Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk "Diamantjes" voor op je tand...?!!



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2004, 21:41

Citaat door MissNassira2004:
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje en hoop dat iemand antwoord en goede tips voor me heeft!

Ik ben al een tijdje op zoek naar van die steentjes a.k.a "diamantjes" die je op je tand kunt plakken. Je kan ze bij de tandarts laten doen, maar je kan ze ook in zo'n zakje kopen waar een paar in zitten. Het zijn van die hele kleine steentjes 'plakkertjes' die je met seconde lijm op je tand kan plakken!

Wie o wie kan me helpen deze te vinden.... ik ben al eeuwen op zoek naar ze, maar kan ze niet vinden!

Groetjes Nassira
.

05-06-2004, 21:43


Volgens mij ergens in amsterdamned oost heb ik wel eens gehoord, maar ik zou bij god niet weten waar!

05-06-2004, 21:46
ik heb een diamantje op mn tand!
je kan naar de zwarte markt! daar plakken ze et op met een soort lijm! en als je het eraf wilt halen, dan doe je et met een soort vloeistof!

05-06-2004, 21:49

Citaat:
Origineel gepost door Echie
ik heb een diamantje op mn tand!
je kan naar de zwarte markt! daar plakken ze et op met een soort lijm! en als je het eraf wilt halen, dan doe je et met een soort vloeistof!
Eywa a Marrakech... lebbes aliek
Op de zwarte markt? Maar ik heb gehoord dat je ze ook in zakjes kan kopen... kan dat daar ook... want ik wil er ook weer eentje op mijn tand... dankzij Nassira Was die dingen helemaal vergeten man!

05-06-2004, 22:05



Citaat:
Origineel gepost door Bahjaouia
Eywa a Marrakech... lebbes aliek
Op de zwarte markt? Maar ik heb gehoord dat je ze ook in zakjes kan kopen... kan dat daar ook... want ik wil er ook weer eentje op mijn tand... dankzij Nassira Was die dingen helemaal vergeten man!
aaaaaal marrakchia! labass? marrakech 4-life
jah je kan ze ook in zakjes kopen jah!

05-06-2004, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Echie
aaaaaal marrakchia! labass? marrakech 4-life
jah je kan ze ook in zakjes kopen jah!
xDiema Diema Marrakechhhhhhx
Eywa goed advies van je man!! Thanxxx ik ga daar sekerss binnenkort ff langs!!
p.s. je bedoelt toch wel de zwarte markt van Vleuten hé

05-06-2004, 22:11

Citaat:
Origineel gepost door Bahjaouia
xDiema Diema Marrakechhhhhhx
Eywa goed advies van je man!! Thanxxx ik ga daar sekerss binnenkort ff langs!!
p.s. je bedoelt toch wel de zwarte markt van Vleuten hé
ik bedoel de zwarte markt van Beverwijk! maar ze hebben overal van die steentjes, ook op de gwone markt ofzo....

05-06-2004, 22:14
Ik vind dat ook echt mooi!
Wil het ook gaan doen..Al maakt mijn man me wel af dan..

Ik had eens gehoord dat je ook van die plakkertjes die je op nagels kan doen kan gebruiken en die kan je gewoon bij Etos, DA etc halen!

05-06-2004, 22:15
jah! daar mee kan je et erop plakken!
en als je et eraf wilt halen, dan doe je dat met asseton (of hoe je dat ook schrijft)

05-06-2004, 22:18
Probleem opgelost dan toch?

Maarre..Asseton?Wat is dat?

Ps. ik heb ook gehoord dat het heel makkelijk weggaat, dus al met het eten van een appel bijvoorbeeld..

05-06-2004, 22:19
ik weet niet hoe je dat schrijft!
asseton, of acceton! maar dat is een soort vloeistof ofzo...

et gaat niet weg met eten hor! Trust me! ik heb et al best wel lang en ik eet alles wat ik wil.....

05-06-2004, 22:25
Oh Cool!!
Ik ga het ook gewoon maar binnenkort doen!
Wel zijn jullie al gewaarschuwd..Mochten jullie niks meer van me lezen hier op het forum..weet dan dat mijn man me ergens heeft opgehangen..

05-06-2004, 22:26


Whahahaa jaah suc6 girl!

Thallah!

05-06-2004, 22:27
Ja ja..succes heb ik zeker wel nodig..

Thallay..

05-06-2004, 22:33
€ 15 in beverwijk

Pagina's : [1] 2 3