Bekijk volle/desktop versie : The day that the arabs took over



22-11-2002, 10:34
Zeg eerlijk mensen "The day that the arabs took over" zou dat geen mooie naam zijn voor de gebeurtenis die binnenkort plaats gaat vinden.

WE ARE GOING TO RULE THE WORLD LADIES AND GENTLEMEN



Wie het daar niet mee eens is wordt weggeblazen zoals die gele hierboven hahaha.

22-11-2002, 10:41


Waarop baseer je die wetenschap?

22-11-2002, 11:34
Hee junkie ik heb hier afgelopen nacht een visioen over gehad. En de sterren zeggen het trouwens ook, heb je een sterrekijker daar? Dan kun je het ook zien hahaha.

22-11-2002, 11:40
Dus het komt uit betrouwbare bron gelukkig.

22-11-2002, 11:51



Citaat:
Origineel gepost door hotsand
we gaan s.h.i.t. overnemen...

arabieren zijn veel te hypocriet en te egoistisch...
Welk volk niet dan?

22-11-2002, 11:52
Hee hotsand, spreek voor jezelf oke. O ja en met arabs bedoel ik niet alleen maar arabieren, maar het hele Islamitische volk. Zo zo daar hoef je toch geen Einstein voor te zijn om dat in één keer te begrijpen

"You can take me to hell cause I ain't begging for my life ain't nothing worse than this fxxked up hopeless life, cause I'm troublesome."

22-11-2002, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door DonKilluminati
Zeg eerlijk mensen "The day that the arabs took over" zou dat geen mooie naam zijn voor de gebeurtenis die binnenkort plaats gaat vinden.

WE ARE GOING TO RULE THE WORLD LADIES AND GENTLEMEN



Wie het daar niet mee eens is wordt weggeblazen zoals die gele hierboven hahaha.
Dat Arabieren die jij dan maar meteen even gelijk stelt met het hele Islamitische volk, de 'macht zouden overnemen', kan ik misschien nog wel mee leven. Ik hoop alleen niet dat ze iemand zoals jij op een belangrijke regeerpost wegzetten.

Morgaine

22-11-2002, 14:04

Citaat:
Origineel gepost door DonKilluminati
Zeg eerlijk mensen "The day that the arabs took over" zou dat geen mooie naam zijn voor de gebeurtenis die binnenkort plaats gaat vinden.

WE ARE GOING TO RULE THE WORLD LADIES AND GENTLEMEN



Wie het daar niet mee eens is wordt weggeblazen zoals die gele hierboven hahaha.
JE BENT GEWOON DOMMMMMMMMMMMMMMM

DOMMMMMMMMMMMMMMM

STOMMMMMMMMMMMM

CIAOOOOOOOOOOOOO

EN DAAR IS IEDEREEN HET MEE EENS