Bekijk volle/desktop versie : communiceren partner



Pagina's : [1] 2

29-10-2009, 11:25
Hoi meiden,

ik zou graag van jullie weten hoe de communicatie gaat tussen jullie en je partner...?

Mijn man is niet zo'n prater maar ik wel! Soms irriteert hij zich aan de mate van mijn praten.

Waar hebben jullie het over met jullie mannen, wat zijn gespreksonderwerpen die vaak voorkomen?

En hebben jullie tips om een niet prater meer te laten praten of tips voor mij om me minder te laten praten

Laat wat van jullie horen

29-10-2009, 11:26


In de andere topic wordt aangeraden om gewoon seks te hebben. Mannen zijn geen praters, dus communiceer gewoon met lekkere seks!

29-10-2009, 11:29

Citaat door marilynmonroe:
In de andere topic wordt aangeraden om gewoon seks te hebben. Mannen zijn geen praters, dus communiceer gewoon met lekkere seks!


trut!


ik notficeer deze topic...want ik ben heeeeeeeeeeeeeel slecht in communicatie

29-10-2009, 11:31
soms gaat het goed en soms is hij moe en dan blijf ik tetteren en dan zegt ie ook weleens kan je niet even je mond houden (ik weer boos)

Maar al met al gaat de communicatie goed hamdoelilah. ik ben heel direct tegen hem en als ik ergens niet mee eens ben dan krijgt ie het goed te horen.. en daar heeft ie het soms wel moeilijk mee...

29-10-2009, 11:35



Citaat door marilynmonroe:
In de andere topic wordt aangeraden om gewoon seks te hebben. Mannen zijn geen praters, dus communiceer gewoon met lekkere seks!



Als ze praten konden inruilen voor seks dan.....

29-10-2009, 11:35

Citaat door Majdouline___:
soms gaat het goed en soms is hij moe en dan blijf ik tetteren en dan zegt ie ook weleens kan je niet even je mond houden (ik weer boos)

Maar al met al gaat de communicatie goed hamdoelilah. ik ben heel direct tegen hem en als ik ergens niet mee eens ben dan krijgt ie het goed te horen.. en daar heeft ie het soms wel moeilijk mee...



dit is heel herkenbaar

29-10-2009, 11:39
Ik praat heel veel, ik heb het over mijn dag, werk, familie, toekomst, over ons zelf, over ons huis, dagjes uit plannen, etc etc

29-10-2009, 11:41

Citaat door Fidusie:
Ik praat heel veel, ik heb het over mijn dag, werk, familie, toekomst, over ons zelf, over ons huis, dagjes uit plannen, etc etc



en hij sluit zich op in de wc?

29-10-2009, 11:43

Citaat door Nysha:
en hij sluit zich op in de wc?



ja hij doet hard muziek aan, en dan tetter ik nog harder. Wie niet wilt horen moet maar voelen!

29-10-2009, 11:43

Citaat door rodewinkel:
dit is heel herkenbaar




Citaat door Fidusie:
Ik praat heel veel, ik heb het over mijn dag, werk, familie, toekomst, over ons zelf, over ons huis, dagjes uit plannen, etc etc

hahah ik ook en dan praat ik over dat en dan weer wanneer gaan we weer iets leuks doen of hmmm stel je voor je dochter van 16 ...................................


hahah terwijl we niet eens kinderen hebben

29-10-2009, 11:46

Citaat door Fidusie:
ja hij doet hard muziek aan, en dan tetter ik nog harder. Wie niet wilt horen moet maar voelen!

weet je waar ik een hekel aan heb???

je bent dan aan het praten zegt die opeens: ik mis je...

hallo??? ik was hier aan het praten, luister je wel??? jah jah ik luister, maar mis je



ik moet echt een cursus communicatieskills volgen

29-10-2009, 11:46
Vooral over de baby die op komst is en over onze flinke dochter...
Maar ook over werk, hoe beu ik het ben
Over familie...
Over renovatie
Over TOEN we elkaar leerden kennen
...







Maar mijn man is een grote prater....
Als hij zwijgt, dan is er iets mis... ziek of zo (en dan nog )

29-10-2009, 11:51


over bladeren
over auto's
over onze kinderen
over eten
over laatste nieuwtjes

elke keer komt wel een onderwerp bij

29-10-2009, 11:56
ik klepper ook de hele dag door.. en hij praat nauwelijks.. hij irriteerd zich niet aan mij, als ik een keer nie zo klets dan vraagt ie meteen wat er is... maar ik irriteer me wel mateloos aan hem... vooral als ik vraag; hoe was je dag? en dan zegt ie: gewoon normaal...



wa is da nou voor antwoord.. gewoon normaal...tarrr

29-10-2009, 12:01
Ik praat heel veel Als ik soms stil ben is het gelijk ben je ziek? Hij heeft zijn momenten waarop hij ook veel terugpraat. Maar soms alsof ik tegen muur aan het kletsen ben. Hij knikt en zegt dan alleen maar ja!

Pagina's : [1] 2