Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Duidelijkheid over Fenegriek..



Pagina's : [1] 2

27-10-2009, 21:03
Salaamm dames,
Heeft iemand misschien ooit fenegriek gebruikt, om aan te komen, of voor grotere borsten? Want ik zie het vaak als tip hier, maar geen ervaringen.. Zou je dan willen zeggen hoe je het hebt gebruikt, waar je het gehaald hebt, en hoeveel het kost.. && natuuuuuurlijk of het resultaat had

xliefss


28-10-2009, 10:48


UP!
Ik had al eerder een topic geopend, maar geen reacties

28-10-2009, 13:28
Fenegriek (Trigonella foenum-graecum) is een kleine éénjarige plant die in Zuid-Europa in het wild voorkomt. De zaden met actieve stoffen bevinden zich in lange, gebogen peulen. Deze springen open als ze rijp zijn.

Fenegriek wordt vooral ingezet:
- ter bevordering van je eetlust
- om je mogelijk minder winderig te laten zijn
- wanneer een platte buik wenselijk is
- om gewichtstoename te bevorderen.

Fenegriek wordt ook wel gebruikt door sporters die door middel van zware trainingen en een 'bulk-dieet' in gewicht en spiermassa willen toenemen.

Gewichtstoename blijft afhankelijk van je calorie- en proteïne-inname.

28-10-2009, 19:01

Citaat door mo3gaba_mograma:
UP!
Ik had al eerder een topic geopend, maar geen reacties


Haha, jaa lastig he. Ik heb alle informatie al opgezocht op internet.. Maar ik wou alleen nog ervaringen horen..

28-10-2009, 19:46


Ik gebruik het nu 1 week en we hebben het gewoon thuis liggen ik neem het 2 keer per dag in met glas water het is echt goor maarja ik ben erg dun en wil enkele kilo's aankomen

28-10-2009, 22:29
come on ladiess..

29-10-2009, 05:00
Ik neem het ook en het werkt, je eetlust neemt toe, maar neem het niet te vaak, want het gaat een geur afgeven...Maar: het werkt en zit boordevol vitamines.

29-10-2009, 11:51

Citaat door renee:
Ik neem het ook en het werkt, je eetlust neemt toe, maar neem het niet te vaak, want het gaat een geur afgeven...Maar: het werkt en zit boordevol vitamines.


Wat is beter Pilvorm of die zaadjes laten weken in water en dan opdrinken?

Ik heb een tijdje die pillen geslikt maar door de geur ben ik er mee gestopt

29-10-2009, 13:29
poeder!

30-10-2009, 12:09

Citaat door Chicka_oujdia:
Ik gebruik het nu 1 week en we hebben het gewoon thuis liggen ik neem het 2 keer per dag in met glas water het is echt goor maarja ik ben erg dun en wil enkele kilo's aankomen


Okey meid. Laat het me weten hoe het gaat he, en wanneer je resultaten ziet. Maar stinkt het zooo erg dan?

30-10-2009, 12:13

Citaat door m0slimvr0uw1:
Okey meid. Laat het me weten hoe het gaat he, en wanneer je resultaten ziet. Maar stinkt het zooo erg dan?

ik heb nu wat meer eetlust maar ik stink nog niet elhamdl maar het duurt even voordat het werkt

30-10-2009, 12:27
Fenegriek is gewoon elhalba, en damnz that smells
Ik hoop dat jullie wel weten dat je transpiratie geur daar echt sterk van wordt. Er was wel ooit een topic over met meiden die er echt ervaring mee hadden. Ikzelf heb het nooit gebruikt, maar dat komt omdat ik nergens niet wil aankomen

Dus succes!

Up

30-10-2009, 20:34



Citaat door Chicka_oujdia:
ik heb nu wat meer eetlust maar ik stink nog niet elhamdl maar het duurt even voordat het werkt


Okeoke, Ik wil niet dat ik stinkk naar kruidenn.. Maar hoeveel neem je in dan?

30-10-2009, 21:35

Citaat door m0slimvr0uw1:
Okeoke, Ik wil niet dat ik stinkk naar kruidenn.. Maar hoeveel neem je in dan?

elke keer voor het ontbijt neem ik 1 theelepel in en gelijk een glas melk erachter en zo ook in de avond

30-10-2009, 21:50
Jij neemt te veel in meid. 2x per week is meer dan genoeg. Je lichaam breekt het niet zo snel af.


Heb het zlef gebruikt 2 x per week. En je krijgt er echt een eetlust van.

Wat geur betreft In de nacht zweet je veel dat is bij iedereen zo. Dus dan ruik je het ook meer. Dus als je opstaat douchten en deo spuiten. Je merkt er niks van


succes

Pagina's : [1] 2