Bekijk volle/desktop versie : Married ladies >>> Remember your songs? >>> Weet je nog watvoor muziek werd gedraaid



31-10-2009, 21:54
op jouw bruiloft?



Heb je speciale herinneringen aan een lied?


Ben benieuwd.

31-10-2009, 22:03


lk ben zelf muzikaal opgegroeid, zangles, pianoles en zo. Dus heb zelf ook gezongen op mijn bruiloft, i'll always love you (we hebben veel herinneringen aan dit nummer). Ging wel lastig met dansen, maar was zeker de moeite waard.

31-10-2009, 22:16
so cute

31-10-2009, 22:36
@Figurante: Je hebt lef! Ik zou het persoonlijk erg vinden als mijn man mij een liedje zou toezingen, maar als een bruidje dat doet vind ik het echt stoer!


@Latje21 ik heb ook zo van die liedjes waarbij je een speciale gevoel van krijgt. Toevallig zat ik net naar een oude liedje te luisteren die op de hennafeest van mijn vriendin werd gedraaid. Ik ben geen riffia, maar de melodie en de tekst van de zanger geven het een heel warm tintje. Best nostalgisch.


Ya siyada

http://www.dailymotion.com/video/xe5oe_najat-el-hoceima_music

31-10-2009, 22:43



Citaat door latje21:
@RV25

Sorry was de link vergeten te plaatsen:

http://www.youtube.com/watch?v=PgWdfmh4nCI




Nou Latje het klinkt heel mooi, maar kan geen Frans. Weet wel dat het over de liefde gaat "L'amour" . Is denk ik echt een liedje om op te schuivelen.

31-10-2009, 23:36

Citaat door Respectvol_25:
@Figurante: Je hebt lef! Ik zou het persoonlijk erg vinden als mijn man mij een liedje zou toezingen, maar als een bruidje dat doet vind ik het echt stoer!

ls ook wel grappig, als we de beelden terugzien haha. Zie je mijn man opeens gek naar mij kijken haha, en even later heel emotioneel. Voorheen had ik nooit voor hem gezongen, hij wel vaak voor mij (met de gitaar, Metallica ) of gaat hij doelloos voor mij dansen , maar mij niet gezien.

Verder hadden we veel Brel, Frehel, Ferre en zo in de loop van de avond. Franse klassiekers.

31-10-2009, 23:58
wat ik leuk vond op een trouwfeest was: toen de bruid en bruidegom gingen dansen, en de band een mooie liedje zong:
allah allah ya dak al insan.

en als laatste het liedje van lila law ba3di lila 3omri abi3 il lila wa shar fi layla 3youni