Bekijk volle/desktop versie : salaam lieve moeders



Pagina's : [1] 2

01-11-2009, 20:48
ik ga over 5 maanden inchALLAH bevallen van mijn 3de kindje
Mijn jongste kindje is al bijna 2 jaar en drinkt nog steeds borstvoeding hij is zwaar verslaafd
ik weet niet hoe ik het moet doen om het af te leren,
ik zie het niet zitten dat hij met mijn baby nog verder gaat drinken

choekran!!!

01-11-2009, 21:01


Henna op je tepels smeren, een beetje maar hoor. omdat het zo bitter is zal die het gauw afleren. (en zorg dat ie je niet ziet als je dat doet)

Heb het van mijn oma..

01-11-2009, 21:40
het is toch niet goed om zwanger te zijn en borstvoeding te geven

01-11-2009, 21:48

Citaat door oumhollanda:
het is toch niet goed om zwanger te zijn en borstvoeding te geven

Ja klopt heb dat ook gehoord

01-11-2009, 21:49


Salaam 3alaikoem,

een vriendin van mij zat met hetzelfde. Zij heeft een aantal keer gewoon wat azijn op haar tepel gesmeerd.

Haar kleintje was gelijk van zijn borst-voeding-verslaving af, haha.

xx

01-11-2009, 22:00
Toen ik pas geboren was had ik een zus van 1 jaar. We kregen samen borstvoeding. Mn moeder zei dat het enorm zwaar was en ze had niet genoeg.
Ben daar nog steeds boos om (tegen mn zus dan). Zij heeft haar deel gekregen toch, waarom nog mijn deel afnemen.
Trouwens ik kreeg borstvoeding tot ik ongeveer bijna 2 werd!

Ik denk dat je het moeilijk gaat hebben.
je zou raad moeten vragen aan je moeder/oma ofzo

02-11-2009, 18:49

Citaat door miss_ouarzazate:
Ja klopt heb dat ook gehoord




borstvoeding geven terwijl je zwanger bent is helemaal niets mis mee,
ik zou mijn kind nooit wat ongezonds geven, dus heb ik uiteraard de gynecoloog geraadpleegt, het enige wat ze zei is heel mooi dat je het hebt kunnen volhouden ga zo maar verder

maar ik ben helemaal uitgeput door mijn verslaafd kind


ik heb azijn en henna geprobeert het wil niet lukken dames

02-11-2009, 18:59

Citaat door randdebiel:
borstvoeding geven terwijl je zwanger bent is helemaal niets mis mee,
ik zou mijn kind nooit wat ongezonds geven, dus heb ik uiteraard de gynecoloog geraadpleegt, het enige wat ze zei is heel mooi dat je het hebt kunnen volhouden ga zo maar verder

maar ik ben helemaal uitgeput door mijn verslaafd kind


ik heb azijn en henna geprobeert het wil niet lukken dames


Misschien voor ÉÉN keertje een beetje sambal, alleen om het af te leren.

02-11-2009, 19:02
hoe ga je dat doen als incha'allah de kleine word geboren, ga je dan ook weer borstvoeding geven.

02-11-2009, 19:13
dit is mijn ervaring: ik had een zoontje van 8 maanden toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje, ik ben tijdens de zwangerschap gewoon doorgegaan met voeden. Maar geloof me het is zo zwaar, zwanger zijn en voeden...... Maar toch ging ik door omdat ik het ook aan de gyn had gevraagd en die melde ook dat het wel goed zat.

Maar waar ik niet aan had gedacht in het begin van mijn zwangerschap is dat ik in 1 STUK door moest gaan voeden! toen mijn dochtertje 4 maanden was, was ik zo uitgeput dat ik gestopt was. het begon eerst met 1 flesje per dag extra, toen 2 flesje per dag etc....


dus meid je moet er wel aan denken dat je geen pauze hebt tussen die twee, realiseer je dat wel.

je kan citroen proberen.... maar als jij het echt niet wilt dan moet hij ermaar aan wennen....

succes meid... en als je vragen hebt kun je me pm

02-11-2009, 19:17

Citaat door Sefina:
Toen ik pas geboren was had ik een zus van 1 jaar. We kregen samen borstvoeding. Mn moeder zei dat het enorm zwaar was en ze had niet genoeg.
Ben daar nog steeds boos om (tegen mn zus dan). Zij heeft haar deel gekregen toch, waarom nog mijn deel afnemen.Trouwens ik kreeg borstvoeding tot ik ongeveer bijna 2 werd!

Ik denk dat je het moeilijk gaat hebben.
je zou raad moeten vragen aan je moeder/oma ofzo



wat meen je dit nou????

02-11-2009, 19:43
mijn dochtertje was ook zeer verslaafd..

ik heb haar voor 2 dagen bij mijn moeder gelaten en toen ik haar kwam ophalen was ze het gewoon vergeten. sindsdien heeft ze niet meer om de borst gevraagd.

02-11-2009, 20:13



Citaat door Soukaina22:
wat meen je dit nou????


JAA

02-11-2009, 20:21

Citaat door Sefina:
Toen ik pas geboren was had ik een zus van 1 jaar. We kregen samen borstvoeding. Mn moeder zei dat het enorm zwaar was en ze had niet genoeg.
Ben daar nog steeds boos om (tegen mn zus dan). Zij heeft haar deel gekregen toch, waarom nog mijn deel afnemen.
Trouwens ik kreeg borstvoeding tot ik ongeveer bijna 2 werd!

Ik denk dat je het moeilijk gaat hebben.
je zou raad moeten vragen aan je moeder/oma ofzo


Alsof je je dat nog kan herinneren.. Waar iemand boos op kan zijn haha het wordt steeds gekker

02-11-2009, 23:08

Citaat door Hazjar24:
mijn dochtertje was ook zeer verslaafd..

ik heb haar voor 2 dagen bij mijn moeder gelaten en toen ik haar kwam ophalen was ze het gewoon vergeten. sindsdien heeft ze niet meer om de borst gevraagd.


Geloof je mij als ik zeg dat ik hem NOOIT ergens heb kunnen laten.
Ik ben ooit naar een bruiloft geweest, ik verveelde mij zooo erg dat ik zelfs begon te huilen..zo gehecht ben ik aan mijn zoon
Mijn moeder zou het zeker doen voor mij maar ik heb daar geen sterke karakter voor

Pagina's : [1] 2