Bekijk volle/desktop versie : Volwassen word ik nooit..



Pagina's : [1] 2

31-10-2009, 19:38
Ik ben hier aan het oppassen op mn 2 liefste leukste neefjes van de wereld.
Ze kijken nu een tekenfilm en die heet ''volwassen word ik nooit''

Mn neefje kwam naar me toe en zei: Deze tekenfilm is echt iets voor jou, want jij wil ook niet volwassen worden. Volgens mij hebben ze dat van hun ouders gehoord
Ik ging stuk

Mn neefje van 6 heeft me gewoon door. Bijna alweer 23 en gedraag me nog als een kleuter als ik met hun ben.

Hoe denken jullie erover? Ben je al volwassen? Wil je het volwassen-worden, net zoals ik, ook uitstellen?..

Moge ik nooit volwassen worden!

31-10-2009, 19:44


Ik ben 23 en voel me nog laaaaaaaang niet volwassen. Ik denk dat je je pas volwassen gaat gedragen als je getrouwd bent en kids hebt, omdat je dan verantwoordelijkheden hebt...

31-10-2009, 19:44
Veel mensen denken dat ik al volwassen ben. Maar van binnen ben ik een kind van 10.

31-10-2009, 19:45

Citaat door Sweetest_Girl:
Ik ben 23 en voel me nog laaaaaaaang niet volwassen. Ik denk dat je je pas volwassen gaat gedragen als je getrouwd bent en kids hebt, omdat je dan verantwoordelijkheden hebt...

Ik denk idd dat dat er echt in hakt gewoon.

31-10-2009, 19:55


Ik wil ook niet volwassen zijn..

31-10-2009, 19:55
ik ook hoor ben 25.
als ik naar de speeltuin ga met mijn zoontje.dan doe we samen heel gek.gaan we samen op de schommel en glijbaan.en hij geniet ervan. en ik ook een beetje

31-10-2009, 19:59

Citaat door zietelbaldia:
ik ook hoor ben 25.
als ik naar de speeltuin ga met mijn zoontje.dan doe we samen heel gek.gaan we samen op de schommel en glijbaan.en hij geniet ervan. en ik ook een beetje

dat is niet "niet volwassen willen zijn"

dat is gewoon leuk spelen met je kind.. tuurlijk geniet je daar van
Ik denk dat moeders (of ze willen of niet) sowieso wel volwassen gaan gedragen. En ff gek doen met je kind of je vriendinnen telt niet mee

31-10-2009, 20:49
ik doe ook gek met mijn neefjes en nichtjes
ik vind het helemaal niet bizar , is leuk om gek te doen

31-10-2009, 20:50

Citaat door zietelbaldia:
ik ook hoor ben 25.
als ik naar de speeltuin ga met mijn zoontje.dan doe we samen heel gek.gaan we samen op de schommel en glijbaan.en hij geniet ervan. en ik ook een beetje

Volgens mij ben jij wel volwassen hoor. Lijkt me heel erg zielig voor een kind om opgevoed te worden door ouders die zelf nog niet eens volwassen zijn.
Gek doen met je kinderen doet iedereen wel eens, maar dan kun je nog wel volwassen zijn.

31-10-2009, 20:56

Citaat door Baby22:
Ik ben hier aan het oppassen op mn 2 liefste leukste neefjes van de wereld.
Ze kijken nu een tekenfilm en die heet ''volwassen word ik nooit''

Mn neefje kwam naar me toe en zei: Deze tekenfilm is echt iets voor jou, want jij wil ook niet volwassen worden. Volgens mij hebben ze dat van hun ouders gehoord
Ik ging stuk

Mn neefje van 6 heeft me gewoon door. Bijna alweer 23 en gedraag me nog als een kleuter als ik met hun ben.

Hoe denken jullie erover? Ben je al volwassen? Wil je het volwassen-worden, net zoals ik, ook uitstellen?..

Moge ik nooit volwassen worden!



Je bent de allerslechtste tante die er bestaat

31-10-2009, 21:02
Neuh.. ben niet zo volwassen. Tenminste mensen op straat denken van wel.. tot ze met mij beginnen te praten..

31-10-2009, 22:27
ik word het ook noit denk ik

31-10-2009, 22:29


oke nu word niemand volwassenen, za3ma jullie doen je wel anders voor

31-10-2009, 22:34

Citaat door oujdia321:
oke nu word niemand volwassenen, za3ma jullie doen je wel anders voor

Nog een keer?

31-10-2009, 22:53
wat is volwassen?

Pagina's : [1] 2