Bekijk volle/desktop versie : Hij wil van me scheiden wat moet ik doen??



Pagina's : [1] 2

30-10-2009, 23:12
Dames, een kleine vraag. Ik ben een werkloze vrouw met een kindje, mijn partner zit momenteel bij z;n ouders omdat hij wil scheiden.

Heb hem gevraagd om terug te komen naar huis, om de kleine. Maar hij heeft 1 voorwaarde hij wil alleen terug komen als ik in stem met de NL scheiding!

Oke dames DOM ben ik niet, dus heb nee gezegd! Maar wat moet ik nu doen?? Zit zonder geld enzzzzz

30-10-2009, 23:13


Je moet nooit afhankelijk zijn van je man. Stupid maar Okee. Eerlijk? Ik zou hem aan het lijntje houden tot ik werk hem en alles heb geregeld. dan zeg ik : Adioss amigos!

30-10-2009, 23:15
Ja maar als ik ga werken enz dan zit ik ook met kosten advocaat, huur enz terwijl de kleine niet eens een jaar oud is.

30-10-2009, 23:15
hoezo wil hij volgens de nlse wet scheiden?

30-10-2009, 23:17


Ja hij wilt natuurlijk geen allimentatie betalen zowel voor het kind als voor mij

30-10-2009, 23:17
Je krijgt een uitkering.. Je woont in NL, hallo.. Je zal heus niet sterven van de honger..

30-10-2009, 23:17

Citaat door tetouan__safir:
Ja maar als ik ga werken enz dan zit ik ook met kosten advocaat, huur enz terwijl de kleine niet eens een jaar oud is.

Maar schat je kan hem niet dwingen met je te blijven. Mannen zijn nou eenmaal Ezels! Vraag na, zoek alles op kijk hoe je het gaat doen maar wel snel.

30-10-2009, 23:17
Waarom wilt hy dan van jou scheiden,
als ik vragen mag?
Terwijl hij met jou een kind heeft...

30-10-2009, 23:18

Citaat door tetouan__safir:
Dames, een kleine vraag. Ik ben een werkloze vrouw met een kindje, mijn partner zit momenteel bij z;n ouders omdat hij wil scheiden.

Heb hem gevraagd om terug te komen naar huis, om de kleine. Maar hij heeft 1 voorwaarde hij wil alleen terug komen als ik in stem met de NL scheiding!

Oke dames DOM ben ik niet, dus heb nee gezegd! Maar wat moet ik nu doen?? Zit zonder geld enzzzzz



hij zit daar niet voor niets

wat heb je dan uitgespoookt??

30-10-2009, 23:19

Citaat door tetouan__safir:
Ja hij wilt natuurlijk geen allimentatie betalen zowel voor het kind als voor mij

hoelang zijn jullie getrouwd?

30-10-2009, 23:19
hahaha dat is een goeie! Nee heb niks gedaan, maar sommige mannen zijn gewoon raar

30-10-2009, 23:20

Citaat door Lieve-Rdamse12:
Maar schat je kan hem niet dwingen met je te blijven. Mannen zijn nou eenmaal Ezels! Vraag na, zoek alles op kijk hoe je het gaat doen maar wel snel.



je mag eenmaal een schepsel dat Allah swt als een mens geschapen heeft geen ezel noemen

auti qabazz

30-10-2009, 23:20


Ja maar uitkering krijg je niet zomaar, Vooral als je niet gescheiden bent

30-10-2009, 23:20
Jeetje heb je geen familie waar je dit mee kan bespreken? moet echt alles uitgepoept worden op m.nl

hier heb je alleen aasgieren die meteen willen weten waarom hij van je wilt scheiden
ga je gedragen en schakel je ouders in of zussen waar je hiermee over kan praten

wil je toch advies? ga werken en zorg voor jezelf en je kind
afhankelijke tutje

30-10-2009, 23:21

Citaat door pretty_eyes18:
je mag eenmaal een schepsel dat Allah swt als een mens geschapen heeft geen ezel noemen

auti qabazz

O god, gaan we zo weer beginnen. Zo ver heb ik het niet gezocht en ja ik vindt het ezels!

Pagina's : [1] 2