Bekijk volle/desktop versie : Het gene waar ik bang voor was is mij overkomen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-10-2009, 12:29
Ik heb gister in de middag een aanrijding meegemaakt.

Ik ging ff snel pinnen met de auto, voordat ik vanaf de grote weg een linker inrit op wou rijden gaf ik mijn richting van te voren aan en stond stil totdat de weg vrij was om links af te slaan want ik kwam van de rechterkant zeg maar.

De grote weg is heel breed zodat stel dat iemand de linker inrit op wil rijden dat de andere auto´s er netjes naast verder kunnen rijden.

Ik sta zo stil en de weg kwam net vrij en toen BOEMMMMMMMMMMMMMMMM en mijn hele hoofd ging op en neer EN TOENNNNN REALISEERDE IK MIJ dat het geen droom was maar dat het realiteit was dat ik van achter KEIHARDDDD werd geramd.

Mensen als jullie eens wisten wat er door mij heen ging aangezien er net op dat moment een vrachtwagen aankwam, maar die zag het gebeuren en remde net op tijd af.

Het enige beeld wat ik had is ´ ik ben gegaan´ alleen voel ik het nog niet.

Ik zag die vrachtwagen en dacht klaar ik ben dood!

Het ergste nog is dat het zo snel ging dat ik amper aan de SHADDA kon denken!

Pankierig stapte ik uit keek om me heen ging weer in de auto zitten en zette mijn auto aan de kant.

Vervolgens liep ik op die vrouw af en riep HOE KON JE MIJ NIET GEZIEN HEBBEN...ik heb echt ruim van te voren mijn knipperlicht naar links aangegeven.

Meskina ze was echt bangerig wat ik ook begreep en zei ´ Ik werd gebeld en lette niet op en vervolgens heb ik i.p.v mijn REM mijn GAS ingedrukt!

Heel eerlijk allemaal en op dat moment voelde ik niks alleen was erg in de wat en trilde helemaal.

Ik heb nu de dag daarna VRESELIJKE PIJN in mijn rug, nek.

Elke beweging die ik maak is pijnlijk!


Mensen ik ben zo verdrietig dat ik mijn sterke rug kwijt ben

Ik ben aan het wachten op mijn broertje om mij naar de E.H.BO te brengen want ik heb heftige pijn.


Yarabi ik hoop dat ik genees en dat ik nergens meer last van heb.

Dit is zoooo niet leuk allemaal, ben er echt kapot van.

Sorry voor mijn lange verhaal.

Ik wil graag met mensen in contact komen die ook zoiets hebben meegemaakt om te weten hoe het allemaal is afgelopen met jullie klachten.

31-10-2009, 12:35


Allah i shafek. Hamdoellilah dat het niet erger is...

31-10-2009, 12:46
wooow wat heftig.
hamdoelilah dat het dat maar is.
als je je in het verkeer begeeft kan zoiets altijd gebeuren , ongeacht hoe voorzichtig je zelf bent.
er rijden layhfed genoeg gekken rond in deze wereld

31-10-2009, 12:46
lieverd, ga even zitten/liggen en drink een kopje thee

ehbo is nu het belangrijkste!


heb je de gegevens van die vrouw?

ik wens je veel sterkte en beterschap

31-10-2009, 12:49


wat zou je hebben geschrokken zeg! meid, wens je beterschap met je rug!

31-10-2009, 12:52
3le slamtek meid, wat vreselijk. Zeg alhamdoelillah dat je er nog bent. Maar ben je niet gisteren gelijk na het ongeluk na het ziekenhuis gegaan? Ienshallah is er niets aan je gewrichten, veel beterschap.

31-10-2009, 12:52
sterkte schat
ik ben een keer de bocht uitgevlogen.
het ergste is dat ik niks mankeerde mijn vriendin die achter zat zonder gordel wel pijn had. dat vond ik echt heel erg, had liever dat het mij overkwam

31-10-2009, 12:59
Jammer Dat Je Niet Dood Was

31-10-2009, 12:59
Allah chafiek en doe rustig aan, je moet nog van de schrik bekomen .
Je weet nooit wat er de volgende seconde gaat gebeuren,Allah m3ana

31-10-2009, 13:00

Citaat door oujdia321:
Jammer Dat Je Niet Dood Was




31-10-2009, 13:00

Citaat door nour_el_imen_:
sterkte schat
ik ben een keer de bocht uitgevlogen.
het ergste is dat ik niks mankeerde mijn vriendin die achter zat zonder gordel wel pijn had. dat vond ik echt heel erg, had liever dat het mij overkwam


JAMMER DAT HET JE NIET IS OVERKOMEN

31-10-2009, 13:02

Citaat door oujdia321:
Jammer Dat Je Niet Dood Was
$
weet je wel wat je typt

Citaat door gewooneenvrouw:
Allah chafiek en doe rustig aan, je moet nog van de schrik bekomen .
Je weet nooit wat er de volgende seconde gaat gebeuren,Allah m3ana



Citaat door oujdia321:
JAMMER DAT HET JE NIET IS OVERKOMEN


31-10-2009, 13:04


3la slamtek, ik begrijp je heel goed ik heb helaas ook een paar keer een aanrijding meegemaakt ook van achteren geramt door dat sukkels gaan bumber kleven, je schrikt dan echt zo heftig en het duurt even voordat je erover heen komt......maar alhamdoelleh 3la xxxxxe hal!
Doe rustig aan, en laat je bij de eerste hulp checken.

31-10-2009, 13:05

Citaat door oujdia321:
Jammer Dat Je Niet Dood Was



Wat zeg je nou gestoord wijf??

31-10-2009, 13:05

Citaat door lella_sweety00:
uppen mag ook.







Allah ichafiek

Pagina's : [1] 2 3 4 5