Bekijk volle/desktop versie : Bruidslingerie..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

03-11-2009, 20:16
Waar en wat voor zouden jullie dragen?

03-11-2009, 20:19


Iets wat weer makkelijk uit gaat

Gwn bij de Bijenkorf kan je wel wat vinden.....en de grote filialen van Hunkemoller hebben ze ook wel mooie lingerie hoor

03-11-2009, 20:22

Citaat door Babs:
Iets wat weer makkelijk uit gaat

Gwn bij de Bijenkorf kan je wel wat vinden.....en de grote filialen van Hunkemoller hebben ze ook wel mooie lingerie hoor



Haha...

Nee tot nu toe niets mooi gevonden bij deze winkels...

03-11-2009, 20:30
upp!

03-11-2009, 20:47



Citaat door Kamalia22:
Haha...

Nee tot nu toe niets mooi gevonden bij deze winkels...



Jammer....heb je al bruidswinkels geprobeerd dan?? Daar hebben ze meestal ook lingerie (en dan heb ik het over de Nederlandse bruidswinkels he)

03-11-2009, 20:49

Citaat door Babs:
Jammer....heb je al bruidswinkels geprobeerd dan?? Daar hebben ze meestal ook lingerie (en dan heb ik het over de Nederlandse bruidswinkels he)


Nee daar heb ik nog geen kijkje genomen.. Dankje voor de tip.

03-11-2009, 20:53
ik heb zat mooie lingerie gespaard.
maar voor onder mijn bruidsjurk en voor huwelijksnacht wil ik toch iets superrr speciaal en erg moois hebben!
maar heb nog niet echt iets gevonden

03-11-2009, 20:55

Citaat door Yasimah:
ik heb zat mooie lingerie gespaard.
maar voor onder mijn bruidsjurk en voor huwelijksnacht wil ik toch iets superrr speciaal en erg moois hebben!
maar heb nog niet echt iets gevonden



Haha, hier nog 1.. Je wilt niet weten hoeveel setjes ik heb gehaald de afgelopen maanden...

Maar nu is dus de vraag, waar kan je die ene mooie setje halen voor de eerste belangrijkste nacht samen...

03-11-2009, 20:58

Citaat door Kamalia22:
Haha, hier nog 1.. Je wilt niet weten hoeveel setjes ik heb gehaald de afgelopen maanden...

Maar nu is dus de vraag, waar kan je die ene mooie setje halen voor de eerste belangrijkste nacht samen...



net als ik dus

oef heb vandaag ook nog weer gehaald.. mijn handen kriebelen gewoon

maar idd ik wil iets speciaals

maar waar o waarrrr

03-11-2009, 20:59

Citaat door Yasimah:
net als ik dus

oef heb vandaag ook nog weer gehaald.. mijn handen kriebelen gewoon

maar idd ik wil iets speciaals

maar waar o waarrrr



Haha, nee ikke gister voor het laatst.. Hele leuke setjes bij de H&M satijnen... Die kon ik niet laten liggen...

In Duistland hadden ze een hele mooie lingerie winkel, maar daar ga ik dus niet meer heen voor 19 december...

03-11-2009, 21:00
ik denk dat het belangrijkste aan bruidslingerie kopen is, ervoor zorgen dat het je mooiste lichaamsdelen accentueert naast het feit dat het natuurlijk wit/ivoor en sexy moet zijn :bloos:

ik plaats zo wel mijn eventuele optie ben er zelf ook nog niet over uit.

03-11-2009, 21:01
oke plaats maar

03-11-2009, 21:02



Citaat door Kamalia22:
Haha, nee ikke gister voor het laatst.. Hele leuke setjes bij de H&M satijnen... Die kon ik niet laten liggen...

In Duistland hadden ze een hele mooie lingerie winkel, maar daar ga ik dus niet meer heen voor 19 december...


oh duitsland veelste ver hihi

maar erg is dat he.. dat je er niet van af kunt blijven

heb voor het hele jaar elke dag andere setje ondertussen.. fdiha

03-11-2009, 21:02

Citaat door moemoesht:
ik denk dat het belangrijkste aan bruidslingerie kopen is, ervoor zorgen dat het je mooiste lichaamsdelen accentueert naast het feit dat het natuurlijk wit/ivoor en sexy moet zijn :bloos:

ik plaats zo wel mijn eventuele optie ben er zelf ook nog niet over uit.



Haha, accentueert. En paar minuten later moet het uit...

Ben benieuwd!

03-11-2009, 21:02


ik vind deze heel mooi.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8