Bekijk volle/desktop versie : Meiden????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-10-2009, 15:31
Ik heb 2 maanden geleden ongeveer een jongeman leren kenne.. Het is een hele lieve jongenman maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen zin heb in die haram relatie enz.. dus gaf hij aan dat hij om me hand komt vragen, ik vind het wel goed natuurlijk. Alleen ik ben 17 jaar ik vind wel dat ik er klaar voor ben.. Want hij zei dat als hij om me hand gaat vragen en het allemaal een beetje officieel enzo dan kunne we als ik 19/20 ben trouwen.

Wat vinden jullie ervan????

Alvast bedankt meiden

31-10-2009, 15:32


je bent nog jong, ga naar school, geniet doe je ding....waarom nu al trouwen?

31-10-2009, 15:35

Citaat door Missy_Missy:
je bent nog jong, ga naar school, geniet doe je ding....waarom nu al trouwen?



Omdat ik hem hartstikke leuk vind, en ik weet als ik het niet doe dat ik het tog wel haram ga doen..

31-10-2009, 15:37

Citaat door Zorgloosmeisje:
Ik heb 2 maanden geleden ongeveer een jongeman leren kenne.. Het is een hele lieve jongenman maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen zin heb in die haram relatie enz.. dus gaf hij aan dat hij om me hand komt vragen, ik vind het wel goed natuurlijk. Alleen ik ben 17 jaar ik vind wel dat ik er klaar voor ben.. Want hij zei dat als hij om me hand gaat vragen en het allemaal een beetje officieel enzo dan kunne we als ik 19/20 ben trouwen.

Wat vinden jullie ervan????

Alvast bedankt meiden

volg je hart meid

31-10-2009, 15:38


Ja mannen zijn altijd leuk in het begin!!!!
Ga studeren meid en maak wat van je leven wordt een onafhankelijke vrouw en trouw dan alle mannen zullen voor jou in een rij staan!

31-10-2009, 15:39

Citaat door casawija09:
volg je hart meid


Haha dankje meid

31-10-2009, 15:40

Citaat door lalala22:
Ja mannen zijn altijd leuk in het begin!!!!
Ga studeren meid en maak wat van je leven wordt een onafhankelijke vrouw en trouw dan alle mannen zullen voor jou in een rij staan!



Haha je hebt wel gelijk hoor alleen ja liefde maakt blind.. Maar heb je er een slechte ervaring mee??

31-10-2009, 15:42
Als je er klaar voor bent, je weet wat een huwelijk inhoudt, je weet dat het ni altijd rozengeur en manenschijn is,... doen.

En als je geen haramrelatie wil, dan is da de juiste oplossing.




Maar onthoud, je leert een persoon kennen als je onder één dak woont.



Volg je hart en doe wat je denkt het beste is. Wij kunnen ni voor je beslissen. Elk persoon heeft een ander denkwijze over "het wanneer trouwen"

31-10-2009, 15:46

Citaat door nicemarokina:
Als je er klaar voor bent, je weet wat een huwelijk inhoudt, je weet dat het ni altijd rozengeur en manenschijn is,... doen.

En als je geen haramrelatie wil, dan is da de juiste oplossing.




Maar onthoud, je leert een persoon kennen als je onder één dak woont.



Volg je hart en doe wat je denkt het beste is. Wij kunnen ni voor je beslissen. Elk persoon heeft een ander denkwijze over "het wanneer trouwen"



dankje meidd xxxx

31-10-2009, 15:47
is nixke

31-10-2009, 15:49
Hoe oud is hij dan?

31-10-2009, 15:49

Citaat door Mevrouwtje21:
Hoe oud is hij dan?


23.

31-10-2009, 15:49



Citaat door Zorgloosmeisje:
Haha je hebt wel gelijk hoor alleen ja liefde maakt blind.. Maar heb je er een slechte ervaring mee??


Absoluut niet ben met me enige liefde getrouwd en ben heel gelukkig meid!
Maar ik kwam hem tegen toen ik ook jong was maar was er zo op tegen om te trouwen en wou ook geen relatie! Dus heb ik hem gewoon laten wachten en ondertussen terwijl ik wat van me leven maakte waren we hele goeie vrienden geworden! Ik heb hem verteld als het el makteb is dan komt het wel. Dit allemaal was alleen telefonisch en jaren later zijn we getrouwd. Ik heb bereikt wat ik wou bereiken en heb me liefde het was el makteb. Ga eerst iets van je leven maken meid echt dan heb je later niemand nodig het is allemaal mooi dat is het ook maar het kan ook in een keer mis gaan en dan!!! Ik geef je alleen advies meid hoop niet dat je het verkeerd begrijpt.. En als hij de ware is dan zal hij Inscha-allah wachten denk eerst met je hersens voor je je hart laat spreken

31-10-2009, 15:53

Citaat door lalala22:
Absoluut niet ben met me enige liefde getrouwd en ben heel gelukkig meid!
Maar ik kwam hem tegen toen ik ook jong was maar was er zo op tegen om te trouwen en wou ook geen relatie! Dus heb ik hem gewoon laten wachten en ondertussen terwijl ik wat van me leven maakte waren we hele goeie vrienden geworden! Ik heb hem verteld als het el makteb is dan komt het wel. Dit allemaal was alleen telefonisch en jaren later zijn we getrouwd. Ik heb bereikt wat ik wou bereiken en heb me liefde het was el makteb. Ga eerst iets van je leven maken meid echt dan heb je later niemand nodig het is allemaal mooi dat is het ook maar het kan ook in een keer mis gaan en dan!!! Ik geef je alleen advies meid hoop niet dat je het verkeerd begrijpt.. En als hij de ware is dan zal hij Inscha-allah wachten denk eerst met je hersens voor je je hart laat spreken



Aaah leuk man!! Maar ik begrijp je volkomen.. Alleen ik ga gwn verder met me studie enz.. dus het niet dat ik alles laat vallen voor hem alleen ik ben dan verloofd.. Of is dat onmogelijk????

31-10-2009, 15:57
luister naar je hart
volg je gevoel
gair inshallah meid

Pagina's : [1] 2 3 4 5