Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Erge last van haaruitval ben ik de enige?



Pagina's : [1] 2

03-11-2009, 22:50
heey dames,

sinds een week heb ik echt erge erge last van haaruitval, als ik me haren kam zit heel me kam vol laat staan de hele dag door wat er allemaal uitvalt,

ik vroeg me af of het aan mij ligt of aan het weer (herfst)

en of k de enige ben aarzel niet om te reagere:d

xxx S0usiaa

03-11-2009, 22:53


Het ligt denk ik aan de seizoenswisseling. Als het door blijft gaan zou ik vitamine B slikken

03-11-2009, 22:55
aan je weerstand ik had het ook na dat ik van marokko terug was ik werd gek huilde zelfs je haar is je alles!..maar ik gebruikte zwitsal shampoo en heb hamdl geen last meer!

03-11-2009, 23:03
jaa ik gebruik sinds gister vitamine B. ja toen ik net uit marokko kwam had ik echt erge last van haaruitval niet normaal ik schrok er echt van. terwijl ik dat eigelijk nooit heb

03-11-2009, 23:06



Citaat door s0usIaa__:
jaa ik gebruik sinds gister vitamine B. ja toen ik net uit marokko kwam had ik echt erge last van haaruitval niet normaal ik schrok er echt van. terwijl ik dat eigelijk nooit heb



jaa tis best eng..maar gebruik baby shampoo misschien dat het dan helpt

03-11-2009, 23:11
kwilde morgen ff langs drogist gaan voor een goeie shampoo maar kweet nog niet welke ik moet kopen iemand tips?

03-11-2009, 23:37
Het kan ook komen doordat je bloedarmoede/ijzer tekort hebt. Je kan bloed laten prikken bij de huisarts als dit indd het geval is krijg je ijzerpilletjes mee.

03-11-2009, 23:42
kheb er ook erge last van maar ik heb ijzertekort

03-11-2009, 23:49
omg.

ik trek echt plukken uit me hoofdhuid...

dit is geen uitval meer, maar ik kan t gewoon eruit trekken

super eng...

03-11-2009, 23:52

Citaat door NARS:
omg.

ik trek echt plukken uit me hoofdhuid...

dit is geen uitval meer, maar ik kan t gewoon eruit trekken

super eng...



datis wel heel erg raar heb je k....?

03-11-2009, 23:53

Citaat door Design_:
datis wel heel erg raar heb je k....?



waat allahyahfed nee...



ben nie bij de dokter geweest ofzo..

maar haaruitval bij k.... krijg je als je chemokuren krijgt en niet door de ziekte zelf

03-11-2009, 23:57

Citaat door NARS:
waat allahyahfed nee...



ben nie bij de dokter geweest ofzo..

maar haaruitval bij k.... krijg je als je chemokuren krijgt en niet door de ziekte zelf


so hamdoelilah ik schrok

je moet naar de dokter toe joh dat is niet normaal..

04-11-2009, 00:00



Citaat door Design_:
so hamdoelilah ik schrok

je moet naar de dokter toe joh dat is niet normaal..



ja ik ga morgen maar een afspraak maken...

vind t niet fijn nee... Er zit de laatste tijd ook allelei onzin tussen me oren waardoor ik me zwaar stress.

bedenk me bij elk klein dingetje dat ik een ziekte heb, en voel me ook ziek daardoor.. Als ik erniet aan denk voel ik me wel goed

04-11-2009, 00:04
Hallo dames,

Haaruitval kan door van alles komen...stress bijvoorbeeld. Wat ook heel slecht voor je haar is, en ook een oorzaak van haaruitval is te vaak je haar wassen. En tijdens het wassen onder de douche niet met een kam erdoor heen gaan wat daar verlies je ook veel haar mee.

Je haar moet je zeg maar ook bijhouden, zo voorkom je haar uitval. Je kan bijvoorbeeld om de 3 maanden je haren knippen (dooie punten). En eens per week een haarmaskertje geven.

04-11-2009, 00:04

Citaat door NARS:
ja ik ga morgen maar een afspraak maken...

vind t niet fijn nee... Er zit de laatste tijd ook allelei onzin tussen me oren waardoor ik me zwaar stress.

bedenk me bij elk klein dingetje dat ik een ziekte heb, en voel me ook ziek daardoor.. Als ik erniet aan denk voel ik me wel goed


nee joh moet je niet doen, het heeft waarschijnlijk met vitaminetekort te maken of ijzer tekort,bloedarmoede..traag werkende schildklier.
haaruitval kan ook door medicijnen komen..
Beste is als je even naar de huisarts gaat.
Maar je hoeft echt niet bang te zijn voor ernstige ziektes.

Pagina's : [1] 2