Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid MEXI/griepprik DOE HET NIET!!!



Pagina's : [1] 2 3

04-11-2009, 01:07
doe het niettt ga op je gevoel af mensen er zitten giftige stoffen in die verboden zijn dat zegt toch al genoeg alle dokters huisartsen etc zetten ook geen prik!!!!!

04-11-2009, 01:14


Ik snap er echt niks meer van..

04-11-2009, 01:22
Ik vind het gevaarlijk om mensen op te roepen om het niet te doen, er zijn mensen die een ernstige (chronische) ziekte hebben waarbij de mex. griep fataal kan worden. Tuurlijk er zit troep in, maar er zijn al honderd duizenden vaccinaties gegeven en er zijn nog geen gevallen bekend dat er mensen aan dood zijn gegaan. Terwijl er wel doden zijn gevallen door de mexicaanse griep. allah beschermt ons inshaallah. Ik heb zelf diabetes dus kom wel in aanmerking voor die prik.

04-11-2009, 01:44
Er zijn tien soorten mex griep. De prik sluit alleen één daarvan uit de prik is voor mij wat dat betreft zeer onnodig.

04-11-2009, 01:53



Citaat door Figurante:
Er zijn tien soorten mex griep. De prik sluit alleen één daarvan uit de prik is voor mij wat dat betreft zeer onnodig.




Echt waar?!

04-11-2009, 03:41

Citaat door Push-It:
Als de overheid slechte bedoelingen had met de burgers hadden ze het gewoon via een veel gemakkelijke manier kunnen doen via kraanwater/lucht verspreiden bv

Gewoon prikken!

Aan het eerste verdien je niets aan.
Plus, de overheid produceert die prikken niet.

04-11-2009, 08:26

Citaat door Shifae:
Echt waar?!

Ja

Net als de normale griep zelf, er zijn veel soorten.

04-11-2009, 08:31
sjonge wat een toestand, ik weet t ook niet meer hoor
wel prikken,niet prikken oeff,
ik d8 maar zo als veel doketrs die prik niet nemen en t zelfs ons afraden, moeten we t ook gewoon niet doen.
of ben ik nou gek

04-11-2009, 11:56

Citaat door azininoe:
sjonge wat een toestand, ik weet t ook niet meer hoor
wel prikken,niet prikken oeff,
ik d8 maar zo als veel doketrs die prik niet nemen en t zelfs ons afraden, moeten we t ook gewoon niet doen.
of ben ik nou gek



De dokters (vast niet allemaal kiezen) ervoor om het niet te doen omdat ze waarschijnlijk gezond zijn, het is ook niet de bedoeling dat mensen die gezond zijn te vaccineren het gaat juist om de risicogroepen zoals ouderen, mensen met hartproblemen, chronisch zieken en zwangere vrouwen en waarschijnlijk kinderen onder de 5 jaar. Dus ja als je gezond bent kun je beter thuis uitzieken.

04-11-2009, 11:59
zo onduidelijk allemaal.. maar er zijn al gezonde kids aan overleden..

04-11-2009, 11:59
Ik weet het ook ECHT NIET MEER
mijn kleine pruts wordt vrijdag 1jaar en is eigenlijk heel zijn eerste levensjaar ziek geweest (overgevoelige longetjes)
WAT MOET IK DOEN, volgens huisarts is het MOMENTEEL niet nodig MAAR HIJ VALT DUS OOK ONDER RISICO-GROEP.... wie zit er in t zelfde schuitje en wie laat het WEL zetten?

04-11-2009, 12:01
mijn dochtertje heeft een oproep gehad,en weet nou niet wat ik moet doen.dacht dat het juist goed was die prik.

04-11-2009, 12:14


Waarom moeten zwangere vrouwen wel die prik? En waarom niet voor die 14 weken? Ik heb in de brochure gelezen dat het neit goed genoeg is getest en het dus gevaarlijk kan zijn binnen die 14 weken maar waarom dan wel erna? Ik weet het ook niet meer maandag had mijn verloskundige het er nog over en ik zei dat ik het neit zou doen. Maar ik weet het niet..

04-11-2009, 15:27
Héél erg onduidelijk allemaal..

04-11-2009, 15:30

Citaat door Shifae:
Héél erg onduidelijk allemaal..

En wat zij de profeet vzmh over onduidelijk, twijfelachtige zaken?

Pagina's : [1] 2 3