Bekijk volle/desktop versie : Callcenters in Rotterdam??



Pagina's : [1] 2 3

02-11-2009, 12:32
Wie kent er callcenters in Rotterdam?
& Hoeveel verdient het per uur? Enne om welke product gaat het??



02-11-2009, 12:42


My Call
TTF
Blaak

???

02-11-2009, 15:27

Citaat door Marokkaanse_S:
My Call
TTF
Blaak

???

My Call, waar ligt dat?
En welke van blaak?

03-11-2009, 10:32
Blaak 16 is dicht. Ik had vandaag eigenlijk een sollicitatiegesprek maar ik kon het niet vinden dus ik belde ze en toen zei ze dat alle sollicitatiegesprekken zijn afgelast omdat ze volgende week dicht gaan. Toen ben ik maar naar MyCall gegaan daar heb ik donderdag een training enzo

03-11-2009, 10:33



Citaat door KARIMA_HOCEIMA:
My Call, waar ligt dat?
En welke van blaak?


West blaak. Weet je waar de wibra is in de stad? daar een stukje voor. Bij de kruidvat ga je de zijstraat in en dan naar rechts en dan zit die aan je rechterkant.

03-11-2009, 10:34

Citaat door Marokkaanse_S:
My Call
TTF
Blaak

???


Heb iemand ervaring TTF? Ik las namelijk dat ze ook een klantenservice hebben en dat lijk me leuker dan verkopen namelijk.

03-11-2009, 11:11
Ik heb bij TTF gewerkt in het verleden, hebben een laag basis salaris, kun je wel bonussen halen. Sfeer was op zich wel goed maar de meesten zijn er snel weg. Hebben veel verschillende producten, afwisseling genoeg. Houd er wel rekening mee dat klantenservice vaak minder verdiend en geen bonussen op te halen zijn. Bij T-mobile klantenservice verdien je rond de € 9.- dus misschien is dat wat. Zijn ook flexibel.

03-11-2009, 11:16
Jammer dat het salaris daar laag is. Ik hou zelf nooit zo van bonussen want dan zit je weer met die targets. Ik had inderdaad al gekeken bij kpn en t-mobile klantenservice ik kon alleen helaas geen vacatures vinden in R'dam.

03-11-2009, 11:29
Ik zag nog niet zo lang geleden op studentenwerk.nl geloof ik die vacature voor T-mobile in Rotterdam. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Het probleem met bonussen is vaak de slechte uitbetaling en ik dacht dat het bij TTF 2 of 3 maanden duurt voor je het uitbetaald krijgt (kan gewijzigd zijn).

03-11-2009, 11:30
Wil je trouwens een aantal shiften werken en in de avond uren en weekenden?

Oja, je hebt ook Bell Marketing in de Rotterdam. Afhankelijk van hoeveel je werkt verdien je € 8.- of € 9.- of € 10.- per uur. Ze bellen daar Pretium Telecom en NEM, maar de NEM kan ook gestopt zijn.

03-11-2009, 11:40

Citaat door Shiny-licious:
Blaak 16 is dicht. Ik had vandaag eigenlijk een sollicitatiegesprek maar ik kon het niet vinden dus ik belde ze en toen zei ze dat alle sollicitatiegesprekken zijn afgelast omdat ze volgende week dicht gaan. Toen ben ik maar naar MyCall gegaan daar heb ik donderdag een training enzo

Jah, k hoorde dat Blaak 16 failliet is?

03-11-2009, 11:41

Citaat door Shiny-licious:
West blaak. Weet je waar de wibra is in de stad? daar een stukje voor. Bij de kruidvat ga je de zijstraat in en dan naar rechts en dan zit die aan je rechterkant.

Heb je het adres misschien? & om wat voor product gaat het dat je moet verkopen?

03-11-2009, 11:43


Op de Blaak, was dat niet O&B Finance?

03-11-2009, 11:43

Citaat door ..Q..:
Wil je trouwens een aantal shiften werken en in de avond uren en weekenden?

Oja, je hebt ook Bell Marketing in de Rotterdam. Afhankelijk van hoeveel je werkt verdien je € 8.- of € 9.- of € 10.- per uur. Ze bellen daar Pretium Telecom en NEM, maar de NEM kan ook gestopt zijn.

Klantenservice of verkoop?
Trouwens als je klantenservice doet, dien je toch eerst dingen uit je hoofd te leren?

03-11-2009, 11:59

Citaat door ..Q..:
Ik zag nog niet zo lang geleden op studentenwerk.nl geloof ik die vacature voor T-mobile in Rotterdam. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Het probleem met bonussen is vaak de slechte uitbetaling en ik dacht dat het bij TTF 2 of 3 maanden duurt voor je het uitbetaald krijgt (kan gewijzigd zijn).


Dat zou heel erg fijn zijn!

Pagina's : [1] 2 3