Bekijk volle/desktop versie : Uit elkaar door een stomme grap...



31-10-2009, 23:27
[Kaan ya makaan fi 9adimi zamaan



Er was eens een jongeman die ervan hield om achter de meisjes aan te rennen en ze lastig te vallen, hij viel ze zelfs via de telefoon lastig. Hij ging zo ver dat......



Op een dag zat hij te spelen met die telefoon en draaide een nummer in de hoop dat een meisje opneemt, opeens neemt een kind op en zo gaat het gesprekje:


Het kind: hallo? Wie bent u?
De jongeman: Hallo...hoe oud ben je?
Het kind: ik ben 6
De jongeman: mashallah, dus een echte man....., is er iemand bij jou in de buurt?
het kind: maar wie bent u?
De jongeman: ik ben je oom, maar je kent me niet ik woon heel ver
Het kind (enthousiast): Oh hallo oom!
De jongeman (verveeld): hallo, waar zijn je zussen?
Het kind: ik heb geen zussen
De jongeman: Ow en wie heb je dan?
Het kind: alleen een dienstmeid
De jongeman: is ze mooi?
Het kind: nee bah ze is lelijk
De jongeman: waar is je moeder?
Het kind: ze ligt in bad
De jongeman: Oke ale beslama

Over een paar minuten belt hij weer

De jongeman: hallo?
Het kind(herkent zijn stem): ja hallo bent u dat oom?
De jongeman: ja ik ben het weer, waar is je moeder?
Het kind: ze is in de slaapkamer
De jongeman: wat heeft ze aan?
Het kind: ze heeft een mooie rode nachtjapon aan zonder mouwen ( een kind beschrijft ook alles in details oppassen dames )
De jongeman: Oke ale beslama

Over een paar minuten belt hij weer.... alleen nu neemt de vader op

De jongeman: hallo?
De vader: ja hallo met wie spreek ik?
De jongeman(heel gemeen): arme man, je bent zeker nu pas terug van je werk he?
De vader: wie ben je?... en wat gaat het je aan of ik kom of ga... wat moet je?
De jongeman: rustig man zal ik je de waarheid vertellen? Je hebt echt de juiste vrouw gekozen man, een pracht van een vrouw, goeie keuze.... wat een lichaam, wat een schoonheid.... ik heb net met haar geslapen, ik heb haar zelfs gevraagd om een rode nachtjapon voor me te dragen..... Ooooo man wat stond het haar mooi ....


De vader van het kind schold de jongeman uit en hing op. Daarna liep hij naar zijn vrouw en tot zijn grote verbazing zag hij dat ze inderdaad een rode nachtjapon aan had. Hij werd helemaal woedend...hij liep snel naar haar toe en sloeg haar hoofd tegen de spiegel aan haar gezicht bloedde helemaal, daarna sloeg hij haar verder in elkaar en schopte hij haar overal.....GA MIJN HUIS UIT VIEZE .......IK WIL JE HIER NIET MEER ZIEN.....

Hij gooide zijn vrouw uit het huis en ze keek huilend achter zich naar het huis en begreep er helemaal niets van, wat was er met hem, was hij gek geworden? En de man geloofde ook niet wat hij hoorde hoe kon zijn leven van de ene dag op de andere zo worden?


En wat betreft de jongeman? Hij kon niet slapen en kon ook geen hap nemen, er zat hem de hele tijd iets dwars..... hij dacht aan die man, nu heeft hij ze uit elkaar gehaald, hij vroeg zich af wat die man met zijn vrouw zou hebben gedaan ( hij moest eens weten wat zijn grap heeft gedaan met die vrouw)Er liepen dagen voorbij en hij kon nog steeds niet rustig slapen, dus hij besloot om bij een sheik van een moskee te stappen en zijn verhaal te vertellen....De sheik zei tegen hem: er zit niets voor je op dan je fout toe te geven, bel die man op en leg hem alles uit, niet via de telefoon maar spreek ergens met hem af en ik zal erbij zijn....

De jongeman belde de man op....

De jongeman: hallo?
De vader: wie ben je?
De jongeman: dat is nu niet belangrijk ik vertel het je wanneer we elkaar zien


Ze hadden een afspraak gemaakt en op die dag gaf de jongeman zijn fout toe aan de vader. De vader kon het niet laten en sloeg hem helemaal in elkaar. Tot dat de sheik ze uit elkaar kon halen.. anders werd de jongeman bijna dood geslagen.....

De vader zei: nu moet je mee gaan naar het huis van mijn vrouw en haar het verhaal vertellen, leg haar uit dat ik woedend was en daarom sloeg ik haar....


Zo gezegd zo gedaan, bij het huis van zijn vrouw kwamen haar broers en die sloegen de jongeman ook helemaal in elkaar tot dat hij bijna de dood zag, maar weer werd hij van de dood gered door de sheik...Toen kwam de vrouw binnen en zei de sheik tegen haar: vergeef je nu je man? Ze zei tegen hem: ik begrijp wel dat hij het uit woede deed, maar hij vertrouwde me niet... hij had op zijn minst eerst kunnen vragen, ik wil niet met zo'n een man leven die me niet vertrouwt....

De man en de sheik en iedereen probeerde haar te overtuigen, maar jammer genoeg wou ze niet bij haar man terug


En de jongeman heeft nu nog steeds spijt van zijn fout.....]

31-10-2009, 23:31


Waargebeurd?

31-10-2009, 23:34
Waargebeurd?

31-10-2009, 23:36
Heftig!!!

31-10-2009, 23:37


Wollah ik weet 't niet, ik heb het heel lang geleden van een vriendin ontvangen via de mail. Maar ik denk dat het gewoon een verhaal is om te laten zien wat voor gevolgen een grap kan hebben

31-10-2009, 23:39
woooooooooooooow

31-10-2009, 23:40

Citaat door malikab:
Wollah ik weet 't niet, ik heb het heel lang geleden van een vriendin ontvangen via de mail. Maar ik denk dat het gewoon een verhaal is om te laten zien wat voor gevolgen een grap kan hebben


hoe bedoel je gevolgen ?
die man moet zn poten thuishouden, hij neemt 1 telefoontje gelijk voor waar aan en slaat meteen zn vrouw aan gort

31-10-2009, 23:49

Citaat door NuFFniet:
hoe bedoel je gevolgen ?
die man moet zn poten thuishouden, hij neemt 1 telefoontje gelijk voor waar aan en slaat meteen zn vrouw aan gort



Klopt inderdaad, ben het helemaal met je eens...
Maar in de realiteit gaat het er heel vaak helaas anders aan toe