Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik doen..?



31-10-2009, 15:32
ik heb een jongen ontmoet ken hem nu al 4 jaar we zijn gewoon mattie's meer niet heb wel een keertje met hem gezoend.. maar dat was iets doms maar hij is nu verliefd op me geworden en zit de hele tijd te praten over trouwen en wilt kinderen met me. hij is eeen vrij gevoelige jongen en soms als ik iets zeg dat luister hij ook meteen hij durft zijn woordje niet te doen en dat vindt ik jammer want ik wil graag een jongen die ook terug praat en niet eentje die me altijd gelijk geeft ondanks ik geen gelijk heb. aan de ene kant wil ik het heel graag maar andere kant schaam ik me voor hem omdat hij korter is dan mij. ik weet niet hoe ik hiermee om moetgaan zelf vindt ik dat me tijd is gekomen voor te trouwen en kinderen te maken want wil graag een jongen moeder zijn ben zelf 20 jaar en hij 24. qua werk heeft hij 2 belhuizen in belgie maar zijn andere geld denk ik dat hij in de drugs zit want soms heeft hij zo veel geld dat mijn gevoel zegt het is geen winst van een belhuis.. moet ik gewoon mijn hart aan hem geven of wachten tot er een ander komt zelf hier in limburg zijn er totaal geen volwassen jongens die denken aan het huwelijk alleen aan het woordt sex.
wie kan me hierover raad geven. ik weet dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. maar nu ik ben gewoon radeloos en weet niet wat ik moet doen..!! wie kan me hiermee helpen

31-10-2009, 15:36


Niet doen als je het mij vraagt!

31-10-2009, 15:39
Wanneer ik het idee heb, dat iemand in de drugs zit. Zou ik er meteen een punt achter zetten.

31-10-2009, 15:41

Citaat door Ongekend:
Haha. De Marokkaanse cultuur en de consequenties van een simpele zoen.

Citaat van de dag

Deze verdient een puntje

31-10-2009, 15:59



Citaat door amira_mocro:
Wanneer ik het idee heb, dat iemand in de drugs zit. Zou ik er meteen een punt achter zetten.



begrijp je.. daarom wil ik het ook niet.. want ik wil niet getrouwd zijn en kinderen hebben en wie weet zit me man vast kan ik de opvoeding alleen doen. en haramgeld wil ik al helemaal niet, ik heb al zo lang en hij wil me niet zeggen waar het geld vandaan komt maar soms heeft hij zo veel geld en dan vraag ik het dan zeg hij omzet van belhuis..?? zou hij gelijk hebben of zou het echt zijn dat hij tegen me liegt..?

31-10-2009, 16:04

Citaat door blubjeful:
Praat erover met hem.
Het kan ook zijn dat je het mis hebt!
En je kunt het ook zo bekijken;
Het is geen luie jongen die maar op de bank hangt.



ja, je hebt gelijk..

31-10-2009, 16:19

Citaat door missAndbeauty:
ik heb een jongen ontmoet ken hem nu al 4 jaar we zijn gewoon mattie's meer niet heb wel een keertje met hem gezoend.. maar dat was iets doms maar hij is nu verliefd op me geworden en zit de hele tijd te praten over trouwen en wilt kinderen met me. hij is eeen vrij gevoelige jongen en soms als ik iets zeg dat luister hij ook meteen hij durft zijn woordje niet te doen en dat vindt ik jammer want ik wil graag een jongen die ook terug praat en niet eentje die me altijd gelijk geeft ondanks ik geen gelijk heb. aan de ene kant wil ik het heel graag maar andere kant schaam ik me voor hem omdat hij korter is dan mij. ik weet niet hoe ik hiermee om moetgaan zelf vindt ik dat me tijd is gekomen voor te trouwen en kinderen te maken want wil graag een jongen moeder zijn ben zelf 20 jaar en hij 24. qua werk heeft hij 2 belhuizen in belgie maar zijn andere geld denk ik dat hij in de drugs zit want soms heeft hij zo veel geld dat mijn gevoel zegt het is geen winst van een belhuis.. moet ik gewoon mijn hart aan hem geven of wachten tot er een ander komt zelf hier in limburg zijn er totaal geen volwassen jongens die denken aan het huwelijk alleen aan het woordt sex.
wie kan me hierover raad geven. ik weet dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. maar nu ik ben gewoon radeloos en weet niet wat ik moet doen..!! wie kan me hiermee helpen

ik zou er goed over praten met hem..., en onderzoeken emt wie je werkelijk te maken hebt!!!! achtergrond etc..., je meot weten met wie je te maken hebt dat is echt van belang niet dat je tijdens je relatie of huwlijk een niet smakelijke verassing voor je neus staat..., maar wat ik wel raar vind is dat hij jou altijd gelijk geeft in alles dat hij geen eige mening geeft/heeft etc..., vooral voor zo zakenman met 2belhuize etc.., die heeft wel brains neem ik aan en zou wel zijn wooordej klaar hebben. maar meid goed praten en weten met wie je te maken hebt!!!!. en mij mening is mocht het een drugsdealer zijn zou ik daar niet mee in zee gaan

31-10-2009, 17:08
Gewoon op zn marokkaans navraag doen.

31-10-2009, 17:32
Ik heb je lap tekst niet eens gelezen.. maar...

Gewoon dumpen die handel.

31-10-2009, 22:00
Heb je alleens gedacht om het op de man af te vragen wat betreft dat drugsgedoe?En voor de rest kan je niet echt iemands mening vragen.Het is jouw gevoel en daar moet jij op afgaan.Jij weet zelf wel of hij bij u past.En bij twijfel zou ik het toch maar niet doen...Xx

31-10-2009, 22:02
ga voor het geld joh, doen je lotgenoten ook.