Bekijk volle/desktop versie : Waaar moet ik mn haar fohnen in Utrecht???



29-10-2009, 16:01
Ik wil het mooi laten fohnen dus niet stijl maar echt met mooie krullen aan de onderkant. Model fohnen dus.

Waar moet ik zijn? Papatya, Nidal, Sima of Bouchra??? Of ergens anders. Liever een buitenlands kapsalon, heb slechte ervaringen met hollandse.

Vertel het me snel!!!!??!!?!

29-10-2009, 16:03


Bij papatya moet je vragen naar Wolkan. Hij kan het heel goed! Beter dan iedereen daar, anders moet je naar Bouchra gaan als je niet naar papatya wil.

29-10-2009, 16:05
Kapsalon La Perla.. Zit op winkelcentrum Kanaleneiland

29-10-2009, 16:07

Citaat door Baby22:
Bij papatya moet je vragen naar Wolkan. Hij kan het heel goed! Beter dan iedereen daar, anders moet je naar Bouchra gaan als je niet naar papatya wil.



Is Bouchra net zo goed als wolkan? Wolkan is idd goed maar hij zit volgeboekt a.s. zaterdag. Wie moet ik hebben bij Bouchra?

29-10-2009, 16:26


nidal heb ik hele goede ervaringen mee en lina op op overvecht (berberhof) die kan ook heel goed fohnen

29-10-2009, 16:27
persoonlijk vind ik bouchra niet goed en knippen kan ze helmaal niet heb een kee rbij haar geknipt heb 4maanden spijt gehouden dat ikniet naar nidal ben gegaan

29-10-2009, 16:29
Dank je wel. Maar kan nidal echt goed fohnen, dus dat je de hele avond een mooi glad kapsel met mooie krullen behoud? En wat kost het bij haar? En wie raad je me aan bij hun, nidal zelf?

29-10-2009, 16:32
mijn zussen gaan daar altijd naar toe ik heb een zus die echt moeilijk haar heeft maar nidal kan daar nog mee om ze kan het echt heel goed..
Ik zou het door nidal zelf laten doen en niemand anders..

ik heb ook krullen en als ik mijn haar bij haar doe dan blijft ie goed hele avond

29-10-2009, 16:46

Citaat door Majdouline___:
mijn zussen gaan daar altijd naar toe ik heb een zus die echt moeilijk haar heeft maar nidal kan daar nog mee om ze kan het echt heel goed..
Ik zou het door nidal zelf laten doen en niemand anders..

ik heb ook krullen en als ik mijn haar bij haar doe dan blijft ie goed hele avond


Je hebt er niet toevallig een foto van? (van de achterkant van t kapsel)
Ben heel benieuwd of t hetzelfde is als bij papatya. ik ga ff kijken of ik een foto ervan heb dan pm ik naar je.

29-10-2009, 16:47

Citaat door Majdouline___:
mijn zussen gaan daar altijd naar toe ik heb een zus die echt moeilijk haar heeft maar nidal kan daar nog mee om ze kan het echt heel goed..
Ik zou het door nidal zelf laten doen en niemand anders..

ik heb ook krullen en als ik mijn haar bij haar doe dan blijft ie goed hele avond



Waar zit zij?
Heb je ook telnummer?