Bekijk volle/desktop versie : Hand Vragen.



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2009, 21:52
Asallaam ouilaikom mensjes,

Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jullie is gegaan
bij het hand vragen. Mijn manneke, komt inshallah
in December hand vragen! Ik ben heel erg zenuwachtig
enzo. Wat hebben jullie voor eten gedaan en wat hadden jullie
aan.. wat werd er gezegt..

tell it to me.

xx

01-11-2009, 21:54


Weet je wat ik me elke keer afvraag. Als je wil als papalief het vraagt hoe zeg je het dan? Jaaaaaaaaa, ik wil?

01-11-2009, 21:55

Citaat door Nasrdecoratie:
Weet je wat ik me elke keer afvraag. Als je wil als papalief het vraagt hoe zeg je het dan? Jaaaaaaaaa, ik wil?




, dat was ik helemaal vergeten!
o my god!

01-11-2009, 21:55
Zo hier ben ik ook nieuwsgierig naar!!!!!!!!!!!

01-11-2009, 21:55



Citaat door Nasrdecoratie:
Weet je wat ik me elke keer afvraag. Als je wil als papalief het vraagt hoe zeg je het dan? Jaaaaaaaaa, ik wil?



Dat heb ik nooit van hem te horen gekregen...

01-11-2009, 21:56

Citaat door _karro:
Zo hier ben ik ook nieuwsgierig naar!!!!!!!!!!!




Ook binnenkort een aanzoek ?

01-11-2009, 21:57

Citaat door Kamalia22:
Dat heb ik nooit van hem te horen gekregen...



Ow riep jouw vader je niet naar de woonkamer om te vragen of je het wil?

01-11-2009, 21:57

Citaat door Kamalia22:
Dat heb ik nooit van hem te horen gekregen...




, zei hij gwn JA IS GOED.
zonder met jou te overleggen?

01-11-2009, 21:59

Citaat door Nasrdecoratie:
Ow riep jouw vader je niet naar de woonkamer om te vragen of je het wil?



Nee helemaal niet.. Toen ik had aangegeven dat er iemand wou komen tegen me ma. Heeft zij het tegen me pa gezegd. Toen heeft mijn schoonmoeder gebeld. En zei ze dat ze wouden komen. Dat weekend waren ze dus gekomen. En dat een soort kennis making...

Mijn moeder zei dat ze hun terug zou bellen met een antwoord ja of nee.. Ze gingen er al van uit dat ik wou dus dat heb ik niet eens gehoord van me pa.. Paar dagen later heeft me ma ze gebeld en ze zei jullie zijn welkom.. Toen waren ze met schapen gekomen en allerlei gekke dingen...

01-11-2009, 22:00

Citaat door -VROUWTJEVAN.:


, zei hij gwn JA IS GOED.
zonder met jou te overleggen?



Jij kondigt het toch aan dat je wilt trouwen of heeft je pa hem uitgekozen?

01-11-2009, 22:01

Citaat door Kamalia22:
Nee helemaal niet.. Toen ik had aangegeven dat er iemand wou komen tegen me ma. Heeft zij het tegen me pa gezegd. Toen heeft mijn schoonmoeder gebeld. En zei ze dat ze wouden komen. Dat weekend waren ze dus gekomen. En dat een soort kennis making...

Mijn moeder zei dat ze hun terug zou bellen met een antwoord ja of nee.. Ze gingen er al van uit dat ik wou dus dat heb ik niet eens gehoord van me pa.. Paar dagen later heeft me ma ze gebeld en ze zei jullie zijn welkom.. Toen waren ze met schapen gekomen en allerlei gekke dingen...




wayoo, spannend!
& Met hand vragen..
hoe ging dat..

01-11-2009, 22:02
Sommige ouders houden niet van terug bellen en iemand aan een lijntje houden dus die roepen de dochter gelijk waar iedereen bij is.

01-11-2009, 22:02



Citaat door Kamalia22:
Jij kondigt het toch aan dat je wilt trouwen of heeft je pa hem uitgekozen?




Nee, daar heb je wel gelijk in.

01-11-2009, 22:03
upp!

01-11-2009, 22:04

Citaat door -VROUWTJEVAN.:
wayoo, spannend!
& Met hand vragen..
hoe ging dat..





Nou die dag hadden we familie van ons uitgenodigt.. En zij zouden ook met wat mensen komen.. Vrouwen hebben we bij ons gedaan.. En de mannen bij me oom.. Het was alhemdolilah een geslaagde en gezellige avond.


Was wel zenuwachtig als ik elke keer naar de woonkamer ging, was je was echt het onderwerp van de avond..

Pagina's : [1] 2 3