Bekijk volle/desktop versie : Even in het kort broeders en zuster...



03-11-2009, 16:12
Op De dag desoordeels zal zelfs een baby in een moedersbuik, die nog niet eens geleven heeft geen zondes heeft gepleegt, zo erg bang zijn dat hij zijn moeder van binnen zo erg zal vastknijpen uit angst voor onze heer AllahSwt.
Want op die dag zal allah swt zo erg boos worden dat hij nooit zo boos zal gaan worden zo staat het uitgedrukt
Laat staan wij die geleven hebben zondes hebben begaan moet je na gaan hoe bang wij zullen gaan zijn
Doe der wat aan zou ik zeggen en stop die rotzooi topic's enigste wat veel mensen hier willen is hoogoverkomen,,,ga bidden zou ik zeggen, ga koran leren zal jullie veel en veel beter doen want wat mensen deze tijden doen is overdrijven ken je grenzen
Uiteindelijk zullen we toch alleen maar onze daden meenemen dus doe er wat aan is bidden te veel gevraagt??
Is koran leren/lezen te veel gevraagt??
Met die 2 dingen alleen kan je al zo erg ver komen vergissen jullie je daar maar niet in

Salaam iedereen

03-11-2009, 16:19


Mooi gezegd!

03-11-2009, 16:32
ken je het gezegde

Iemand die kennis heeft en niet praktiseert, is net als een ezel die boeken draagt

03-11-2009, 16:36
Je hebt echt gelijk. Volledig mee eens die dingen die doe ik ook Al Hamdoulilah

03-11-2009, 19:11



Citaat door -TazourakhT-:
Op De dag desoordeels zal zelfs een baby in een moedersbuik, die nog niet eens geleven heeft geen zondes heeft gepleegt, zo erg bang zijn dat hij zijn moeder van binnen zo erg zal vastknijpen uit angst voor onze heer AllahSwt.
Want op die dag zal allah swt zo erg boos worden dat hij nooit zo boos zal gaan worden zo staat het uitgedrukt
Laat staan wij die geleven hebben zondes hebben begaan moet je na gaan hoe bang wij zullen gaan zijn
Doe der wat aan zou ik zeggen en stop die rotzooi topic's enigste wat veel mensen hier willen is hoogoverkomen,,,ga bidden zou ik zeggen, ga koran leren zal jullie veel en veel beter doen want wat mensen deze tijden doen is overdrijven ken je grenzen
Uiteindelijk zullen we toch alleen maar onze daden meenemen dus doe er wat aan is bidden te veel gevraagt??
Is koran leren/lezen te veel gevraagt??
Met die 2 dingen alleen kan je al zo erg ver komen vergissen jullie je daar maar niet in

Salaam iedereen


Mascha allah Mascha allah blijf doorgaan met zulke topic's plaatsen en ik zal ze blijven upp upp

03-11-2009, 19:12
mascha allah voor het herrineren

03-11-2009, 21:37
bedankt voor het plaatsen, mooi gezegd!

03-11-2009, 21:43
Assalamo alaikom warahmatu Allah wabarakatuh

Shokran Jazilan wa hayakom Allah. Moge Allah u belonen voor al het goede en u inschAllah van het slechte houden broeder.

Wa alaikom assalam warahmatu Allah wabarakatuh

03-11-2009, 21:56
Mooi gezegd,Broeder.

Maar kan jij ook de bron er bij vermelden
Alvast bedankt.

03-11-2009, 22:00
MashAllah!, Check is ff je hoekje

03-11-2009, 22:01
Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen

03-11-2009, 22:07
Subhanna'Allah
Allah ie hdina Incha'Allah