Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij ervan vinden als jouw man een 2e vrouw wilt?



29-10-2009, 18:36
Ik las net een topic daarover en die vrouw vind dat gewoon goed.

Ik zou dat niet kunnen.. Ik ben te jaloers daarvoor

29-10-2009, 18:38



Citaat door Black_Star:
Ik las net een topic daarover en die vrouw vind dat gewoon goed.

Ik zou dat niet kunnen.. Ik ben te jaloers daarvoor

Geen denken aan.

29-10-2009, 18:39
als ie behoefte heeft aan een andere vrouw en als hij vindt dat ik niet voldoende ben voor hem dan geef ik hem zeker de ruimte om zijn dromen te vervullen..maar dan zonder mij..

dus nee ik zou het niet accepteren,het is zijn recht om een 2de vrouw te nemen en het is mijn recht om dat te weigeren.

29-10-2009, 18:39
ik zeg nooit nooit... maar als hij mij onder de duim kan houden zonder andere vrouwen erbij... dan mag er van mij 10...

alleen mannen van nu zijn zwak... niet allemaal hoor...voordat ik een hele kudde aan beledigingen over mijn heen krijg...

29-10-2009, 18:41


Nee absoluut niet, ik wil alles voor mij alleen

29-10-2009, 18:41
''Opgedonderd hier!'', zou me eerste reactie zijn.
Die 2e vrouw is dan zijn enige vrouw.

29-10-2009, 18:41

Citaat door insaf21:
als ie behoefte heeft aan een andere vrouw en als hij vindt dat ik niet voldoende ben voor hem dan geef ik hem zeker de ruimte om zijn dromen te vervullen..maar dan zonder mij..

dus nee ik zou het niet accepteren,het is zijn recht om een 2de vrouw te nemen en het is mijn recht om dat te weigeren.



Ik sluit me helemaal bij jou aan!!

29-10-2009, 18:41

Citaat door insaf21:
als ie behoefte heeft aan een andere vrouw en als hij vindt dat ik niet voldoende ben voor hem dan geef ik hem zeker de ruimte om zijn dromen te vervullen..maar dan zonder mij..

dus nee ik zou het niet accepteren,het is zijn recht om een 2de vrouw te nemen en het is mijn recht om dat te weigeren.

Idd..

29-10-2009, 18:42
Ik eet hem op als hij die intenties heeft..
geen denke aan!

29-10-2009, 19:00
Wij Marokkanen maken onze eigen regels . Het is alleen toegestaan als zijn eerste vrouw bijv gehandicapt is geworden of erg ziek waardoor ze niks meer kan etc en zo ie zo een man die dat zou willen doen moet ook zeker van zn zaak zijn dat hij beiden even veel aandacht zal geven en noem maar op . Ik vind het zo ie zo laag als het erop neer komt omdat hij er behoefte aan heeft. Een huwelijk hoor je te delen met 1 vrouw vind ik persoonelijk je kiest daarvoor dus behoefte krijgen om een tweede vrouwe te nemen is belachelijk.

29-10-2009, 19:02

Citaat door Keilandtje:
Wij Marokkanen maken onze eigen regels . Het is alleen toegestaan als zijn eerste vrouw bijv gehandicapt is geworden of erg ziek waardoor ze niks meer kan etc en zo ie zo een man die dat zou willen doen moet ook zeker van zn zaak zijn dat hij beiden even veel aandacht zal geven en noem maar op . Ik vind het zo ie zo laag als het erop neer komt omdat hij er behoefte aan heeft. Een huwelijk hoor je te delen met 1 vrouw vind ik persoonelijk je kiest daarvoor dus behoefte krijgen om een tweede vrouwe te nemen is belachelijk.



dat hoeft niet perse zo te zijn,als zijn vrouw toestemt mag hij gewoon huwen hoor.

29-10-2009, 19:05

Citaat door insaf21:
dat hoeft niet perse zo te zijn,als zijn vrouw toestemt mag hij gewoon huwen hoor.

Ik vind dat onzin wollah , ik ben daar in iedere geval zwaar tegen.

29-10-2009, 19:06



Citaat door Keilandtje:
Ik vind dat onzin wollah , ik ben daar in iedere geval zwaar tegen.



ik ben daar ook geen grote fan van maar relegieus gezien is het toegestaan.

29-10-2009, 19:07

Citaat door Black_Star:
Ik las net een topic daarover en die vrouw vind dat gewoon goed.

Ik zou dat niet kunnen.. Ik ben te jaloers daarvoor



Ik zou dit ook niet aankunnen. Hoe kan je jou grote liefde delen met iemand? Allah ihfed, als mij dit voorkomt mag hij kiezen tussen mij of haar.

29-10-2009, 19:09

Citaat door insaf21:
ik ben daar ook geen grote fan van maar relegieus gezien is het toegestaan.

Ewaja ieder zijn ding .