Bekijk volle/desktop versie : Dames!



Pagina's : [1] 2

01-11-2009, 21:17
Dames, Ik draag sinds een maandje ongeveer hoofddoek ( lhmdd). Ik wilde het zelf en zat er een tijdje aan te denken.. Op een vrijdag werd ik wakker en beloofde ik mezelf niet naar buiten te gaan zonder me hoofddoek op. Ik stelde het te vaak uit en na dat ik mezelf had beloofd ben ik het ook echt gaan dragen.

Alleen voel ik me zo onzeker.. Ik kleed me wel leuk enzo.. maar toch voel ik me op de een of andere manier niet mooi.. Voorheen had ik dit gevoel nooit. Nu is mijn vraag aan de dames of zij dit gevoel ook hebben gehad? of ben ik de enige.. ?

01-11-2009, 21:26


Het gaat om de Innerlijk meid....en daarnaast moet je juist trots zijn! Je zult er prachtig uitzien met je hoofddoek...goed van je dat je het draagt

01-11-2009, 21:30

Citaat door waaiers_world:
Het gaat om de Innerlijk meid....en daarnaast moet je juist trots zijn! Je zult er prachtig uitzien met je hoofddoek...goed van je dat je het draagt


Ik weet dat innerlijk veel belangrijker is dan uiterlijk, maar toch wil je er als vrouw mooi uitzien en het belangrijkste is je mooi voelen...

Dankjewel mop

01-11-2009, 21:30
Yes, heb het hééél erg gehad. Hamdullilah weet ik nu dat dat echt de influisteringen van de shitaan zijn! Komop meid, sterk blijven en je zult op een gegeven moment de zoetheid van de hijaab proeven.

Allah i 3awnek!

01-11-2009, 21:35



Citaat door Shifae:
Yes, heb het hééél erg gehad. Hamdullilah weet ik nu dat dat echt de influisteringen van de shitaan zijn! Komop meid, sterk blijven en je zult op een gegeven moment de zoetheid van de hijaab proeven.

Allah i 3awnek!


xzucht! ik ben dus niet de enige..

Ik ben blij voor je dat het voorbij is..

01-11-2009, 21:52
Ik wil inshaAllah ook een hijaab dragen, alleen heb ik een hele aparte probleem.
Ik koop vaak hoofdoekjes en oefen vaak voor de spiegel, maar het mislukt steeds , het blijft zo losjes en wil buiten niet steeds het doekje rechtzetten enzo, en bijvoorbeeld als het gaat waaien dat ie wegvliegt.
Ik wil dat het goed vast zit, snel op te doen is, en geen enkel haar te zien is..
Is er geen cursus daarvoor ofzo ja lach me maar uit..

01-11-2009, 21:53

Citaat door TrotseMoedertje:
Dames, Ik draag sinds een maandje ongeveer hoofddoek ( lhmdd). Ik wilde het zelf en zat er een tijdje aan te denken.. Op een vrijdag werd ik wakker en beloofde ik mezelf niet naar buiten te gaan zonder me hoofddoek op. Ik stelde het te vaak uit en na dat ik mezelf had beloofd ben ik het ook echt gaan dragen.

Alleen voel ik me zo onzeker.. Ik kleed me wel leuk enzo.. maar toch voel ik me op de een of andere manier niet mooi.. Voorheen had ik dit gevoel nooit. Nu is mijn vraag aan de dames of zij dit gevoel ook hebben gehad? of ben ik de enige.. ?



Masha allah wat goed van je meid Meid het is gewoon kwestie van wennen en je zult later merken dat je je niet meer onzeker gaat voelen geloof mij nou maar. Ik had het ook op het begin, maar nu draag ik hem hmdl al bijna 5 jaar en k zou hem nooit en nooit kunnen afdoen. Toen ik begon met hoofddoek dragen wejoo k stond echt bij de spiegel en k d8 nee k durf echt niet naar buiten want iedereen gaat me aankijke en vind mezelf niet mooi blabla. Majah na een paar weken of mss paar dagen heb je dat echt niet meer. Succes meid en zeg hamdoelilah dat je de stap hebt genomen. xx

01-11-2009, 21:56

Citaat door Linaatje:
Ik wil inshaAllah ook een hijaab dragen, alleen heb ik een hele aparte probleem.
Ik koop vaak hoofdoekjes en oefen vaak voor de spiegel, maar het mislukt steeds , het blijft zo losjes en wil buiten niet steeds het doekje rechtzetten enzo, en bijvoorbeeld als het gaat waaien dat ie wegvliegt.
Ik wil dat het goed vast zit, snel op te doen is, en geen enkel haar te zien is..
Is er geen cursus daarvoor ofzo ja lach me maar uit..



je mag cursus bij mij nemen

01-11-2009, 21:58

Citaat door Ofaatje:
je mag cursus bij mij nemen
waar kom je vandaan?

01-11-2009, 22:00

Citaat door Linaatje:
waar kom je vandaan?



Rdam

01-11-2009, 22:01

Citaat door Ofaatje:
Rdam

Wat een toeval

01-11-2009, 22:03

Citaat door Linaatje:
Wat een toeval


oh haha k zie nu pas dat jij ook in Rdam woont haha

01-11-2009, 22:27



Citaat door Ofaatje:
oh haha k zie nu pas dat jij ook in Rdam woont haha


02-11-2009, 11:08

Citaat door Linaatje:
Ik wil inshaAllah ook een hijaab dragen, alleen heb ik een hele aparte probleem.
Ik koop vaak hoofdoekjes en oefen vaak voor de spiegel, maar het mislukt steeds , het blijft zo losjes en wil buiten niet steeds het doekje rechtzetten enzo, en bijvoorbeeld als het gaat waaien dat ie wegvliegt.
Ik wil dat het goed vast zit, snel op te doen is, en geen enkel haar te zien is..
Is er geen cursus daarvoor ofzo ja lach me maar uit..


Hi hi dit is idd een andere probleem.. Ik draag kapjes eronder. Door de kapjes blijft je hoofddoek gewoon goed..

02-11-2009, 11:10

Citaat door Linaatje:
Ik wil inshaAllah ook een hijaab dragen, alleen heb ik een hele aparte probleem.
Ik koop vaak hoofdoekjes en oefen vaak voor de spiegel, maar het mislukt steeds , het blijft zo losjes en wil buiten niet steeds het doekje rechtzetten enzo, en bijvoorbeeld als het gaat waaien dat ie wegvliegt.
Ik wil dat het goed vast zit, snel op te doen is, en geen enkel haar te zien is..
Is er geen cursus daarvoor ofzo ja lach me maar uit..


Het is kwestie van oefenen.

Pagina's : [1] 2