Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes laten zich het makkelijkst uitkleden door zoete woordjes



Pagina's : [1] 2 3

03-11-2009, 08:09
De marokkaanse meiden zijn gevoelig voor status. Een jongen met een dure auto, daar moet je mee gezien worden: dan ben je een succesvolle vrouw. Het zijn vooral de meiden die hatelijk tegen elkaar zijn.

03-11-2009, 08:12


En daar heb jij onderzoek naar gedaan?
Misschien klopt je stelling wel maar voor een klein gedeelte van de Marokkaanse dames....tenminste dat hoop ik dan.

03-11-2009, 08:14

Citaat door nanousha:
En daar heb jij onderzoek naar gedaan?
Misschien klopt je stelling wel maar voor een klein gedeelte van de Marokkaanse dames....tenminste dat hoop ik dan.



rotte appels zijn helaas in meerderheid en ze verpesten t voor iedereen

03-11-2009, 08:17

Citaat door Elhaj_Rwiena:
rotte appels zijn helaas in meerderheid en ze verpesten t voor iedereen


Ik denk niet dat het de meerderheid is, het groepje rotte appels is meestal een minderheid.

03-11-2009, 08:20



Citaat door nanousha:
Ik denk niet dat het de meerderheid is, het groepje rotte appels is meestal een minderheid.


NEE, de marokkaanse rotte appels zijn altijd in meerderheid

03-11-2009, 08:20

Citaat door Elhaj_Rwiena:
De marokkaanse meiden zijn gevoelig voor status. Een jongen met een dure auto, daar moet je mee gezien worden: dan ben je een succesvolle vrouw. Het zijn vooral de meiden die hatelijk tegen elkaar zijn.



Schat, een vrouw die wat gewend is.. loopt niet warm van een auto of geld.. as a matter a fact... het doet haar niet eens wat... ze vindt het maar onzekere gasten, want ze proberen indruk te maken met wat ze hebben... materie is maar tijdelijk..

03-11-2009, 08:23

Citaat door Nickless25:
Schat, een vrouw die wat gewend is.. loopt niet warm van een auto of geld.. as a matter a fact... het doet haar niet eens wat... ze vindt het maar onzekere gasten, want ze proberen indruk te maken met wat ze hebben... materie is maar tijdelijk..



wakker worden daar, de marokkaanse meiden krikken met alle rassen

03-11-2009, 08:24
voel me dus totaal niet aangesproken mop

03-11-2009, 08:24

Citaat door Elhaj_Rwiena:
NEE, de marokkaanse rotte appels zijn altijd in meerderheid


Dat is hoe jij het ziet. Ik zie het anders.

Als een man een mooie auto heeft betekent dat helaas nog niet ie ook een mooi karakter heeft. Materie is not everlasting...

03-11-2009, 08:28
trouwens de meeste vd gasten zijn lelijk en rijden een dikke bak om hun uiterlijk te compenseren.

03-11-2009, 08:29

Citaat door Nickless25:
trouwens de meeste vd gasten zijn lelijk en rijden een dikke bak om hun uiterlijk te compenseren.



03-11-2009, 08:31

Citaat door nanousha:
Dat is hoe jij het ziet. Ik zie het anders.

Als een man een mooie auto heeft betekent dat helaas nog niet ie ook een mooi karakter heeft. Materie is not everlasting...


als je naar de HC utrecht, Rdam of CS Adam een kijkje gaat nemen, dan zul je me gelijk geven

03-11-2009, 08:33



Citaat door Elhaj_Rwiena:
De marokkaanse meiden zijn gevoelig voor status. Een jongen met een dure auto, daar moet je mee gezien worden: dan ben je een succesvolle vrouw. Het zijn vooral de meiden die hatelijk tegen elkaar zijn.

ik vind jou wel leuk, ookal heb je geen dure auto

03-11-2009, 08:33

Citaat door Elhaj_Rwiena:
als je naar de HC utrecht, Rdam of CS Adam een kijkje gaat nemen, dan zul je me gelijk geven


Maar schat, daar heb ik niks te zoeken. En toch ben ik ervan overtuigd dat dat een kleine groep. De Marokkaanse dames zorgen tegenwoordig voor ene eigen inkomen en doen het over het algemeen een stuk beter dan de Marokkaanse mannen.
Ik heb geen man nodig met een mooie auto, ik koop er zelf wel een

03-11-2009, 08:34

Citaat door Nickless25:
trouwens de meeste vd gasten zijn lelijk en rijden een dikke bak om hun uiterlijk te compenseren.


autokrik is zwart(lelijk) en zit vaak in de kofferbak. en toch worden die gebruik ook voor dikke waggies.

als je t tenminste begrijpt...

Pagina's : [1] 2 3