Bekijk volle/desktop versie : hij gaat trouwen!



Pagina's : [1] 2

06-06-2004, 23:13


een vriend van mij vertelde dat hij gaat trouwen, en nu ben ik erachter gekomen dat ik hem leuk vind, en ik heb het hem ook verteld en toen vertelde hij dat hij mij ook leuk vond maar dat ik hem geen kansen gaf


wat moet ik doen

06-06-2004, 23:14


hij gaat trouwen dus je bent te laat vergeet hem!

06-06-2004, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon


een vriend van mij vertelde dat hij gaat trouwen, en nu ben ik erachter gekomen dat ik hem leuk vind, en ik heb het hem ook verteld en toen vertelde hij dat hij mij ook leuk vond maar dat ik hem geen kansen gaf


wat moet ik doen
Waarom vertel je dit aan een (bijna) getrouwd persoon. Je wilt toch geen fitna op je geweten hebben? Wat voor nut had het om het hem te vertellen? Laat hem met rust.

06-06-2004, 23:17
als hij nu met de ander verder wilt gaan kun je niets meer doen... beter laat je het zo en ga je niet tussen twee mensen zitten... het is moeilijk maar je komt er wel overheen insha Allah... tenzij hij alsnog gevoelens voor jou heeft en niet voor haar... dus eigenlijk kun je niets doen....

06-06-2004, 23:17



Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon


een vriend van mij vertelde dat hij gaat trouwen, en nu ben ik erachter gekomen dat ik hem leuk vind, en ik heb het hem ook verteld en toen vertelde hij dat hij mij ook leuk vond maar dat ik hem geen kansen gaf


wat moet ik doen












































iwa je hebt de bus gemist;
de volgende komt er dra aan

06-06-2004, 23:18
najib rustig!

ik vertelde het hem omdat ik wou dat hij niet gaat trouwen met haar

06-06-2004, 23:19

Citaat:
Origineel gepost door nour_el_imen_
als hij nu met de ander verder wilt gaan kun je niets meer doen... beter laat je het zo en ga je niet tussen twee mensen zitten... het is moeilijk maar je komt er wel overheen insha Allah... tenzij hij alsnog gevoelens voor jou heeft en niet voor haar... dus eigenlijk kun je niets doen....
hij vind haar niet eens leuk

06-06-2004, 23:21

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon
hij vind haar niet eens leuk
bla bla dat zeggen ze allemaal aub wees niet zo naief

06-06-2004, 23:21

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is


iwa je hebt de bus gemist;
de volgende komt er dra aan
Nee ik wil hem, hij hoort gewoon bij mij

06-06-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon
najib rustig!

ik vertelde het hem omdat ik wou dat hij niet gaat trouwen met haar
hoe hard het ook klinkt dan heb je gewoon pech gehad... je gaat toch niet tussen twee mensen zitten.. zou jij het leuk hebben gevonden als je in haar schoenen stond en dat iemand je man probeert af te pakken... sorry dit begrijp ik echt niet... genoeg vrijgezellen... dus laat die man met rust... hij heeft gekozen en is door gegaan met zijn leven moet je ook doen... en alsnog als hij haar niet eens leuk begrijp ik al helemaal niet waarom hij met haar gaat trouwen... je had het hem gewoon niet moeten zeggen.. echt....

06-06-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon
Nee ik wil hem, hij hoort gewoon bij mij
Daar had je maar aan moeten denken toen je met
je snotneus hoog in de lucht aan hem voorbijliep ...


06-06-2004, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
bla bla dat zeggen ze allemaal aub wees niet zo naief
hij heeft haar maar 1 keer gezien.

06-06-2004, 23:25


Ik neem aan dat jij niet zo'n goedkope xxxx bent, die tussen hem en zijn aanstaande wilt stoken? Nou?

Nee?

Oke, gelukkig maar. Dan is er toch geen probleem?









Ps. Vergeet hem, want het is een illusie. Ga vooral niet nog meer dingen vertellen, waar jullie beiden niks aan hebben. Tenzij je graag wilt stoken, dan moet je het wel doen! Maar weet dan dat er een heel warm plekje voor je is gereserveerd, waar je lekker bruin wordt geroosterd, want ik weet toevallig dat onze God niet echt van dat soort seyassa houdt.

06-06-2004, 23:26

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon
hij heeft haar maar 1 keer gezien.
oke maar toch heeft hij toegestemd met het huwelijk dat zegt al genoeg toch?

ik snap ook niet dat je er tussen gaat zitten hoor. Toen hij nog niet getrouwd was heb je geen stappen ondernomen en nu hij gaat trouwen wil je het onbereikbare?

06-06-2004, 23:27

Citaat:
Origineel gepost door sweet_honnepon
hij heeft haar maar 1 keer gezien.
Dat is beter dan een maandenlange haramrelatie.

Pagina's : [1] 2