Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen overvallen buschaffeur in Utrechtse wijk Overvecht



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

29-10-2009, 17:13
UTRECHT - Het opsporingsprogramma Bureau Hengeveld van RTV Utrecht vraagt aandacht voor de overval op een buschauffeur in het Utrechtse Overvecht.

Donderdagavond 15 oktober om half elf staat de chauffeur van stadsbuslijn 8 bij een halte op de Wolgadreef. Twee jongens komen de bus in en bedreigen hem met een vuurwapen. Ze nemen de inhoud van de kassa mee en rennen weg langs de voetbalkooi in de richting van de Ariadnedreef.

De bewakingscamera heeft de jongens goed in beeld gebracht.

Signalement dader 1:
- 1.60 tot 1.65 meter lang
- tenger postuur
- vermoedelijk Marokkaanse afkomst
- smal gezicht
- vlassig snorretje
- donker donsjack met capuchon enblauw/groene binnenvoering
- grijze trainingsbroek
- zwarte schoenen met witte neus en witte strepen

Signalement dader 2:
- 1.60 tot 1.65 meter lang
- tenger postuur
- donker jack, rood embleem op linkermouw
- capuchontrui
- donker petje onder capuchon
- sjaal voor gezicht

Weet u wie deze twee overvallers zijn? Of heeft u op donderdagavond 15 oktober iets gezien of gehoord van de overval op de Wolgadreef in Utrecht, bel dan naar de opsporingstiplijn 0800–6070 of naar Meld Misdaad Anoniem op 0800–7000.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/220519

29-10-2009, 17:23


een bus?? how low can you go?

29-10-2009, 17:29
Hier kijken we dus ook niet meer van op. Welke stad waar meer dan 20 jongere Marokkanen wonen heeft geen last met juist DIE jeugd?

29-10-2009, 17:30

Citaat door lap_doek:
een bus?? how low can you go?


Ik denk dat die kindertjes kleingeld nodig hadden voor de kauwgomballenautomaat.

29-10-2009, 17:31



Citaat door Fries:
Hier kijken we dus ook niet meer van op. Welke stad waar meer dan 20 jongere Marokkanen wonen heeft geen last met juist DIE jeugd?


amsterdam oud-west!!

Je moet de opsporing verzocht van deze week zien, hoop nederlanders, alleen beroven die banken ipv busjes.

29-10-2009, 19:39

Citaat door kingmaroc_3:
ik moet eerst kijken of het wel degelijk marokkanen waren want tegenwoordig als balk ellende over een banane schil glijdt dan krijgt de marokkaan op de schuld dus netjes afwachten op het nieuws


Nou, het is iig duidelijk te zien dat het jong met het pistool iemand is met een licht getint uiterlijk.

Dan kom je in Nederland toch al gauw uit op een Marokkaan of een Turk

29-10-2009, 20:47

Citaat door Fries:
Hier kijken we dus ook niet meer van op. Welke stad waar meer dan 20 jongere Marokkanen wonen heeft geen last met juist DIE jeugd?


Hier kijk ik dus niet van op... Domme reacties van jouw jonge, ze komen me echt de neus uit.

29-10-2009, 20:51

Citaat door kingmaroc_3:
dat is wat ik bedoel het had ook een tuniseir algerijn of wat dan ook kunnen zijn



Dingen gaan verbloemen is nergens voor nodig. Het is een feit dat het grootste gros wast zulke delicten pleegt voornamelijk marokkanen zijn. En ik begrijp werkelijk waar niet waar die snotapen het lef vandaan halen om een bus a3ibadllah een bus...durven te beroven van een paar centen waarom beroven ze niet gelijk een bank... sukkels!

29-10-2009, 20:52

Citaat door Maroc_Tresure:
Dingen gaan verbloemen is nergens voor nodig. Het is een feit dat het grootste gros wast zulke delicten pleegt voornamelijk marokkanen zijn. En ik begrijp werkelijk waar niet waar die snotapen het lef vandaan halen om een bus a3ibadllah een bus...durven te beroven van een paar centen waarom beroven ze niet gelijk een bank... sukkels!



ze moeten toch ergens beginnen.. oefenen baart kunst.. daarna komt het grote werk

29-10-2009, 20:56

Citaat door onbekende123:
ze moeten toch ergens beginnen.. oefenen baart kunst.. daarna komt het grote werk



Dan oefenen ze maar thuis bij hun ouders kijken of ze dan nog piepen....

29-10-2009, 20:58
Belachelijk wat die snotneuzen doen. En dat moet dan de islamitische jeugd voorstellen. Echt triest

In dit land hoef je toch helemaal niet zulke dingen te doen om het te kunnen redden.

29-10-2009, 20:59

Citaat door Maroc_Tresure:
Dan oefenen ze maar thuis bij hun ouders kijken of ze dan nog piepen....



thuis is er geen geld

29-10-2009, 21:01



Citaat door onbekende123:
thuis is er geen geld


Daar is alleen herrie en rammel te vinden.

29-10-2009, 21:01

Citaat door kingmaroc_3:
wat verbloemen heb je bewijs dat een marokkaan heeft gedaan nee wat jij doet is schaapmentaliteit je hebt geen feiten geen bewijzen en ze zeggen wat en jij gaat als een dolle stier erop af niet praten als je geen bewijs hebt



Ik kan een er een schaapmentaliteit op nahouden maar jij neemt dan een geitenmentaliteit aan. Je kan wel je ogen gaan sluiten en zeggen dat het misschien geen marokkaan is geweest maar het overgrote deel is het toch wel eens dat de meeste soortgelijke delicten toch wel door marokkanen gepleegd worden. Het is tegenwoordig hoe spijtig ook geen vooroordeel meer maar een feit en dat is het trieste

29-10-2009, 21:02

Citaat door onbekende123:
thuis is er geen geld



geloof ik niet.... mama heeft genoeg gouden armbanden en gouden tanden slaat hij die maar eruit...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8