Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje voor de dames die de pil slikken.



Pagina's : [1] 2

31-10-2009, 21:16
Ik heb de pil aangevraagd bij de huisarts, aangezien ik enorme last heb van mn menstruatie. Maar mn huisarts dacht dat ik aan sex deed vandaar ik 'm vroeg .
Mohiem ze raadde me aan dat ik 'm als ik de eerst volgende keer ongesteld ben ik 'm moest slikken en ik anders niet veilig ben ofzo. Mesha ik doe niet aan sex. Mn vraag was dus wanneer kan ik 'm het beste slikken? Kan ik gewoon beginnen of wat?
Alvast bedankt

31-10-2009, 21:44


Hey meid

Ik weet niet welke pil je hebt gekregen. Maar ik heb er echt slechte ervaringen mee! ben onwijs veel aangekomen daardoor. En zodra je stop kom je nog meer aan dus ben er maarmee gestopt dan maar menstruatiepijn!

Maar je kan er opzicht gelijk mee beginnen is geen probleem

31-10-2009, 21:50

Citaat door _Tarifucht_:
Hey meid

Ik weet niet welke pil je hebt gekregen. Maar ik heb er echt slechte ervaringen mee! ben onwijs veel aangekomen daardoor. En zodra je stop kom je nog meer aan dus ben er maarmee gestopt dan maar menstruatiepijn!

Maar je kan er opzicht gelijk mee beginnen is geen probleem




Maar ik kan er dus mee beginnen?? Dan begin ik maandag.
Werd je gelijk wat voller of na 2/3 maanden??
En op wat voor plekken?

31-10-2009, 22:12
Klopt, van de pil kun je best veel kilo's aankomen. Maar dat hangt van persoon tot persoon af .

31-10-2009, 22:15



Citaat door Africanrose.:
Klopt, van de pil kun je best veel kilo's aankomen. Maar dat hangt van persoon tot persoon af .



Kom je gelijk aan? Of 2/3 maanden nadat je de pil hebt geslikt?

31-10-2009, 22:19
Weet ik niet, heb nog nooit de pil geslikt. Maa rik ken iemand die zo gestopt is met de pil, en al 7 kg is afgevallen. Gewoon door die pil.

31-10-2009, 23:02
Is ze zo erg aangekomen?
Hoelang heeft ze de pil dan geslikt?

31-10-2009, 23:20
Ik heb Microginon 30 geslikt.
Een jaar lang. En na 2 maanden ofzo begon ik aan te komen en toen ik stopte ook in een korte tijd best veel.

31-10-2009, 23:23
Je kan eigenlijk het beste de eerste dag van je menstruatie beginnen of op de 5e dag na het begin van je menstruatie anders raakt je hele cyclus in de war

31-10-2009, 23:50

Citaat door _Tarifucht_:
Ik heb Microginon 30 geslikt.
Een jaar lang. En na 2 maanden ofzo begon ik aan te komen en toen ik stopte ook in een korte tijd best veel.



op wat voor plekke dan?
Je buik ofzo?


Citaat door MAMACITA.:
Je kan eigenlijk het beste de eerste dag van je menstruatie beginnen of op de 5e dag na het begin van je menstruatie anders raakt je hele cyclus in de war



Aha, slik jij de pil??

01-11-2009, 01:26
ik ben er ONWIJS slank van gebleven! Me onzuiverheden werden ook minderen op me gezicht!!!

01-11-2009, 09:57
De 1 komt ervan aan de ander niet.
Je moet de eerste pil inslikken de dag je dat je ongesteld wordt.
Als het goed is staat het ook op de gebruiksaanwijzing

01-11-2009, 11:09


Zo zie je maar, neveneffecten hangen van persoon tot persoon af. Ik zou zeggen... probeer en je ziet het.

01-11-2009, 11:26

Citaat door R.iffiaa:




Aha, slik jij de pil??

Ja, ik heb de microgynon geslikt toen ik wat jonger was voor menstruatie klachten en nu slik ik sinds 4 maanden de diane pil voor acne.

01-11-2009, 12:09
Het verschilt echt per persoon of je er van aankomt. Ik wilde namelijk heel graag 10 kilo aankomen en ben werkelijk niet eens een halfe kilo aangekomen. Ik heb eerst de microgynon 30 geslikt, daarna ben ik naar de 50 gegaan omdat ik last kreeg van puisjes en nu sinds een jaar slik ik de diana die is wel heel goed tegen puisjes en onzuiverheden. Klachten van menstruatie pijn zijn ook veel minder. Gewoon proberen hoor.

Pagina's : [1] 2