Bekijk volle/desktop versie : Reclame



29-10-2009, 14:07
Ik vind sommige reclames onderaan een topic ongepast.
Als voorbeeld: Ik lees net een topic over dat iemand niet zwanger kan worden en dan zie je onderaan reclame waarop een vrouw met een dikke buik staat.
Of een ander voorbeeld. Iemand opent een topic over tovenaars. Legt haarfijn uit met hadith en stukjes uit de koraan waarom iemand beter ver weg moet blijven bij een tovenaar en onderaan staat weer een ongepaste reclame over toekomstvoorspellen enzo

Ik vind dat er goed nagedacht moet worden voordat ze reclames onderaan plaatsen.

29-10-2009, 14:08


en bij jou staat geschikt ongeschikt

29-10-2009, 14:09

Citaat door Mysticalia:
en bij jou staat geschikt ongeschikt



Bij mij???

29-10-2009, 14:12
Weet je welke ik wel leuk vind?? Af en toe komt er bovenaan of onderaan een blauwe balk met je nicknaam en dan straat erachter. (dat kan een nieuwe straatnaam worden in Palestina. Bijvoorbeeld bij mij staat er De Oktoberstraat. Maar bij sommige nicks klinkt het echt lomp.

29-10-2009, 14:15



Citaat door Oktober:
Weet je welke ik wel leuk vind?? Af en toe komt er bovenaan of onderaan een blauwe balk met je nicknaam en dan straat erachter. (dat kan een nieuwe straatnaam worden in Palestina. Bijvoorbeeld bij mij staat er De Oktoberstraat. Maar bij sommige nicks klinkt het echt lomp.


Dat is leuke reclame.

Maar sommige zijn ongepast.

29-10-2009, 14:19
Ewa saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafie!

MNL is niet speciaal op maat gemaakt voor iedere gebruiker! Zolang ze maar niet na 23.00 uur sexadvertenties gaan plaatsen vind ik prima!

29-10-2009, 14:23

Citaat door Miss_Magrebia:
Ewa saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafie!

MNL is niet speciaal op maat gemaakt voor iedere gebruiker! Zolang ze maar niet na 23.00 uur sexadvertenties gaan plaatsen vind ik prima!



Dat kan, dat is jouw mening.

Ik vind het ongepast en dat is mijn mening.

29-10-2009, 14:23
Dat zijn Google ads die op bepaalde woorden in topics daar worden geplaatst. Gaat dus automatisch en kun je niets aan veranderen.

Ze veranderen ook continu zodra het onderwerp veranderd. Let daar maar eens op. En als het nergens over gaat zie je verschillden ads.

29-10-2009, 14:26

Citaat door HoneyBee:
Dat zijn Google ads die op bepaalde woorden in topics daar worden geplaatst. Gaat dus automatisch en kun je niets aan veranderen.

Ze veranderen ook continu zodra het onderwerp veranderd. Let daar maar eens op. En als het nergens over gaat zie je verschillden ads.


Oh oke dat wist ik niet, dat het automatisch is en dat het veranderd.
Thanks voor de uitleg.

29-10-2009, 14:27
waarom zie ik dan geen reclame over lieve schoonmoeders, bij schoonmoeder topic?

29-10-2009, 14:29

Citaat door Mayday09:
Dat kan, dat is jouw mening.

Ik vind het ongepast en dat is mijn mening.


Verschillen maken deze wereld!

29-10-2009, 14:30

Citaat door lach_parel:
waarom zie ik dan geen reclame over lieve schoonmoeders, bij schoonmoeder topic?





Misschien omdat 99% over hekse schoonmoeders gaat en niet over lieve schoonmoeders.

29-10-2009, 14:32


een anti-israel topic en onderaan werd er reclame gemaakt voor hotels uit israel..