Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : R&B party!

LZN
22-11-2002, 13:44

hoi allemaal, Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een goeie dj voor een R&B party voor jongeren. Ken jij iemand, laat het me dan weten. alvast bedankt, jongerenwerker.

-Reda-
22-11-2002, 14:05
Origineel gepost door jongerenwerker hoi allemaal, Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een goeie dj voor een R&B party voor jongeren. Ken jij iemand, laat het me dan weten. alvast bedankt, jongerenwerker jah ik ken er wel eentje...voor wat voor mensen?

missalhoceima17
25-11-2002, 15:21
IK KEN EEN GOEIE DJ UIT RDAM ZE HEET LEILA EN WORDT HEEL VAAK GEVRAAGDE IS ECHT HEEL GOED

-Reda-
25-11-2002, 19:29
Origineel gepost door jongerenwerker hoi Dat Krazy - Mocro, Alvast bedankt voor het reageren! Ik bezig met het organiseren van een R&B party voor jongeren van de leeftijd 13/14 jaar tot en met 18 jaar. kan je mij de telefoon nr geven van die dj of email adress, dan kan ik contact leggen! Hoor nog van je, groetjes jongerenwerker okeej w8 ik stuur je een PM

nehedar
25-11-2002, 22:19

Mag ik dan op komen treden?

nehedar
26-11-2002, 22:11
Origineel gepost door jongerenwerker hoi daar, Ik wil iedereen bedanken voor het reageren. Als je denkt dat je me echt kan helpen dan kun je me een pm sturen met de telnr. en evt. email van de dj's sturen. We gaan gelijk aan de slag moeten nl. nog veel regelen! Of jullie kunnen mailen naar jongerenwerkheuvel@hotmail.com En Nehedar wat zijn jouw talenten die je graag met ons wilt delen? Groetjes beslama jongerenwerker Ik maak zelf r&b muziek samen met een jongen en een meid. Beetje Missy Elliot style! In principe helpt elk optreden ons naar de weg!

tetouani79
28-11-2002, 01:59
ik ken ook een heel goeie R&B dj, geloof me hij is echt goed. wat doe je precies met jongeren, ik bedoel je werk

sherine
01-12-2002, 17:07
ik weet wel een goeie danseres ;)