Bekijk volle/desktop versie : Man die vrouw naar buiten gaan verbiedt,



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2009, 13:13
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?

29-10-2009, 13:16



Citaat door Ninoesh:
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?


de waard vertrouwt zijn gasten zoals die zelf is....ik ben dol op deze uitdrukking!

29-10-2009, 13:18
ik ben ook dol op die uitspraak
En ik gebruik m nog vaak ook nog!

29-10-2009, 13:18
ik vind dat die vrouwen hun mond moeten opentrekken, zo een vent durft niet zo te zijn tegen iemand die pit heeft, maar juist diegene die tegen alles amen zeggen.
Kortom, ik de deur niet uit jij ook niet, basta!

29-10-2009, 13:22



Citaat door Ninoesh:
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?


ik ben het er aan de ene kan wel mee eens toevallig heb ik zo iemand in de fam. zitten..
hij versiert er op los..
hij heeft zelf een vriendin en een VROUW EN KIND thuis ziiten, zij mag niet werken ook toen ze nog gen kids hadden mocht ze niet werken..
ze mafg niet naar buiten enkel als ze hem belt om aan te geven dat ze naar buiten moet om wat te halen , dan belt hij haar om de 5 min. om te vragen waar ze is..

dat ze snel naar huis moet..
hij loopt NOOIT met haar over straat..

dus je hebt ze indd.

29-10-2009, 13:22

Citaat door Umayra:
ik ben ook dol op die uitspraak
En ik gebruik m nog vaak ook nog!


ik ook je wil niet weten! het verklaart een hoop hoor!

29-10-2009, 13:23
Ik haat zulke mannen.

29-10-2009, 13:24

Citaat door missy_chanel:
ik vind dat die vrouwen hun mond moeten opentrekken, zo een vent durft niet zo te zijn tegen iemand die pit heeft, maar juist diegene die tegen alles amen zeggen.
Kortom, ik de deur niet uit jij ook niet, basta!

you re my girl..
zo is dat gewoon..
wat hij mag mag jij ook.;
wat is hij meer dan mij????
ik zeg ook meestal IK GA met mn vriendin wat eten..
i.p.v MAG IK wat gaan eten met mijn vriendin..

29-10-2009, 13:28

Citaat door Ninoesh:
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?

niet mee eens, veel hebben het meegekregen vanuit hun opvoeding, velen begrijpen de deen verkeerd, en je hebt idd vieze mannetjes tussenzitten maar niet altijd. meestal is het de eerste en tweede reden


oemashraf

29-10-2009, 13:35

Citaat door Ninoesh:
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?


dat hoeft niet allen aangesproken worden door zo'n vies mannetje is al erg genoeg

29-10-2009, 13:42

Citaat door wassila83:
you re my girl..
zo is dat gewoon..
wat hij mag mag jij ook.;
wat is hij meer dan mij????
ik zeg ook meestal IK GA met mn vriendin wat eten..
i.p.v MAG IK wat gaan eten met mijn vriendin..


eten doe je thuis met je man.

buiten is er alleen vieze fastfood en ieder eet dan appart

29-10-2009, 14:15

Citaat door buitenstaander:
Is die haat voor hen groter dan de haat voor 'vrouwen' die naar buiten gaan zonder jilbaab?


Ja eigenlijk wel ja. Een vrouw die zich niet bedekt is uiteraard niet goed. Maar dat is heel iets anders als een man die zijn vrouw verbiedt naar buiten te gaan zogenaamd onder het mom van de Islaam. Ondertussen gaat hij zelf wel achter de hoeren aan en zijn geld komt ook van haraam. Dus gewoon een hypocriete houding, Islam misbruiken voor eigen doeleinden en vrouwen haten alsof het geen schepsels van Allah SWT zijn.

29-10-2009, 14:20



Citaat door Abdellardo:
eten doe je thuis met je man.

buiten is er alleen vieze fastfood en ieder eet dan appart


bij wijze van spreken

het gaat erom niet dat je gewoon met je vriendin wat gaat eten, t kan ook zijn , naar de hamam, winkelen etc.

29-10-2009, 14:28

Citaat door wassila83:
ik ben het er aan de ene kan wel mee eens toevallig heb ik zo iemand in de fam. zitten..
hij versiert er op los..
hij heeft zelf een vriendin en een VROUW EN KIND thuis ziiten, zij mag niet werken ook toen ze nog gen kids hadden mocht ze niet werken..
ze mafg niet naar buiten enkel als ze hem belt om aan te geven dat ze naar buiten moet om wat te halen , dan belt hij haar om de 5 min. om te vragen waar ze is..

dat ze snel naar huis moet..
hij loopt NOOIT met haar over straat..

dus je hebt ze indd.


Dat hypocriete is waar ik niet tegen kan. Ik bedoel, wees dan gewoon eerlijk. Ipv ja islam dit en islam dat tegenover je vrouw. Zeg dan gewoon, luister dame, ik ben een cultureel gemotiveerde mongool. Ik wil gewoon doen waar ik zin in heb, ik wil rondneuken. Als mensen er maar niet achter komen en mijn ouders maar trots op me zijn. Ik ben bang om je naar buiten te laten gaan want dan kom je misschien erachter dat het niet normaal is hoe ik met je omga, en dan ga je misschien weg. Dus moet jij binnen blijven, koken en je mond houden.

29-10-2009, 14:32

Citaat door Ninoesh:
Is de man die chickies buiten versiert en zo een vies mannetje is...Hij denkt dat alle vrouwen dan zo zijn en is ie bang dat zijn vrouwtje ook in zal gaan op zo een vies mannetje als hij...

Wat vinden jullie hiervan ?



Mannen die hun vrouwen verbieden de straat te betreden hebben vaak iets te verbergen! Waarom zou zo een man je anders zoiets verbieden ...

9 van de 10 keer is het dan de grootste H van de stad en steden en dorpen er omheen.. Mannelijke H!

Pagina's : [1] 2 3