Bekijk volle/desktop versie : De eerste keer dat ik echt verliefd was



Pagina's : [1] 2

04-11-2009, 09:35
tenminste dat ik dacht dat ik echt verliefd was. Zal het kort omschrijven. Mocht de auto van me neef gaan keuren, was net 19 jaar oud. Zag een hele mooie meid lopen, pumps, rokje, krullen gewoon. Had nooit gedacht dat ik kans bij haar zou maken! Voor ik het wist zat ze naast me in de auto, zette ik haar af op het station. Had ik een relatie van drie maanden met haar gehad (toen pas kwam ze erachter dat ik een arme student was). Toen wist ik dat niet alles om uiterlijk draaide maar ook om status, aanzien, macht en charisma! Ik zie haar soms nog el eens lopen, maar ja als ik langs fiets ziet ze me niet staan

04-11-2009, 09:40



Citaat door Moenica:
Arme jij..


nee hoor genoeg vissen


Citaat door mokergirl_4ever:



04-11-2009, 09:46

Citaat door Always_Happy:
nee hoor genoeg vissen






Dat klopt.. Succes!

04-11-2009, 09:47

Citaat door Always_Happy:
tenminste dat ik dacht dat ik echt verliefd was. Zal het kort omschrijven. Mocht de auto van me neef gaan keuren, was net 19 jaar oud. Zag een hele mooie meid lopen, pumps, rokje, krullen gewoon. Had nooit gedacht dat ik kans bij haar zou maken! Voor ik het wist zat ze naast me in de auto, zette ik haar af op het station. Had ik een relatie van drie maanden met haar gehad (toen pas kwam ze erachter dat ik een arme student was). Toen wist ik dat niet alles om uiterlijk draaide maar ook om status, aanzien, macht en charisma! Ik zie haar soms nog el eens lopen, maar ja als ik langs fiets ziet ze me niet staan


haha iedereen heeft het om macht en status, wedden dat het bij de meeste daar niet om draait..maar je bent student, je gaat nog rijk worden

04-11-2009, 09:47


wahah miskin

04-11-2009, 09:48

Citaat door Always_Happy:
tenminste dat ik dacht dat ik echt verliefd was. Zal het kort omschrijven. Mocht de auto van me neef gaan keuren, was net 19 jaar oud. Zag een hele mooie meid lopen, pumps, rokje, krullen gewoon. Had nooit gedacht dat ik kans bij haar zou maken! Voor ik het wist zat ze naast me in de auto, zette ik haar af op het station. Had ik een relatie van drie maanden met haar gehad (toen pas kwam ze erachter dat ik een arme student was). Toen wist ik dat niet alles om uiterlijk draaide maar ook om status, aanzien, macht en charisma! Ik zie haar soms nog el eens lopen, maar ja als ik langs fiets ziet ze me niet staan




A ee meisje dat gelijk instapt... die je niet kent... hallow ake up!
WEet je toch al is 3x niks?? en dat t niks wordt

04-11-2009, 09:49

Citaat door Nickless25:
A ee meisje dat gelijk instapt... die je niet kent... hallow ake up!
WEet je toch al is 3x niks?? en dat t niks wordt


je bent scherp zo in de morgen

04-11-2009, 09:49
hahah meskinee

04-11-2009, 09:50

Citaat door Moenica:
Dat klopt.. Succes!


waarom succes


Citaat door reetkeverrr:
haha iedereen heeft het om macht en status, wedden dat het bij de meeste daar niet om draait..maar je bent student, je gaat nog rijk worden


was student


Citaat door Berberchika:
wahah miskin


waarom miskin het was een hele leerzame en dure les

04-11-2009, 09:54

Citaat door Always_Happy:







waarom miskin het was een hele leerzame en dure les



en ik troost je want je lucht je hart toch

04-11-2009, 09:54

Citaat door Always_Happy:
waarom succes






Met de Haaien..

04-11-2009, 09:59

Citaat door Berberchika:
en ik troost je want je lucht je hart toch


ik wil een schouder om op uit te huilen


Citaat door Moenica:
Met de Haaien..


die zijn minder erg

04-11-2009, 09:59


komt goed jongeman. Tegenwoordig zien meiden 'boys in een auto eerder staan' dan een jongen zonder auto,(geld).. Maar als het een echte dame was zou ze niet kijken naar geld, maar om de persoon hoe je bent

geduld is een schone zaak, en voor je het weet ben je miljonair

04-11-2009, 10:03

Citaat door khadoejaa:
komt goed jongeman. Tegenwoordig zien meiden 'boys in een auto eerder staan' dan een jongen zonder auto,(geld).. Maar als het een echte dame was zou ze niet kijken naar geld, maar om de persoon hoe je bent

geduld is een schone zaak, en voor je het weet ben je miljonair


ik heb alle geduld en hamdolliah heb ik het goed

04-11-2009, 10:09

Citaat door Always_Happy:
tenminste dat ik dacht dat ik echt verliefd was. Zal het kort omschrijven. Mocht de auto van me neef gaan keuren, was net 19 jaar oud. Zag een hele mooie meid lopen, pumps, rokje, krullen gewoon. Had nooit gedacht dat ik kans bij haar zou maken! Voor ik het wist zat ze naast me in de auto, zette ik haar af op het station. Had ik een relatie van drie maanden met haar gehad (toen pas kwam ze erachter dat ik een arme student was). Toen wist ik dat niet alles om uiterlijk draaide maar ook om status, aanzien, macht en charisma! Ik zie haar soms nog el eens lopen, maar ja als ik langs fiets ziet ze me niet staan



trut dat ze is

Pagina's : [1] 2