Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Nogmaals: F E N U G R I E K



29-10-2009, 15:17
Weet iemand hier meer van?
Het schijnt dat je grotere borsten en/of billen
hiervan kan krijgen?!

Info please!

29-10-2009, 16:10


klopt verkrijgbaar bij de etos

29-10-2009, 16:22
Is onzin geloof me.

29-10-2009, 16:43

Citaat door HeiligeHo:
Is onzin geloof me.




heb je het uitgeprobeert dan?

29-10-2009, 16:48



Citaat door Dombl0ndje--:
heb je het uitgeprobeert dan?

Ik heb het geprobeert ja, je gaat er heel erg van stinken want je lichaam stoot die fenurgiek geur uit. Je krijgt er zogenaamd meer eetlust van maar na een tijdje gaat die eetlust ook weg. Sowieso als je er al van aankomt dan is het gewoon overal niet perse bij je borsten of billen, dus als je aanleg hebt om dik te worden bij je buik kan het ook zijn dat alles hetzelfde blijft behalve je buik of je gezicht enz..

29-10-2009, 16:59

Citaat door HeiligeHo:
Ik heb het geprobeert ja, je gaat er heel erg van stinken want je lichaam stoot die fenurgiek geur uit. Je krijgt er zogenaamd meer eetlust van maar na een tijdje gaat die eetlust ook weg. Sowieso als je er al van aankomt dan is het gewoon overal niet perse bij je borsten of billen, dus als je aanleg hebt om dik te worden bij je buik kan het ook zijn dat alles hetzelfde blijft behalve je buik of je gezicht enz..



okee thnx voor je tip ik heb al vol van me zelf en wil zeker niet aankomen

29-10-2009, 17:13

Citaat door Dombl0ndje--:
okee thnx voor je tip ik heb al vol van me zelf en wil zeker niet aankomen

Hahah oke dan!

29-10-2009, 17:44
Van fenegriek kom je inderdaad aan, maar meestal vooral bij je borsten. Het is namelijk borstvergrotend, net zoals venkelzaadjes.

Ik kwam er bij me borsten van aan, maar volgens mij verschilt dat per persoon. Na 3/4 dagen begon ik het al in me borsten te voelen, dus het is zeker geen onzin. Spreek uit ervaring

29-10-2009, 17:45
je komt gewoon aan, hoeft niet perse bij je borsten

08-11-2009, 17:06

Citaat door CurlyCurly:
Van fenegriek kom je inderdaad aan, maar meestal vooral bij je borsten. Het is namelijk borstvergrotend, net zoals venkelzaadjes.

Ik kwam er bij me borsten van aan, maar volgens mij verschilt dat per persoon. Na 3/4 dagen begon ik het al in me borsten te voelen, dus het is zeker geen onzin. Spreek uit ervaring



En hierboven zei dat ieman dat je er van ging stinken? Klopt dat ook...

08-11-2009, 21:35

Citaat door Kamalia22:
En hierboven zei dat ieman dat je er van ging stinken? Klopt dat ook...


Volgens mij verschilt dat per persoon, ik ging er niet anders door ruiken.
Ze zeggen dat je urine en transpiratie vocht er naar gaat ruiken, maar heb daar niks van gemerkt, niemand rook ook wat aan me ..anders had ik het allang van me moeder gehoord :

Elke dag gewoon blijven douchen, dan ruik je echt helemaal niks