Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Stop Diana-35



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2004, 20:21

Citaat door jenniferlopez:
Stop met de Dianapil als je tenminste ooit kinderen wil krijgen dit doet de Dianapil met je


diana pil is een cyproteronacetaat dit is een progestageen met sterk antidrogene werking, dat vertiliteitsverschijnselen vermindert of doet verdwijnen. (vertiliteitverschijnselen wil zeggen , niet zwager kunnen raken) en de talgproductie doet verminderen. verder zit er in deze pil ook ethinylestradiol dit is een oetrogeen dat de talgproductie vermindert maar ook zorg voor ovulatieremming. en verandering van in de cervicale mucus. Daarnaast wordt de endometrium zodanig opgebouwd dat het niet meer geschikt is voor nidatie (innesteling van de eicel en zaadcel) acne verdijnt meestal na 3-4 maanden.
.

05-06-2004, 20:39


hoe kom je aan dit info en is het schadelijk als je het maar een paar maanden gebruikt

05-06-2004, 20:56
het was voor mij acne bedoels vandaar, goed van je dat je met dit info kwam

05-06-2004, 21:35
Of je kinderen krijgt of niet is toch mektheb dus of je nu wel of niet de pil slikt. Of zie ik dat verkeerd???

05-06-2004, 22:45


Ik slik het 1,5 jaar voor me acne ben bang dat als ik stop het allemaal terug komt

05-06-2004, 23:24
mensen met acne er is een libanees creme. het is heeel goed voor acne, littekens. ik had in de begin ook last van acne en nu is het veeeel minder geworden. als je in ROTTERDAM woont kan je naar khadija mode gaan. het heet IDEAL.

ik lieg echt niet dames. het helpt echt.

05-06-2004, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door jenniferlopez
Stop met de Dianapil als je tenminste ooit kinderen wil krijgen dit doet de Dianapil met je


diana pil is een cyproteronacetaat dit is een progestageen met sterk antidrogene werking, dat vertiliteitsverschijnselen vermindert of doet verdwijnen. (vertiliteitverschijnselen wil zeggen , niet zwager kunnen raken) en de talgproductie doet verminderen. verder zit er in deze pil ook ethinylestradiol dit is een oetrogeen dat de talgproductie vermindert maar ook zorg voor ovulatieremming. en verandering van in de cervicale mucus. Daarnaast wordt de endometrium zodanig opgebouwd dat het niet meer geschikt is voor nidatie (innesteling van de eicel en zaadcel) acne verdijnt meestal na 3-4 maanden.
mag ik vragen waar je het over hebt ?

het is een anticonceptiepil !! dus is LOGISCH dat je er niet zwanger van wordt, want dat is ook de bedoeling

en in je tekst wordt uitgelegd hoe dat werkt. En staat niks over dat je ONVRUCHTBAAR wordt als je ermee stopt

05-06-2004, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door habibatjuh
mensen met acne er is een libanees creme. het is heeel goed voor acne, littekens. ik had in de begin ook last van acne en nu is het veeeel minder geworden. als je in ROTTERDAM woont kan je naar khadija mode gaan. het heet IDEAL.

ik lieg echt niet dames. het helpt echt.
zou ik het adres mogen hebben?

06-06-2004, 08:38
Ik heb jaren die pil geslikt en ben gewoon zwanger, meteen toen ik gestopt was.

06-06-2004, 13:52

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Ik heb jaren die pil geslikt en ben gewoon zwanger, meteen toen ik gestopt was.
leuk om te horen nou veel geluk met het kindje

06-06-2004, 14:41
en wat wordt er over de microgynon20 geschreven zuster?????????????????????????????Ik slik het al jaren wil er wat informatie over ......................Alvast bedankt.........

06-06-2004, 14:44
Ja zoiets hoor ik wel vaker maar wat moet ik nou geloven

06-06-2004, 18:45


dames, lees nou mijn reactie

07-06-2004, 01:21

Citaat:
Origineel gepost door Secret@ngel
Ik sluit me achter Bij doc25
wil je even voor me gaan staan aub ?

07-06-2004, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door najiba05
en wat wordt er over de microgynon20 geschreven zuster?????????????????????????????Ik slik het al jaren wil er wat informatie over ......................Alvast bedankt.........
Is het echt waar dat je van microgynon dik wordt en een grotere buste krijgt?

Pagina's : [1] 2 3