Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : downloaden van kazaa

SaMiax
22-11-2002, 11:57

Hooooooi ik zit met een probleem :boos: :traan1: ik ben dol op cheb rachid maar helaas kan ik die niet vinden op kazaa. hoe dat komt weet ik niet :confused: dus wie kan me helpen??? waar kan je zijn liedjes downloaden of onder welk naam moet ik hem opzoeken op kazaa. plzzzzzzzzzzzz help me!!!!!! :(

SaMiax
22-11-2002, 12:01
nee onder rai heb ook geprobeerd... maar kan je sorath ook downloaden :D ga ikj gelijk doen als ik thuis ben thnxx

gooja
22-11-2002, 12:09
op de een of andere manier lukt het mij niet eens om kazaa te kunnen downloaden........ heeft iemand tips?

SaMiax
22-11-2002, 12:15
ja gooja dat had ik in het begin ook. je moet het eerst donwlaoden zehma en dan als het niet lukt moet je op een banner drukken waarop staat dat je problemen hebt met het downlaoden ofzo. en via die manier lukt het ook. dat was bij mij ook zo.. ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt watn ik ben niet zo goed in uitleggen :confused:

SaMiax
22-11-2002, 12:20

wat is spyware???? :eek: en heeft er nog iemand tips over cheb rachidd!! :(

SaMiax
22-11-2002, 13:50
hahaha jaaaaaa dat was bij ook zo. damnn mijn hart ging nooit zo hart tekeer als toen man. ik ben zehma net blij met ijn pc en dan krijg ik dit. woow! maaar ik kreg een tijd ook allerlei popups als ik op internet ging. en ze wouden maar niet weg gaan. uuuf internet bezorgt ons nog een hartaanval :rotpc:

SaMiax
22-11-2002, 14:56
gelukkig heb ik die firewal ook :D LANG LEVE DE FIREWALL! :D

SaMiax
22-11-2002, 15:00
hahahahaha zo is dat hellau... hack je mijn pc dan hack ik je ass :D

SaMiax
22-11-2002, 22:15
:D ja he vind ik ooK maa toch krijg ik geen antwoord op mijn vraag. :confused:

schatvmelha
23-11-2002, 00:12
Als je een bepaald nummer wilt downloaden van kazaa en je kunt het niet vinden moet je het op een ander tijdstip gewoon nog een keer proberen. Want je kunt alleen downloaden van gebruikers die op hetzelfde moment online zijn als jij. Dus geef nooit op en je vind het wel..!

SaMiax
23-11-2002, 00:14
ik hoop het wnat ik probeer het elke dag en op elke tijdstip van de dag... :kwaad: maar ja als het niet anders kan dan maar cd s kopen he in plaats van branden :D

laboudanda
23-11-2002, 00:27
Origineel gepost door graptrui je moet kazaa niet gebruiken, omdat dat programma SPYWARE bevat!!! gebruik liever KaZaA Lite www.kazaalite.nl Tsk Tsk Kazaa mag je gebruiken zolang je Adaware hebt..het verwijdert alle Spyware shit.

gooja
23-11-2002, 00:28

OujdaChick........................................ ..............hartstikke bedankt voor je tip...........zal het proberen! groetjes

Talipje
23-11-2002, 15:36
He lieverd , je moet op Cheb Khalid zoeken bij mij kan ik het wel vinden ,veel su6 liefs talib :zwaai:

SaMiax
26-11-2002, 11:11
gooja.... graag gedaan meid en talipje thnxxxx voor je tip... :D je hoort het nog ik het daadwerkelijk heb gevonden :cool: groetjessssssssssss from oujda en amsterdam :zwaai: