Bekijk volle/desktop versie : oepss............. foutje kan gebeuren



Pagina's : [1] 2 3

30-10-2009, 01:34
vertel hier de fouten die je hebt gemaakt , je bedoelde het dus goed maar zei heel wat anders.


Een familielid jaren terug kreeg een kind ik wou hem dus feliciteren en zei : lah iskhar in plaats van Lah islah

ik wou een keer 'nee hoor' typen naar iemand , en in plaats van de tweede o drukte ik per ongeluk op de E (ligt naast R) , ewa die persoon wou het niet begrijpen dat het een foutje was , Ewa LAHLAAAA




30-10-2009, 01:40



Citaat door AbouRfissa:
vertel hier de fouten die je hebt gemaakt , je bedoelde het dus goed maar zei heel wat anders.


Een familielid jaren terug kreeg een kind ik wou hem dus feliciteren en zei : lah iskhar in plaats van Lah islah

ik wou een keer 'nee hoor' typen naar iemand , en in plaats van de tweede o drukte ik per ongeluk op de E (ligt naast R) , ewa die persoon wou het niet begrijpen dat het een foutje was , Ewa LAHLAAAA






Die laatste is mij ook eens overkomen
Maar ik begreep het wel

Ik typ vaak: koe...ipv: oke

Foutje..bedankt.

30-10-2009, 10:45

Citaat door kaoutar_tanger:
Die laatste is mij ook eens overkomen
Maar ik begreep het wel

Ik typ vaak: koe...ipv: oke

Foutje..bedankt.


ohh jaa

een keer wou ik HOI schrijven en ik schreef HO hahahah

(is een lid van hier) weet je hoelang ik bezig was met goedmaken

30-10-2009, 14:01
Ewa saffie, die meiden kunnen ook overdrijven. Alsof zij nooit zulke foutjes hebben gemaakt.

30-10-2009, 14:04


ik typ vaak ple ipv oke..als ik blind type

30-10-2009, 14:04
mijn vader ging van de week naar marokko.
ik wou zeggen ,Allah ieweslek 3la ghair. maar ik zei Allah iechefiek
dat laatste had ik dus heel vaak gehoord..

30-10-2009, 15:48
ik ben naar een bruiloft geweest in marokko ik kwam binnen iedereen merhba biek merhbabiek en ik allah eybarek fiek dus die moeder zegt ineens ook merhba biek zeg ik allah eybarek fiek ou ela3kba liek hahhahah het begon al fout ik w weet normaal nooit wat ik dan moet terug zeggen...

Abou rfissa !!!!! wash hed leghyoub kan niet he ;(

30-10-2009, 15:50
ik vind dit echt erg van mezelf, een familie lid van me wiens vader is overleden..al hele lange tijd terug en tot 2 keer toe lukt het me om zowel naar haar moeder en haar vader te vragen

hoe kan je die fout 2 keer maken, ik voelde me echt rot daarna

30-10-2009, 15:52
euh allah khlef zeggen tegen iemand die oude brood wil

Ipv allah sahal

30-10-2009, 15:55
Toen ik me vader naar sociale dienst moest meegaan.. Hij zegt ik moet naar de sociaa . Ik zeg ewa Ana7 mara. (we gaan samen) witch means ik ben ezel in het arabisch.. Hij zegt.. Iwa mli7777777777, als ik wat nodig heb zijn jullie allemaal opeens ezels.. mlih mlih mlihhhh.. Ik kwam niet meer bij..meskin...

30-10-2009, 15:56

Citaat door lilchakir:
mijn vader ging van de week naar marokko.
ik wou zeggen ,Allah ieweslek 3la ghair. maar ik zei Allah iechefiek
dat laatste had ik dus heel vaak gehoord..



30-10-2009, 16:17
Te veel om op te noemen helaas. Gelukkig kan ik er nu om lachen.

30-10-2009, 16:22


Op een trouwfeest in Marokko, wilde me nicht uit Nederland ff de bruidegom feliciteren ipv gefeliciteerd zij zei Eid Mabrouk, die gast had echt zo iets van

Je kon me opvegen.

30-10-2009, 16:25
Mijn man draagt ze broek boven ze enkels dus toen ik eens tegen hem iets over zijn broek en enkels wou zeggen zei ik..Ja jij draagt je broek boven je baard omdat ik op dat moment naar ze baard keek dacht ik daaraan..Die dag hebben we zo gelachen omdat hij zei stel je voor dan moet ik me broek wel erg hoog trekken zeg.

30-10-2009, 23:55

Citaat door tilburg81:
ik ben naar een bruiloft geweest in marokko ik kwam binnen iedereen merhba biek merhbabiek en ik allah eybarek fiek dus die moeder zegt ineens ook merhba biek zeg ik allah eybarek fiek ou ela3kba liek hahhahah het begon al fout ik w weet normaal nooit wat ik dan moet terug zeggen...

Abou rfissa !!!!! wash hed leghyoub kan niet he ;(


Gisteren was ik van 10 tot 20h op school , heb een plan van aanpak Minder m.nl , khraj 3lia hadchi , nes dayha f l9raya wana mwanashoum hnaya

safi a lala it's time to change



Citaat door wonderlijk:
Toen ik me vader naar sociale dienst moest meegaan.. Hij zegt ik moet naar de sociaa . Ik zeg ewa Ana7 mara. (we gaan samen) witch means ik ben ezel in het arabisch.. Hij zegt.. Iwa mli7777777777, als ik wat nodig heb zijn jullie allemaal opeens ezels.. mlih mlih mlihhhh.. Ik kwam niet meer bij..meskin...



deze is leuk whhahahahahahahahaa

Pagina's : [1] 2 3