Bekijk volle/desktop versie : Haar in msemmen.



Pagina's : [1] 2 3

30-10-2009, 21:48
Ik had zo'n trek in msemmen, dus ik naar de bakker rijden en msemmen halen. Kom ik thuis, zet ik een bakje koffie en open mijn naar wat ik dacht 'lekkere msemmen'. Ik een hapje nemen en opeens voelde ik iets in mijn mond en wat haal ik uit mijn mond? Een haartje. Ik heb lopen kotsen. Gatverdamme nooit meer dat ik buiten iets haal. Ik kneed voortaan mijn eigen msemmen. Ik opende de rest en zag er ook haartjes in.

Ik ben zo misselijk nu!

30-10-2009, 21:50


serieus he.. soms eet ik zo snel broodjes buiten als ik dede honger heb dat ik nie eens door heb wat ik nou eet

30-10-2009, 21:52
Gewoon terug gaan of is het op?

30-10-2009, 21:52
jah jah ..., vergeten en vergeven. kan gebeuren

30-10-2009, 21:52



Citaat door oegt_sara:
Ik had zo'n trek in msemmen, dus ik naar de bakker rijden en msemmen halen. Kom ik thuis, zet ik een bakje koffie en open mijn naar wat ik dacht 'lekkere msemmen'. Ik een hapje nemen en opeens voelde ik iets in mijn mond en wat haal ik uit mijn mond? Een haartje. Ik heb lopen kotsen. Gatverdamme nooit meer dat ik buiten iets haal. Ik kneed voortaan mijn eigen msemmen. Ik opende de rest en zag er ook haartjes in.

Ik ben zo misselijk nu!



ieuw.jakkes.
heb nou een redelijk sterke maar , maar als ik een hekel heb aan iets dan is het haar in eten

30-10-2009, 21:53
wat dacht je van een kakkerlak in brood, we waren aan het eten m;n ma was brood aan het uidelen opeens zag ze een kakkerlak...jakkes.

30-10-2009, 21:53
bah bah meerder haren niet een Ik zou die echt zou terugbrengen naar die bakker .

30-10-2009, 21:53
mmmm lekker heb er ook zin in!!

30-10-2009, 21:53

Citaat door latifa_soussia:
Gewoon terug gaan of is het op?


Say what?

Ik heb het gewoon de prullebak ingepleurd en zie je me al aankomen. Nee, dat durf ik gewoon niet.

Voortaan koop ik niets meer buiten.

30-10-2009, 21:54

Citaat door lach_parel:
wat dacht je van een kakkerlak in brood, we waren aan het eten m;n ma was brood aan het uidelen opeens zag ze een kakkerlak...jakkes.

Oh my god! Mensen zijn echt smerig. Je weet gewoon niet of men schoon is tegenwoordig. Ik durf niets meer van buiten te kopen.

30-10-2009, 21:55

Citaat door oegt_sara:
Say what?

Ik heb het gewoon de prullebak ingepleurd en zie je me al aankomen. Nee, dat durf ik gewoon niet.

Voortaan koop ik niets meer buiten.



Zou dat echt wel hebben gedaan, hajja moet voortaan haar hoofddoek op haar hoofd laten als ze deeg aan t kneden is.

30-10-2009, 22:00
Daarom dames..handen uit de mouwen en kneden maar..brood..lemsemen..sfenj..etc..

30-10-2009, 22:01



Citaat door oegt_sara:
Ik had zo'n trek in msemmen, dus ik naar de bakker rijden en msemmen halen. Kom ik thuis, zet ik een bakje koffie en open mijn naar wat ik dacht 'lekkere msemmen'. Ik een hapje nemen en opeens voelde ik iets in mijn mond en wat haal ik uit mijn mond? Een haartje. Ik heb lopen kotsen. Gatverdamme nooit meer dat ik buiten iets haal. Ik kneed voortaan mijn eigen msemmen. Ik opende de rest en zag er ook haartjes in.

Ik ben zo misselijk nu!

Daarom maak ik m het liefst zelf! Of die van mama
Had nml ook een keer lemsemen gekocht maar die proefte naar parfum

30-10-2009, 22:02

Citaat door utrechtse1:


Welke bakker was dat? Jullie eetlust verdween zeker gelijk.


eetlust was meteen weg idd.
kanalenstraat utrecht

30-10-2009, 22:02
of een nagel in krentebrood


ahhhh moet weer over me nek

Pagina's : [1] 2 3