amien. Ik knuffelde Lamis en gaf haar een kus op haar wang en zei, als ik iemand iets anders gun, dan zal mijn prins nog vast naar mij opzoek zijn.


05-11-2009, 14:20
Mooi begin zid zid ga door!!

05-11-2009, 14:26
Speciaal voor jou.

Lamis en ik liepen samen naar onze cellen toe. Tegemoet kwamen we Amien en Youssef tegen. Dag heren, zei lamis nonchalant. Lachend zeiden de heren dag schoonheden. Lamis en ik schoten in de lach. Ik keek Youssef aan en zei kom de volgende keer met iets beters grappenmaker. Youssef keek mij en Lamis aan en zei tegen Lamis, moet Amani nou geen klap voor der kont krijgen. Ik schoot in de lach en duwde hem weg. Amien moest lachen en zei tegen ons, even voor de duidelijkheid jullie zijn echt prachtige meiden. Lamis kneep mij in mij arm. Ik wist meteen wat ze bedoelde, maar negeerde het. Als Amien Alaysa wil dan moet hij voor haar gaan en ook zo andersom. Ik gun ze echt het allerbeste toe. Youssef deed een arm om mij heen en gaf mij een aai over mij bol, waardoor ik Amien aan zijn gezicht zag dat hij het niet leuk vond. Ik gaf hem een knipoog en liep verder met Youssef, met zijn arm om mij heen. Ik hoorde Lamis zeggen, kom maatje ik ga ook een arm om jou heen slaan, dan lijken we geen aanhangsels. Amien schoot in de lach en ook hij deed een arm om Lamis heen. Gelopen naar de cellen toe, zagen we Alaysa op bed liggen. Youssef en Amien liepen naar hun cel toe net zoals Lamis en ik en gingen op bed liggen en hadden het over koetjes en kalfjes.
Hey Amien, wat is dat tussen jou en Alaysa? Amien keek verbaasd naar Youssef en vroeg om uitleg. Ja jullie vinden elkaar volgens mij leuk. Althans zo een gevoel geven jullie mij. Als het zo is Amien ga ervoor zo een meid als haar zal je niet zo snel vinden, en plus ze is goed opgevoed. Goed opgevoed? Zei Amien verbaasd. Vandaar dat ze zeker hier terecht is gekomen. Youssef legde Amien uit hoe ze hier terecht is gekomen en Amien begon het te begrijpen. Arme meid, die Alaysa. Ja Amien, ik zal je kans pakken als ik jou was. Amien keek naar een pen dat op zijn bed lag en zei, Youssef ik vind Alaysa een bloedmooie meid, ze is ook hartstikke lachen maar zij als mij vrouw? Dat weet ik niet. Youssef keek hem verbaasd aan en zei hoe bedoel je? Wat zoek je nog meer in een vrouw dan? Ik weet niet, ik voel mij nou niet echt bepaald aangetrokken tot haar, of het moet nog komen maar weet het niet. Youssef moest lachen en zei, jij bent al sinds dag 1 iemand die naar je instinct luistert en dat moet je blijven doen. Maar als ik jou was zou ik haar een kans geven, want volgens mij is zij wel weg van jou maatje. Amien lachte en zei hoe weet jij dat nou, heeft ze jou dat verteld Youss? Nee, maar aan bepaalde blikken kun je zoiets van haar aflzen. En nog iets ik kan het aan Amani vragen of Lamis die weten er vast meer van af. Amien bleef Youssef aankijken en zei, blikken? Waar heb je het over? We hebben niets samen gedaan. Amien, net bij die trainingzaal, jullie waren constant met elkaar bezig zelfs Amani had het door. Amien keek Youssef met grote ogen aan. En zei heeft Amani mij gezien? Ja tuurlijk malloot jullie waren elkaar aan het helpen elkaar aan het kietelen, dat doe je toch niet zomaar? Amien keek Youssef verbaasd. Youssef lachte en zei oke jij dus wel.


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13