Bekijk volle/desktop versie : Stage!!! islamitische school



30-10-2009, 14:53
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een stage plek op een islamitische school,
het liefts ook in amsterdam west.

Wie heeft er al ervaring met scholen en welke raden jullie mij aan.

Ik zelf dacht aan as-sidieq.

Ik ben op zoek voor een periode vanaf de kerstvakantie tot aan zomervakantie voor 2 a 3 dagen in de week wie o wiee helpt??

Shoukran!!

30-10-2009, 15:01


Je kan het beste zelf de scholen benaderen. Zeg dat je een stageplek zoekt en of hun iemand nodig hebben.

30-10-2009, 15:24
Klopt maar ik wete niet welke scholen?

30-10-2009, 15:33

Citaat door G_tanger:
Klopt maar ik wete niet welke scholen?


Je moet gewoon googlen zoek islamitische scholen in Amsterdam en bellen. Desnoods zoek je een adres bij jou in de buurt en ga je gewoon langs.

30-10-2009, 15:35



Citaat door Raniyah_Sunsine:
Je moet gewoon googlen zoek islamitische scholen in Amsterdam en bellen. Desnoods zoek je een adres bij jou in de buurt en ga je gewoon langs.



Bedankt, ik dacht mischien dat er nog mensen zijn die me mischien ene school kunnen aanraden of afraden. ik zelf dacht aan as-siddieq in amsterdam. het lijkt me een leuke school hoe ik er over lees op hun webzite. maar mischien dat iemand me nog een school kan aanraden.

Shoukran hea

31-10-2009, 01:52
ICA (of zoiets)?

31-10-2009, 19:30
As-siddieq lijkt me wel een goeie stageplek..

31-10-2009, 21:22
mag ik vragen welke opleiding je doet.

31-10-2009, 23:10

Citaat door Raindrops.:
ICA (of zoiets)?


ik ad op hun site gekeken het leek me heel erg streng qua regels etc. en zelf wil ik me eerst richten op een jongere leeftijd, aangezien je daar met veel 13-16 a 17 jarige in aanraknig komt en volgens mij scheel ik dan net een jaartje met ze. maar bedankt

31-10-2009, 23:12

Citaat door Allemoontjes_:
Ik had vorig jaar stage gelopen op een islamitische basisschool Al Wafa in bos&lommer, was echt niks voor mij..


heej,
is de school niets of was de stage niets voor jou kan je het beetje toelichten want dat was namelijk een andere optie.

31-10-2009, 23:12

Citaat door rozenblaadje28:
mag ik vragen welke opleiding je doet.



haloo,
ik volg onderwijsassistente en zit in m'n 2e jaar ??

31-10-2009, 23:41

Citaat door G_tanger:
heej,
is de school niets of was de stage niets voor jou kan je het beetje toelichten want dat was namelijk een andere optie.


Ik ging als onderwijsassistent, en het beviel me gewoon niet. De stage beviel me niet, misschien is het gewoon niet mijn ding. Het lag volgens mij gewoon aan die school, denk ik zelf.

01-11-2009, 21:21



Citaat door Allemoontjes_:

Ik ging als onderwijsassistent, en het beviel me gewoon niet. De stage beviel me niet, misschien is het gewoon niet mijn ding. Het lag volgens mij gewoon aan die school, denk ik zelf.



Jaah, als het aan die school ligt dan houd het hier ook voor mij op. ik loop nu ook stage op een obs. maar die school bevalt me neit en stage ook niet. ds wil er ook zo snel mogelijk weg en mijn contract loopt tot de kerstvakantie.

bedankt

01-11-2009, 21:47
oeppp!!! iemand die nog kan helpen

02-11-2009, 22:38
.................................................. .......